Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Γράμμα στον Άι Βασίλη κι ένα γράμμα έκπληξη...

Φέτος ήταν η πρώτη φορά που ο Φαίδωνας μου ζήτησε να γράψει γράμμα στον Άγιο Βασίλη. 


Δεν ξέρω αν φταίει το γεγονός ότι μαθαίνει σιγά σιγά να γράφει ή ότι αντιλαμβάνεται περισσότερα πράγματα γύρω του ή ότι μεγαλώνει ή ότι απλώς λαχταράει πολύ αυτό το τρένο... 


Πάντως όταν κάθισε με τον μπαμπά του να γράψει το γράμμα, ήταν τρισευτυχισμένος!
Φυσικά κόλλησε επάνω όλα τα αυτοκόλλητα που βρήκε μπροστά του και στο τέλος συμπλήρωσε προσεκτικά στο φάκελο τον παραλήπτη. 


Από φόβο μην δεν καταλάβει καλά ο Άγιος, ζωγράφισε στην πίσω πλευρά το τρένο που ζητά!


Και καθώς χάζευα το μικρό μου ανθρωπάκι να περιποιείται το γράμμα του, σκέφτηκα... "γιατί όχι κι εγώ;" Εννοώ, γιατί να μην του γράψω κάτι κι εγώ, για πρώτη φορά; Είπαμε, τα φετινά Χριστούγεννα δεν είναι αφιερωμένα μόνο στα παιδιά, αλλά και σε όσους δεν έχασαν ποτέ το παιδί μέσα τους.
Προχθές το μεσημέρι λοιπόν, έβαλα την αγαπημένη μου μουσική, έφτιαξα μια ζεστή σοκολάτα, η οποία συνοδεύονταν από marshmallows, πήρα χαρτί και στυλό και του έγραψα. Το γράμμα βέβαια κατέληξε στα χέρια του δικού μου Άι Βασίλη! 


Το έβαλα στο γραμματοκιβώτιό μας και το άφησα εκεί μέχρι να πέσει στα χέρια του Ανδρέα! Ω ναι!


Η λίστα με τα δώρα είναι τεράστια για να έχει πολλές επιλογές! Δώρα απλά και σύνθετα, ακριβά, φθηνά και ανεκτίμητης αξίας, υλικά και μη, εφικτά κι ανέφικτα (τουλάχιστον για τώρα), πρακτικά, αστεία ή απλά αγαπησιάρικα. 
Τώρα μένει να επιλέξει ένα, το οποίο εγώ θα περιμένω γεμάτη περιέργεια...


Ναι, σας παρακινώ να γράψετε κι εσείς στους δικούς "Αγιο-Βασίληδες". Μια διαδικασία όμορφη και διασκεδαστική που θα χαρίσει χαμόγελα σε όλους. Τόσο σ' εσάς, όσο και στους "Αγιο-Βασίληδές" σας! Εμείς πάντως το διασκεδάσαμε...
Ζητήστε δίχως ενοχές όλα όσα θέλετε, παραπονεθείτε και εξομολογηθείτε! Έτσι δεν κάνουν τα παιδιά για να πείσουν πόσο καλά ήταν όλη τη χρονιά; Και μην μου πείτε ότι δεν ήσασταν καλά παιδιά φέτος!
Κι αν τελικά ο Άγιος δεν τα καταφέρει, δεν πειράζει, του χρόνου θα φέρει δύο δώρα (όχι που θα την γλίτωνε...)!


Αν πάλι ενδιαφέρεστε γι αυτά τα χάρτινα ελατάκια, τα έφτιαξα με τα παιδιά παρακολουθώντας βιντεάκια στο you tube. Αρκεί να πληκτρολογήσετε origami christmas tree και θα εμφανιστούν στην οθόνη σας.

Πριν όμως σας αφήσω για σήμερα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα βίντεο που είδα πριν λίγες ημέρες. Ένα υπέροχο, ολιγόλεπτο βιντεάκι για τη δύναμη της φιλίας, της αγάπης, της πίστης, της θυσίας, της φροντίδας, της προσφοράς. Για όλα αυτά τα μικρά πράγματα, που κάνουν την καθημερινότητα πιο όμορφη όταν τα μοιράζεσαι. Που μπορεί να είναι δεδομένα για εμάς, αλλά μακρινά όνειρα για κάποιους άλλους...


Καλημέρα σε όλους εσάς τους αγαπημένους!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

9 σχόλια:

  1. Καλημερούδια!
    με ξεσήκωσες! πάω να γράψω γραμμα στο δικό μου άγιο βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Τι όμορφο βίντεο και τι όμορφα τα γράμματα του ανηψιού μου... και σαν να βλέπω το γράμμα σου...πόσες σελίδες είναι; και ο Αγιος Βασίλης ο καημένος όταν το διάβαζε έκλαιγε ή γελούσε; είσαι απίθανη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα.... Ωραία η ιδέα σου Λιτσάκι... αρχίζω να γράφω.... πότε θα τελειώσω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιτσα μου καλα εκανες κι εγραψες κι εσυ γραμμα στον Αγιο Βασιλη. Εγω καθε χρονο του στελνω μειλ :) Και φετος ημουν αρκετα τολμηρη και ζητησα ενα πιο ακριβο δωρακι. Ημουν πολυ καλο κοριτσι ολη τη χρονια :) Αλλες χρονιες του εγραφα κι εγω μια λιστα με 5-6 επιλογες, οπως εκανες εσυ :) Ελπιζω να επιλεξει κατι που θα σε κανει πολυ χαρουμενη και ο δικος σου Αγιος Βασιλης. Το αξιζεις και με το παραπανω :)

    Φανταζομαι την λαχταρα του Φαιδωνα για το τρενακι και τι χαρα θα ειχε οταν εγραφε το γραμμα με δικα του γραμματα :) Εγω θα παιξω για αλλη μια φορα τον ρολο της γραμματες μια και η Ισμηνουλα ειναι μολις 4 και ξερει να γραφει μονο το ονομα της χαχα.

    Το βιντεακι πολυ μου αρεσε :) Οσο για την επιλογη Christmas jazz, νομιζω ειναι η καλυτερη. Ενας Louis Armstrong και λιγο Ella Fitzgerald ειναι ο,τι πρεπει αυτες τις μερες!!!

    Καλες γιορτες Λιτσακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι καλα που εγραψες κι εσυ γραμμα στον "Αγιο". Λες να το κανω κι εγω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη ιδέα να γράψουμε στους δικούς μου Αγιο-Βασίληδες!Αλλά ο δικός μου μου πήρε ήδη το δώρο μου :( (άσχετα που δεν ξέρω ακόμα τι είναι).Βρε μπας κ του ζητήσω κι ένα δεύτερο?Φιτιλιές μας βάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πλάκα είναι ότι πριν από λίγο έγραφα στην αδερφή σου για το δώρο που θα ήθελα για τα Χριστούγεννα και αναρωτιόμουν αν ο δικός μου ¨Άγιος Βασίλης θα μου το έφερνε! Χαχα! Μου έδωσε την λύση για να του υπενθυμίσω με ένα πολύ γλυκό τρόπο! Λες να του το στείλω με μέιλ;
    θα το σκεφτώ! Τα δεντράκια τα είχα κάνει πριν λίγες μέρες! Πολύ εύκολα και γουστόζικα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι όλες οι επιθυμίες σας να γίνουν πραγματικότητα! Υγεία και Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ομορφη και τρυφερη η ιδεα του γραμματος στον "δικο"' μας Αγιο Βασιλη!!! Παω για χαρτι και μολυβι!!!! Η λιστα θα ειναι ατελειωτη:)))
    Ελπιζω μαμα Λιτσα να φερει το τρενο ο Αγιος Βασιλης στο γιοκα σου:) τοσο κοπο εκανε!!! Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!