Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Ένα διακοσμητικό κλαδί φόρεσε τα καλά του

Μια ίωση μας περιόρισε στο σπίτι το Σαββατοκύριακο, οπότε το εκμεταλλευτήκαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παίξαμε, μαγειρέψαμε, είδαμε ταινίες, διαβάσαμε, χαλαρώσαμε και δημιουργήσαμε, άλλοι ζωγραφίζοντας, άλλοι φτιάχνοντας σαΐτες, άλλοι αυτοσχεδιάζοντας στην κουζίνα και άλλοι μεταμορφώνοντας αντικείμενα. Αυτό το τελευταίο το έκανα εγώ, με ένα κλαδί, το οποίο εδώ και καιρό είχα βάλει στο μάτι. 
Πήρα κορδέλες και κομμάτια υφάσματος, τα οποία έκοψα σε λωρίδες και άρχισα να τις κολλώ με σιλικόνη επάνω στο κλαδί κι έπειτα να τις τυλίγω γύρω από αυτό.



Συνέχισα να το κάνω αυτό, μέχρι που το μονότονο κλαδί, μετατράπηκε σε πολύχρωμο.


Επόμενο βήμα: μικρά στολίδια σε σχήμα σύννεφου. Κόλλησα επάνω σε μία κόλλα Α4 διακοσμητικές ταινίες κι έπειτα ζωγράφισα επάνω της σύννεφα, με τη βοήθεια ενός κουπ πατ. Τα έκοψα, τα τρύπησα με τον διακορευτή και πέρασα κλωστή για να τα κρεμάσω.


Το αποτέλεσμα; Πολύχρωμο, παρδαλό, χαρούμενο, παιχνιδιάρικο, με λίγα λόγια... έτσι όπως μ'αρέσει, τουλάχιστον αυτή την περίοδο.


Κι έτσι, μέσα στην καρδιά του χειμώνα, υπάρχει μια γωνιά στο σπίτι που είναι λίγο πιο φωτεινή και λίγο πιο ανοιξιάτικη, για να σπάει η μονοτονία.


Εγώ βέβαια, το Σαββατοκύριακο, πέρα από τη δημιουργική μου διάθεση, ικανοποίησα κι εκείνη της κοινωνικοποίησης. Βρήκα ευκαιρία να συναντήσω την ξαδέρφη μου, την μοναδική μου συγγενή εδώ στην πρωτεύουσα, με την οποία λόγω υποχρεώσεων βρισκόμαστε ελάχιστα. 
Κλείσαμε ήδη τέσσερις μήνες στην Αθήνα και οι άνθρωποι που κατάφερα να συναντήσω, είναι ελάχιστοι, για την ακρίβεια, μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού... Οι δουλειές, το τρέξιμο, οι υποχρεώσεις, τα προγράμματα, το άγχος και η κούραση, μας κρατούν μακριά από ανθρώπους αγαπημένους, από φίλους και γνωστούς. Είναι τόσο έντονη και γεμάτη η καθημερινότητα, που ούτε καν κατάλαβα πώς πέρασαν αυτοί οι τέσσερις μήνες. 
Σκέφτηκα να φρενάρω λοιπόν λίγο, ελάττωσα ταχύτητα και σήκωσα το ακουστικό. Μαζί με το ακουστικό ύψωσα και το κεφάλι μου, να παρατηρήσω και να θαυμάσω όσα υπάρχουν γύρω μου και τα προσπερνώ σχεδόν καθημερινά...
Το Κατερινάκι που με ξέρει καλά, με πήγε σε ένα μαγαζί στολίδι. Κι όπως καθόμασταν αναπαυτικά στο μπαρ, με τους μυρωδάτους καφέδες μπροστά μας, πρόσεξα απέναντί μου μια μικρή ταμπέλα, με την αγαπημένη μου έκφραση ελάχιστα παραφρασμένη, μα με το ίδιο δυνατό νόημα...


Είπαμε τόσα κι άλλα τόσα, που οι καφέδες τελείωσαν γρήγορα και αντικαταστάθηκαν από κρασάκι, με το ενδιαφέρον της συζήτησης να παραμένει αμείωτο. Και ήταν τόσο όμορφη αυτή η απλή μας έξοδος, αυτό το σύντομο τετράωρο, που μου χάρισε δύναμη κι ενέργεια για όλη την εβδομάδα που έρχεται. Μια εβδομάδα, που πέρα από πολλά άλλα, θα 'ναι και βροχερή λένε...

Καλή Δευτέρα σε όλους εκεί έξω. Καλή, δυναμική εβδομάδα!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

11 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Λίτσα!! Τι όμορφο το συννεφάκι σου!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λίτσα!! Το κλαδί σου τα σπάει απλά... Θα αξιοποιήσω σίγουρα την ιδέα σου!! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφο το κλαδάκι...ζηλεύω τον καφέ με την ξαδερφούλα.Απόλαυσε την....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι όμορφο! Ενθουσιάστικα! Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο το κλαδάκι. Πανέμορφα τα συννεφάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλη εβδομάδα Λίτσα!!!!! όλα όμορφα όλα τόσο γλυκά και με το δικό σου γούστο...είμαι και θαυμάζω τις γωνιές σου... τις εχω σαν παράδειγμα..αααα κ εμενα μου αρέσει, θα το κάνω.. και όλο στα λόγια ή μαλλον στην σκέψη μένω!!! που θα πάει όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τόσο όμορφο που με τόσα απλά υλικά,δημιουργούνται μικροί θησαυροί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλη εβδομαδα Λιτσακι!! Το κλαδι σου μας την εφερε την ανοιξη... πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεμίζεις με χρώμα την διαθεσή μας ακόμα και το χειμώνα. Οσο για το τρεξιμο στην Αθηνα ηρθες. Εδώ δεν ειμαστε χαλαρα δυστυχώς. Εσυ κράτα καλύτερα τους παλιους ρυθμους μηπως επηρεαστουμε θετικα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιτσάκι το κλαδί σου έγινε απίθανα όμορφο! Ενθουσιάζομαι όταν βλέπω τέτοια αποτελέσματα με τόσο απλά υλικά!! Απίθανη δημιουργική σκέψη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το κλαδάκι σου! Πάντα με ωραίες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!