Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Χειροποίητες κάρτες και στολίδια

Πάντα ήθελα να φτιάξω κάρτες μόνη μου και να τις στείλω σε φίλους και συγγενείς, αλλά ποτέ δεν προλάβαινα. Εχθές όμως, που είχα ένα κενό μέσα στην ημέρα, πήγα στο γραφείο μου, μάζεψα όλα όσα χρειαζόμουν σε ένα καλαθάκι και έκατσα στην τραπεζαρία.


Μου αρέσει εκεί. Είναι το τραπέζι στολισμένο και μεγάλο, ώστε να χωράει - πέρα από την πραμάτεια μου - και τον καφέ μου, λίγα κεριά, αλλά και τον Ορφέα που μόλις είδε τα υλικά απλωμένα, έσπευσε να τα επεξεργαστεί και να δημιουργήσει μαζί μου!


Για όση ώρα λοιπόν, εγώ συνδύαζα χρώματα, χαρτιά, κορδέλες, καμπανάκια, αυτοκόλλητα και ταινίες, ο Ορφέας με μια κόλλα στο χέρι, κολλούσε παντού αστέρια και χιονονιφάδες.


Τελικά έφτιαξα έξι μικρές κάρτες, με διαφορετικά θέματα και χρώματα. Τίποτα σπουδαίο, αλλά φτιάχτηκαν με τόσο μεράκι και αγάπη, που έχω αδυναμία σε όλες και για διαφορετικούς λόγους στην καθεμιά.


Έπειτα καταπιάστηκα με τις φέτες πορτοκαλιού, τις οποίες είχα αποξηράνει πριν δύο μέρες. 
Έκοψα ένα πορτοκάλι σε λεπτές φέτες και τις άπλωσα σε λαδόκολλα, πάνω σε ταψί. Τις "ξέχασα" στο φούρνο, στους 80-90 βαθμούς (αντιστάσεις) για ένα τρίωρο, μέχρι που αφυδατώθηκαν και στέγνωσαν (όσο μικρότερο το πορτοκάλι και όσο πιο λεπτές οι φέτες, τόσο πιο εύκολα αφυδατώνονται).
Με διακοσμητικές μπάλες, τούγια και κορδόνι, μεταμορφώθηκαν σε μικρά στολίδια.


Η αλήθεια είναι, ότι ο λόγος που τα έφτιαξα δεν είναι για να στολίσω το δέντρο, αλλά αυτό λέω να το αφήσω για άλλη ανάρτηση, άλλωστε τίποτα δεν είναι έτοιμο ακόμη...


Πέντε του μηνός ήδη! Μα πως περνάει ο χρόνος...; Μεγάλη γιορτή η αυριανή και θα σας ευχηθώ να περάσετε όμορφα, να χαίρεστε όσους συγγενείς και φίλους έχετε που γιορτάζουν και βέβαια, εύχομαι στους εορτάζοντες χρόνια πολλά και καλά κεράσματα!


Σας αφήνω εδώ φίλοι μου και κάνω ήδη σχέδια για το επόμενο πρότζεκτ... Είναι που έρχεται Σαββατοκύριακο και ξεσηκώνομαι. Μπορεί βέβαια στο τέλος να μην κάνω τίποτα απολύτως και ν' αρχίσουμε τις βόλτες οικογενειακώς. Είναι τόσα αυτά που θέλουμε να κάνουμε, αλλά και να δούμε, που δε φτάνει ο χρόνος ως τα Χριστούγεννα. Θέλω έναν ακόμη μήνα παρακαλώ ως τότε! Γίνεται; Ε Άι Βασίλη; Ε;

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

15 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!Πολύ ομορφες οι καρτουλες. Πιο πολύ μου αρεσε το σκηνικο με τον Ορφέα κοντά να δημιουργειται μαζί. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη συλλογή με υλικά! Μου έτρεξε το σάλιο...!Άστα, περνάνε οι μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι απίστευτη!
    Ειλικρινά δεν έχω να πω κάτι άλλο!
    Όλα όσα έφτιαξες είναι φανταστικά, μπράβο βρε κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίτσαααα,τι εικόνες πανέμορφες είναι αυτές???Τι χρώματα ,τι κατασκευές ,τι όμορφα που είναι όλα τα υλικά σου!!!
    Ζήλεψα!Μου δίνεις ιδέα να κάτσουμε το Σαββατοκύριακο να φτιάξουμε κι εμείς! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε οχι και δεν ειναι τιποτα σπουδαιο οι καρτες αυτες!!!!!!
    Ε οχι!!!!!!
    Απιθανες μια προς μια!!!!!!!!
    Μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πανεμορφες.............χοοχχχοχοχο........19 κ σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαν να σε ακουω κεφατη σημερα :) Μ'αρεσει που σε επιασε παλι η δημιουργικοτητα σου και ειναι υπεροχη ιδεα οι χριστουγεννιατικες καρτες. Θα ειναι πολυτιμες για τους παραληπτες!! Τι ωραια που φαινονται τακτοποιημενα ολα τα υλικα για χειροτεχνιες. Εγω τα εχω θαψει σε τσαντες, κουτια, βαλιτσακια επειδη λογω καποιας ανακαταταξης χωρου δεν μπορουσαν να ειναι πλεον εκει που τα ειχα, ομορφα στην αποθηκουλα. Τωρα δεν ξερω ουτε το ψαλιδι που βρισκεται αν με ρωτησεις :) :) :)

    Καλο Σαββατοκυριακο Λιτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι πανέμορφη ιδέα για χειροποιητες κάρτες!! Πάντα δημιουργική εύχομαι και να μας δίνεις ωραίες ιδέες! Καλές γιορτές ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαταπληκτικές οι κάρτες σου ! Και τα στολιδάκια με τα πορτοκάλια! Πόσο μου άρεσε το τραπέζι σου με όλα τα υλικά αραδιασμένα. Ευχομαι πάντα να έχεις την όραξη για δημιουργία! Και όσο για τον ένα μήνα παραπάνω αχ, κι εγώ πολυ θα το ήθελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζηλεύω το κέφι σου. Την ήρεμη χαλαρή ατμόσφαιρα.Τον πρωινό σου καφέ παρέα με το ζωντόβολο.Την ευκαιρία για δημιουργικότητα. Πανεμορφα όλα μα πιο πολυ τα πορτοκάλια...μπράβο αδερφούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες οι κάρτες σου!Το χειροποίητο δίνει άλλη αξία, ακόμα και στις ευχές που θα λάβει ο παραλήπτης!
    Τα πορτοκάλια σου σε συνδυασμό με τη τούγια μου άρεσαν πολύ και σκέφτομαι να σου... κλέψω την ιδέα!
    Πιο πολύ από όλα όμως μου άρεσε η ατμόσφαιρα που δημιούργησες για το παιδάκι σου και η "συμμετοχή " του στη δημιουργία!Αυτά είναι που θα θυμάται πιο πολύ μεγαλώνοντας!
    Η οργάνωση σου δε, αξιοπρόσεκτη!Τα δικά μου υλικά, όλα σε κούτες - όμοιες δε, αλλά κούτες, που δε θυμάμαι τι έχω σε ποια, αν δεν τις ανοίξω όλες.Τα φιλιά μου και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες κάρτες Λιτσάκι!!
    Για να μην πω για το διακοσμητικό με το πορτοκάλι!Πολύ ωραία έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλες οι κατασκευές και οι χειροτεχνίες σου είναι φοβερές. Όποτε διαβάσω το μπλογκ σου είναι γεμάτο όμορφα πράγματα. Μπραβο για την όρεξη και τη φαντασία. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!