Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Όμορφα βάζα για το Cook Craft Create

Ναι, το νέο τεύχος του Cook Craft Create είναι στον αέρα και έχει λίγο απ΄όλα! 



Νόστιμες συνταγές, αλλά και ιδέες για όμορφες εκπλήξεις, που μπορείτε να φτιάξετε στους αγαπημένους σας την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου.
Κάποιοι από εμάς όμως, αποφασίσαμε να ετοιμάσουμε θέματα που δεν έχουν σχέση με την γιορτή του Έρωτα, ούτε όμως και με τις Απόκριες. Μεταξύ αυτών είμαι και εγώ, που φαίνεται να έχω χτυπηθεί από τα... βέλη της Άνοιξης, οπότε μετέτρεψα άδεια γυάλινα βάζα, σε αντικείμενα άκρως χρηστικά και απαραίτητα (λέμε τώρα...). Με τον τρόπο αυτό και ανακυκλώνουμε και ομορφαίνουμε το χώρο μας και γλυτώνουμε χρήματα που ενδεχομένως να ξοδεύαμε για ένα αντίστοιχο αντικείμενο.


Τα υλικά που επέλεξα είναι χαρούμενα και πλουμιστά, σαν τα συναισθήματα που μας ξυπνά η Άνοιξη κι ας λένε ότι έρχεται χιονιάς.
Τα μοίρασα μάλιστα ήδη σε διάφορα δωμάτια του σπιτιού, αφού κάποια μου χρησιμεύουν ως βάζα, οπότε είναι στην τραπεζαρία, εκείνο με το ζουμπούλι πήρε θέση στο παράθυρο της κουζίνας, ένα σκέφτηκα να το κάνω κουμπαρά και στέκει ακόμα άδειο και τέλος, αυτό με τα washi tapes, βρίσκεται στο χώρο έμπνευσής μου, τον οποίο δεν έχω καταφέρει ακόμη να σουλουπώσω, οπότε είναι άνω κάτω...


Για να δείτε βέβαια τις λεπτομέρειες αυτής της πολύ απλής κατασκευής, δεν έχετε παρά να κάνετε κλικ στο ένατο τεύχος του περιοδικού! Και για να δείτε όλα τα τεύχη μαζεμένα, θυμίζω ότι μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα του περιοδικού ΕΔΩ.


Καλό ξεφύλλισμα!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα βάζα σου Λίτσα μου!Οι πρώτες πινελιές της άνοιξης μπήκαν και μας ξεσηκώνουν!!
    Σε φιλώ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα τα βαζακια με ανοιξιάτικη διάθεση!!!μπράβο φραουλιτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!