Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Χαιρετισμούς από την κουζίνα μου

Όχι, όχι δεν σας χαιρετάει η κουζίνα μου, εγώ σας χαιρετάω από την κουζίνα μου. Ελπίζω τώρα να είναι ξεκάθαρο το νόημα, ήταν λίγο παραπλανητικός ο τίτλος...
Σας στέλνω τους χαιρετισμούς μου από την κουζίνα, που κάθε τόσο μου αρέσει να φωτογραφίζω. Αποτυπώνονται με την μηχανή τα πάντα σχεδόν. Τα γλυκά, τα χρηστικά, οι τσελεμεντέδες, όλα. Κάθε τόσο της κάνω ένα μικρό λίφτινγκ, ώστε να μην τη βαριέμαι, αλλά και για να ανανεώνεται ο χώρος. Είναι ορατή από το σαλόνι κι αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω, μιας και το μάτι μου πέφτει συνεχώς επάνω της.


Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μανία με τα καλαμάκια, οπότε τα έχω σε κοινή θέα. Καθένας με την τρέλα του, θα μου πείτε, αλλά μου φτιάχνουν τη διάθεση και δείχνουν πολύ όμορφα πλάι στα vintage μεταλλικά κουτιά, που είναι το νέο μου απόκτημα. Η αλήθεια είναι ότι τα έχω καιρό, αλλά εδώ νομίζω πως είναι η πρώτη φορά που κάνουν εμφάνιση. Ξαφνιάστηκα δε όταν η μαμά μου μού δώρισε το κόκκινο μεταλλικό πινακάκι, που ταίριαξε με τα υπόλοιπα και προέκυψε έτσι μια γωνιά βγαλμένη από άλλη εποχή.


Τα κουτιά χρησιμεύουν για την αποθήκευση των καρπών και των δημητριακών, που έχουμε σε αφθονία στο σπίτι, αφού εγώ και τα παιδιά τα καταναλώνουμε συχνά.   


Κάποια αντικείμενα τα μετακινώ, κάποια τα αλλάζω και με μικρές πινελιές προσπαθώ να φρεσκάρω την εικόνα του χώρου. Θέλω το μάτι να πέφτει σε κάτι όμορφο και να μην σκαλώνει σε αυτά που μ' εκνευρίζουν... 
Οι φωτογραφίες στο ψυγείο ανανεώνονται, ή πιο σωστά, αυξάνονται και τώρα που καλοκαιριάζει, μία από τις αγαπημένες μου, που τράβηξα πριν 8 χρόνια στην Κρήτη, μπαίνει σε περίοπτη θέση. Δεν είναι μόνο η φωτογραφία που αγαπώ, είναι και η ιστορία πίσω από αυτήν...


Τα μικρά άνθη δε λείπουν σχεδόν ποτέ, αφού τα παιδιά φροντίζουν να τα σπάνε στο πέρασμά τους, καθώς παίζουν στο μπαλκόνι κι έτσι καταλήγουν στα μικροσκοπικά βαζάκια. Το αγαπημένο τους σοκολατένιο σνακ (και δικό μου, αλλά ας όψεται...), δεν μένει για πολύ καιρό στη θέση του όσο έχουν οπτική επαφή μαζί του, οπότε φροντίζω να το αποθηκεύω στο ντουλάπι. Εδώ όμως εκτελεί χρέη μοντέλου, γι αυτό και οι μπάρες μπήκαν προσωρινά στο κύπελλο.
Εγώ πάλι ξεγελιέμαι με δροσερό πράσινο τσάι, που έχει μια γλυκιά επίγευση κι έτσι ικανοποιώ την επιθυμία μου για γλυκό. Το καλύτερο βέβαια είναι ότι στο τέλος μένει το όμορφο μπουκάλι, που όλο και κάπου θα χρησιμεύσει.


Ο δε πάγκος είναι σημείο αναφοράς. Εκεί κοντοστεκόμαστε, εκεί μαζευόμαστε, εκεί ακουμπάμε τα ψώνια, τους λογαριασμούς, τα πάντα περνούν από εκεί πριν καταλήξουν στη θέση τους. Αυτό σημαίνει ότι είναι σπάνια άδειος ή τακτοποιημένος, τουλάχιστον στο βαθμό που θα ήθελα εγώ, διότι αν ρωτήσετε τους υπόλοιπους στο σπίτι, θα σας πουν ότι είναι μια χαρά...
Και βέβαια υπάρχει και το σκαμνί. Θυμάστε την μεταμόρφωσή του; Να το λοιπόν ακόμη στην ίδια κατάσταση. Δεν λερώνεται πια, καθαρίζεται εύκολα και μου αρέσει πολύ περισσότερο έτσι!
Α όχι, τα αμάραντα δεν βρίσκονται μόνιμα πάνω στο σκαμνάκι, πάρα μόνο τώρα, για τις ανάγκες της φωτογράφισης, να ομορφύνουν την εικόνα.


Για το τέλος άφησα το κέικ της προηγούμενης εβδομάδας, μαζί με μια γεμάτη κούπα μυρωδάτο καφέ, μιας και αυτός ήταν ο σκοπός της σημερινής ανάρτησης. Να σας καλημερίσω με εικόνες γεμάτες χρώμα και να πιούμε μαζί τον πρώτο καφέ της ημέρας. 


Καλημέρα λοιπόν!

Υ.Γ. αξίζει να ρίξετε μια ματιά σε αυτή την ανάρτηση, που περιγράφει τη συγκλονιστική ιστορία μιας μαμάς blogger. Εγώ πάντως είμαι από εχθές χαμένη σε σκέψεις...
Όμως ένα είναι το σύνθημα: Live Loud... Live Wild!
Litsa


 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

21 σχόλια:

  1. Μια πολύχρωμη, χαρούμενη καλημέρα σαν τις εικόνες σου από την όμορφη κουζίνα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λίτσα μου,
    Κρίμα που είμαι μακριά,θα ερχόμουν να πιούμε καφέ στη γλυκιά κουζίνα σου κ τον έχω τόσο ανάγκη τώρα.
    Νατάσα Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφες εικόνες για το ξεκίνημα της μέρας!
    Καλημέρα και σε σένα fraulitsa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα αδερφή με τις ομορφιές σου και την ζεστή ατμοσφαιρική φραουλένια κουζίνα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Fraoulitsa .....ζηλεψα!ευχομαι παντα να μεγαλουργεις!Πολυ ζεστη ατμοσφαιρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο μου αρέσουν οι κουζίνες με τόσα χρώματα!
    Μου φαίνεται πρέπει να ξεκινήσω κι εγώ να την ανανεώνω γιατί είναι πολύ μουντή και μου την σπάει!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη και χαρούμενη η κουζίνα σου Λίτσα. Πολύ μου άρεσε η ρέτρο γωνία. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιτσακι μου εχουμε πολλες ιδιες αδυναμιες. Τα μεταλλικα κουτια ρετρο στυλ, μου αρεσουν κι εμενα παρα πολυ. Ωραια ιδεα για αποθηκευση δημητριακων. Καιρος να ψαξω στο ebay για μεταλλικα κουτια :)
    Πολυ ομορφη η γωνια της κουζινουλας σου και σε καλημεριζω πινοντας κι εγω το πρωτο καφεδακι.

    Απιστευτη η ιστορια με τον μικρο Ryan. Δεν το χωραει το μυαλο μου τι μπορει να συμβει ετσι ξαφνικα. :(

    Μια ομορφη μερα να εχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημενό πρωινό flakes με φράουλες!!!! :))) Τα κουτάκια είναι πανέμορφα!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η κουζίνα σου!! Τα διακοσμητικά σου δίνουν ύφος και χρώμα!! Πάω να διαβάσω την ιστορία του μικρούλι Ryan! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι χαρούμενη κουζίνα είναι αυτή;;
    Την έκανες ονειρεμένη!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ξεχειλίζει μεράκι αυτή η κουζίνα! χαίρομαι να βλέπω σπίτια και ανθρώπους με γούστο! μπράβο! εμένα το αιώνιο πρόβλημά μου, πώς καθαρίζονται όλα αυτά; γιατί και με βοήθεια πάλι εγώ καταλήγω να τα κάνω μόνη μου! εσείς κορίτσια πώς τα καθαρίζεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ΄ αρέσει το χρώμα στην κουζίνα και γενικά σε ολο το σπίτι...έχει άποψη! Υπέροχες οι
    φωτογραφίες σου! Χαζεύω κάθε φορά!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχειs εμφυτη την ταση για διακοσμηση και καθε γωνια του σπιτιου σου εχει τη σημασια του. Λατρευω το χρωμα στο σκαμπο! Εγω πηγα πρωτα στην αδερφη σου και ευτυχωs οι εικονεs σου γλυκαναν τη στιγμη. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρειάζεται πότε πότε να σπαμε την μονοτονία αλάζοντας θέσεις στα πράγματα.. η βάφοντας άλλα..με χρώματα...μας φτιαχνει την διαθεση...κεράστηκα απο το κεικ σου και ήπια και καφεδακι.. σε ευχαριστώ... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζήλεψα τα χρώματα και τη ζωντάνια στη κουζίνα σου, αντανακλά τη ζωντάνια της ψυχής σου.Καλημέρα γλυκιά μου και όσο για τη μπλογκερ που έχασε το παιδί της μου φαίνεται απύθμενο κενό ο πόνος αυτός και δεν αντέχω και μόνο να το σκέπτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρώματα, σχέδια και ομορφιές! Κι εμένα μου αρέσει να αλλάζω καμιά φορά την κουζίνα, παίρνει άλλο αέρα!
    Όσο για την ανάρτηση..άσε..συγκλονιστικό βρε παιδί μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καμιά φορά μοιάζει λες και βλέπω το σπίτι της χιονάτης... κάπως έτσι θα είχε κάνει κι αυτή το σπίτι των νάνων!!! Φιλάκια γλυκιά μου! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ρωτησω από που έχεις πάρει τα τέλεια,πολύχρωμα καλαμάκια!??
    φιλιά!
    Αγγέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=915358741822840&set=a.915358688489512.1073741834.100000461673044&type=3&theater
    AN THELEIS MPOREIS TA XRHSHMOPOIHMENA KALAMAKIA SOY NA TA PLENEIS KAI TO XEIMWNA NA TA METAMORFWSEIS SE OMORFA ASTERAKIA ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!