Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Φθινοπωρινές πινελιές

Δεν σας κρύβω ότι έχω ήδη αρχίσει να φαντάζομαι τα Χριστούγεννα στο νέο περιβάλλον, το νέο σπίτι, την νέα πόλη και με νέα πρόσωπα! Πολύ ευχαρίστως θα στόλιζα το σπίτι γιορτινά, αλλά είπα να αποφύγω τις υπερβολές. Από την άλλη, παρά την κούρασή μου, δεν αντέχω να βλέπω γύρω μου τους άδειους τοίχους και τις κενές επιφάνειες. Έτσι, αποφάσισα να διακοσμήσω το σπίτι με χρώματα φθινοπωρινά, φυσικά υλικά και κεριά, αν και τα έκανα όλα με βιασύνη και μια προχειρότητα, το ομολογώ. Φταίει που έχω μπουχτίσει, φταίει που τα διακοσμητικά αντικείμενα βρίσκονται ακόμη σε κούτες, αφού δεν είναι η προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή, φταίει που τα ράφια, κάδρα και ό,τι άλλο πρόκειται να καρφωθεί στον τοίχο, χρειάζεται σκέψη και μελέτη, οπότε δεν θέλω να κάνω βιαστικές κινήσεις.
Δεν σας κρύβω, ότι, επειδή αλλάζω συχνά διακόσμηση, κάποια ελαφριά αντικείμενα, τα στερεώνω στον τοίχο με blue tack και όχι με καρφιά. Αυτό έκανα και με το "HOME", το οποίο κρέμασα πάνω από το τζάκι. Κι επειδή το στολίζω ανάλογα με τις εποχές, τώρα καρφίτσωσα δίπλα του ένα μικρό πλατανόφυλλο.


Πλάι στο τζάκι, θυμίζουν ότι μπήκε για τα καλά το Φθινόπωρο, λίγες κολοκύθες, κουκουνάρια κι ο αγαπημένος μου ξύλινος σκίουρος.


Δεν λείπουν και φέτος τα φτερά, τα μπουκάλια, τα κάστανα, τα βαμβάκια, οι έρρικες και η μικρή μου νεράιδα, το γλυκό μου ξωτικό.


Τα μικρά φτερά που στόλιζαν πέρυσι το παλιό σπίτι, τα βρήκα προχθές τυλιγμένα σε μια χαρτοπετσέτα και τα κρέμασα σε ένα κλαδί. Ναι ναι, σωστά καταλάβατε, κουβάλησα μέχρι και τα κλαδιά από Θεσσαλονίκη! Μην μου πείτε ότι έχει και στην Αθήνα κλαδιά!; Απίστευτο...  Χιουμοράκι, αλλά κάθε κλαδί έχει την ιστορία του και επιλέχθηκε με πολλή προσοχή! Μου ήταν αδύνατο να τα πετάξω.


Στην επιτραπέζια, ξύλινη εταζέρα, την οποία ίσως θυμάστε από εδώ και που τώρα βρίσκεται στην τραπεζαρία, άπλωσα βρύα και επάνω τους τοποθέτησα μανιτάρια, μικρές κολοκύθες και πολλά κουκουνάρια. 


Τέλος, είναι κι αυτή η πλευρά του σπιτιού, πλάι στο τζάκι, που έχω αγαπήσει πολύ εξαιτίας του χρώματός της. Δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή για την επιλογή του χρώματος, μετάνιωσα μόνο που δείλιασα και δεν έβαψα και τον απέναντι τοίχο...


Και παρόλο που δεν είναι ακόμη όλα έτοιμα και υπάρχει μια μικρή ακαταστασία τριγύρω, όταν πέφτει το βλέμμα μου επάνω στην αντίθεση που κάνει το ξεχωριστό αυτό μπλε (στην πραγματικότητα είναι λίγο πιο σκούρο και πιο μωβ) με τα λευκά έπιπλα, ανοίγει η ψυχή μου.



Τα καλλωπιστικά μήλα υπάρχουν ακόμη, χωρίς τα φύλλα τους πια και το σκηνικό εμπλουτίστηκε με κόκκινα φύλλα και με ένα μικρό κασονάκι, το οποίο στόλισα με βρύα, μανιτάρια κι ένα ελαφάκι. Ένα μικρό σκηνικό, βγαλμένο απ' τη Χιονάτη, όπως είπε κι ο Ανδρέας όταν το είδε.


Χιονάτη έγραψα κι εύχομαι να 'χετε μια παραμυθένια εβδομάδα. Η δικές μας Δευτέρες ξεκινούν πάντα με λίγη παιδική γκρίνια, μιας και νιώθουμε ακόμη τη χαλαρότητα του Σαββατοκύριακου.
Μακάρι ο Νοέμβρης να κυλίσει ομαλά και... να ΄ναι ξεσηκωτικός, αφού πλησιάζουμε σε μια από τις ομορφότερες εποχές του χρόνου.
Καλό μας μήνα!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

16 σχόλια:

  1. Σε νιώθω Λιτσάκι! Μα καλά βρε, και τα κλαδιά κουβάλησες; Χαχα!
    Υπέροχες οι φθινοπωρινές πινελιές σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα...άρχισες τα θαύματα.Το home με το πλατανόφυλλο παρέα, το αγάπησα.Βρήκε το μέρος του.Κι όλα υπέροχα με αποκορύφωμα το μικρό παραμυθένιο σκηνικό.Το χρώμα είναι πολύ εντυπωσιακό και συγχαρητήρια για το ρίσκο. όλα φαίνονται πια "σπίτι" κι οχι οποιοδήποτε σπίτι, αλλά φραουλόσπιτο...και ναι λοιπόν!!!!Τα Σαλονικιώτικα κλαδιά είναι τα καλύτερα...ξέρεις τώρα τι θα έλεγε η μαμά για αυτό με τα κλαδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λίτσα με τις ομορφιές σου! Μα τι υπέροχα που τα διακόσμησες όλα! Τα θαύμασα όλα μα πιο πολύ ζήλεψα το "Home", γιατί ψάχνω κι εγώ να αγοράσω ένα για το δικό μου τζάκι... Καλό Νοέμβρη σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Πολύ όμορφα τα φθινοπωρινά σου! Και καλά έκανες και διακόσμησες, μη μείνει παραπονεμένο το Φθινόπωρο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα. Πριν διαβάσω το σχόλιο του Αντρέα για το σκηνικό να σου πώ οτι και εγώ δκέφτηκα ότι ειναι βγαλμένο απο παραμυθι!!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως έχετε ένα υπέροχο σπίτι! Να είστε καλά να το χαρείτε!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τέτοιες ομορφές στο σπίτι, πως να μην πάει καλά ο μήνας;;; :)
    Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε καλώ σε βόλτα στον Υμηττό να μαζέψουμε κλαριά και κούμαρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ομορφες οι πινελιές και οι γωνιές στο σπίτι σου Λιτσάκι! Ευγε!! Γελασα πολυ με τα κλαδιά! αλλα αφου εχουν την ιστορία τους...... καλά κανεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το χρώμα του τοίχου δίπλα στο τζάκι σου Λίτσα,έφτιαξες και πολύ όμορφες φθινοπωρινές συνθέσεις που είναι πραγματικά στολίδια για τον χώρο σου,εύχομαι να περάσεις καλό χειμώνα και πάντα με ωραίες ιδέες για την διακόσμηση του σπιτιού σου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντυπωσιακά παραμυθένιο το σπιτικό σου Λίτσα μου! Πολύ ωραίες οι φθινοπωρινοχειμωνιάτικες συνθέσεις σου, ο μπλε τοίχος σε συνδυασμό με τα έπιπλα είναι φοβερός! Και το κασονάκι με το ελαφάκι, μου θυμίζει κάτι από Χριστούγεννα! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βρε Λίτσα, αναρωτιέμαι εδώ και καιρό: Όταν μπαίνει κάποιος στο σπίτι σου πόση ώρα κάθεται και χαζεύει την τέλεια διακόσμησή σου; Κάθε εποχή δίνεις άλλη όψη σε κάθε γωνιά του σπιτιού σου! Τι να πω εκτός από ένα μεγάλο μπράβο;;;
    Α, λάτρεψα το πλατανόφυλλο!!!
    υ.γ. Να σου πω και μέσα από εδώ πως χάρηκα πολύ που σε γνώρισα! Είσαι και από κοντά τόσο γλυκιά όσο φαίνεται και μέσα από τις αναρτήσεις σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη φθινοπωρινή διακόσμηση!
    Λύσε μου μια απορία ρε συ Λιτσάκι. Αυτά τα βρύα, που τα βρίσκεις; Σε ανθοπωλείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ ομορφο ολοτουτο το καινουριο Λιτσακι μυ ασε πια το σκηνικό Χιονατη και τα φτερακια στα κλαδιά ευχομαι να βρεθουμε απο κοντα συντομα αρχισε το χριστουγεννιατικο πανηγυρι μας περασε μια βόλτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/10/blog-post_71.html


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο ταιριάζει το ξύλο με αυτή την εποχή όμως!
    Το μπλε χρώμα είναι υπέροχο στον τοίχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!