Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Με διάθεση πασχαλινή

Βαρέθηκα την μονοτονία στη διακόσμηση του σπιτιού, τα ήπια χρώματα, τον χειμώνα γενικότερα. Προφανώς δεν είμαι η μόνη, μιας και με το που μπήκε ο Μάρτης, άρχισα να βλέπω παντού εικόνες με ζωηρά χρώματα και υπέροχες χαρούμενες διακοσμήσεις. Πού και πού μάλιστα, πεταγόταν μπροστά μου και πασχαλινές εικόνες, χώρια που η φύση άρχισε να ξυπνάει και ο καιρός να βελτιώνεται. Όλα αυτά ήταν η αιτία να γίνει το κλικ μέσα μου και αποφάσισα ότι ήταν πια καιρός να μαζέψω όλα τα χειμερινά στολίδια από το σπίτι και να τα αντικαταστήσω με τα ανοιξιάτικα. Κι έπειτα συνειδητοποίησα ότι το Πάσχα απέχει μόλις έναν μήνα, οπότε σκέφτηκα να τα βγάλω όλα μια και καλή.


Έτσι, πλάι στα ανοιξιάτικα στήθηκαν και λίγα πασχαλινά. Τα πασχαλινά είναι πάντα λίγα, μόνο και μόνο για να αλλάξει λίγο η διάθεση και να μπούμε σε κλίμα γιορτινό. Πέρυσι αν θυμάμαι καλά, δεν είχαν στολίσει καν, φέτος όμως δεν ήθελα να ξαναφήσω τα στολίδια στο κουτί... 


Τα αντικείμενα στα οποία έχω μεγάλη αδυναμία είναι οι φωλιές. Μπορώ να γεμίσω το σπίτι με φωλιές φτιαγμένες από κλαδιά, γεμάτες με αυγουλάκια και φτερά. Τις βρίσκω πανέμορφες!


Έχω επίσης μεγάλη αδυναμία σε αυτά τα πολύχρωμα κοτοπουλάκια, που είναι χειροποίητα, φτιαγμένα και χαρισμένα από την ταλαντούχα Μαρία. Τα κρέμασα πάνω από την τραπεζαρία, μαζί με τις πουπουλένιες μπάλες, εκεί που προηγουμένως κρέμονταν κουκουνάρια. Τα χαρούμενα κοτοπουλάκια με τα ζωηρά τους χρώματα φώτισαν αμέσως το περιβάλλον γύρω από το αγαπημένο μας τραπέζι.


Φυσικά χειροτέχνησα κιόλας. Όχι πολλά πράγματα μιας και ο ελεύθερος χρόνος είναι πια λιγοστός κι όταν τον βρίσκω, προτιμώ να μην κάνω απολύτως τίποτα. Όμως γιορτές και χειροτεχνίες έχουν "κουμπώσει" σαν παζλ στο δικό μου μυαλό και είναι αλληλένδετα, οπότε πήρα μαρκαδόρους και λευκά αυγά για να τα ζωγραφίσω. Τα αυγά τα έβρασα πρώτα κι έπειτα με μολύβι και μαύρους μαρκαδόρους έκανα επάνω τους διάφορα σχεδιάκια. Απλά πράγματα, μικρές τσαχπινιές, έτσι για τη χαρά του crafter!


Τόσο στην μικρή αυγοθήκη, όσο και στο διακοσμητικό πιατάκι, δείχνουν το ίδιο όμορφα. Με εντυπωσίασε αυτή η τόσο απλή διαδικασία, κι αν ψάξετε στο pinterest θα βρείτε άπειρες παρόμοιες ιδέες.


 "Και τώρα;" θα μου πείτε... "Τώρα..." θα σας απαντήσω κι εγώ "το προσπαθώ!" Το παλεύω να είμαι συνεπής απέναντι στο αγαπημένο μου blog και απέναντι σε εσάς που με περισσή αγάπη κάθε φορά μου γράφετε, με ρωτάτε πού χάθηκα και αν θα ανεβάσω αναρτήσεις διακόσμησης και κατασκευών! Πόσο σας ευχαριστώ που κάθε φορά που χάνομαι, δεν με αφήνετε να αφεθώ και να βουλιάξω. Είστε αλήθεια απίθανοι!
Εδώ λοιπόν, με όποιον τρόπο, με όση έμπνευση υπάρχει, στον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο, αλλά εδώ! Πάντα εδώ!


Χαρασκευή σήμερα και σας εύχομαι να τη χαρείτε, να τη διασκεδάσετε και να απολαύσετε το ΣΚ που ακολουθεί. 

Καλημέρα φίλοι αγαπημένοι! 

Litsa

11 σχόλια:

  1. Πολυ όμορφα ολα τα στολισες! Να τα χαρείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρμα οφθαλμών Λίτσα μου!!!! Η πρόταση με τα αυγά μου άρεσε πολύ!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο τις έχουμε ανάγκη όλοι μας αυτές τις αλλαγές!!! Μπράβο Λίτσα είναι όλα πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσφατα διαβασα την αναρτηση σου για την Χαρασκευη!!!
    Καπου μου ειχε ξεφυγει μιας κι εγω εχω χαθει εντελως απτην ομορφη μπλογκογειτονιτσα μας.... πανε 4 ολοκληρα χρονια απτην τελευταια φορα που ειχα γραψει.....Θεε μου!!!
    Αυτος ο ανυπαρκτος θα ελεγα εγω, οχι πια περιορισμενος ελευθερος χρονος..... σαν Matrix μας ρουφαει η καθημερινοτητα με τους γρηγορους ρυθμους της.....
    Πολυυυ ομορφες ολες οι γωνιτσες σου, Φραουλιτσα μου!!!
    Παλιοτερα στολιζα κι εγω πιο πολυ κ αλλαζα συνεχεια διακοσμησεις....
    Ναι, ειναι σημαντικη αυτη η μικρη γωνιτσα κ ολοι οι φιλοι που την επισκεπτονται χαιρονται το ομορφο μπλογκοσπιτακι σου!!!
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω που εισαι εδω οοολο αυτον τον καιρο....
      ❤❤❤

      Διαγραφή
  5. You have shared some great information. I enjoy reading this article. Check out this article about Scroll Wheel Speed Test. By using this test, you can determine if scroll speed varies depending on the mouse.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. webgirls When it comes to fighting candida albicans, sufferers often have their operate remove for them. This is because infections can simply grow to be persistent and continuous. Knowing that, in this post, we will existing a wide range of some of the best verified candida therapy and prevention ideas about.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. https://gamebegin.xyz You may training on your own. A pitching device allows you to set the rate of the ball. By packing several baseballs in the machine, you can training striking without the need for a pitcher. This electronic digital equipment is great for individuals who would like to process baseball by itself. Pitching devices could be gathered on your nearby wearing merchandise store.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. https://gameeffect.xyz Lots of people have loved the overall game of baseball for a long time. There are supporters all over the world, from committed very little-leaguers to die-difficult spectators. This article has tips to demonstrate how pleasant baseball actually is.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. https://gamezoom.xyz Obtaining a exercise routine lover can drastically boost your muscle mass-creating results. Your partner can be a important supply of determination for adhering to your workout session, and pressing you to increase your endeavours when you exercise. Using a reputable spouse to work through with can also help help you stay risk-free as you will always use a spotter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. https://gameboot.xyz The truth is them on magazines and on TV, individuals who appear to be their forearms and hip and legs will explode as his or her muscle tissues are extremely big! There is absolutely no need that you can take your whole body for that stage in the event you don't prefer to, since the basic methods in this post will assist you to develop muscle in a healthy method.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!