Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Καλό 2014!

Φίλοι μου αγαπημένοι,
λίγο πριν το ρολόι δείξει 12 τα μεσάνυχτα, λίγο πριν το 2013 κυλήσει για πάντα, λίγο πριν το 2014 εμφανιστεί από την γωνιά, αστραφτερό, καθαρό και καλοντυμένο, εγώ σας δίνω τις δικές μου ευχές, για ένα απόλυτα ισορροπημένο 2014.
Να είστε υγιείς και χαμογελαστοί. Περιτριγυρισμένοι από ανθρώπους που αγαπάτε. 
Εύχομαι να νιώθετε σημαντικοί, χρήσιμοι και δημιουργικοί.
Εύχομαι να αυξηθούν οι μέρες χαλάρωσης και καλοπέρασης μέσα σε αυτό το νέο έτος.
Εύχομαι να βρείτε περισσότερο χρόνο για τον εαυτό σας, αλλά και όσους αγαπάτε.
Εύχομαι το 2014 να σας φέρει - αν όχι όλα - τα περισσότερα απ' όσα επιθυμείτε.
Κι επειδή κάθε τελευταία μέρα του έτους είμαι πάντα πιο ρομαντική και την πρώτη μέρα του νέου έτους πιο αισιόδοξη, εύχομαι ν' αυξηθούν οι υγιείς, χορτάτοι, καλοζωισμένοι, ευτυχισμένοι, ευγενικοί, συμπονετικοί, χαμογελαστοί άνθρωποι του κόσμου αυτού. Γίνεται;


Καλή χρονιά φίλοι αγαπημένοι!
Ώρα να γεμίσουμε με χρώματα λαμπερά τις επόμενες 365 ολόλευκες ημέρες!

Litsa


 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

29 σχόλια:

  1. καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο!!! γεμάτη φως, αγάπη και πάνω απ' όλα ΥΓΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχές αληθινές οι ευχές σου...!
    Καλή Χρονιά Λίτσα μου και πάντα χαρούμενη και αισιόδοξη. Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι μια χρονιά όλο γλύκα ;)
    Φιλιά πολλά από Κρήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά, γεμάτη όνειρα, χρώματα και γεύσεις και φυσικά υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλή χρονιά Λίτσα, με υγεία, ηρεμία και να διατηρήσεις την αισιοδοξία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Λίτσα & ευχές για μία υπέροχη Πρωτοχρονιά! Ευτυχισμένο το 2014!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ θα ευχηθώ να βγουν αληθινές οι ευχές σου Λιτσάκι και σου τις ανταποδίδω όλες μία προς μία. Φιλάκια πολλά και καλή χρονιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λιτσακι μου καλη χρονια κι απο μενα:)
    να ναι πλαισιωμενη απο αγαπη, απο υγεια, απο ανθρωπους που αγαπας και σε αγαπανε(μεσα σαυτους ειμαι κι εγω)
    πολλα φιλια κ αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρόνια πολλά δημιουργική χρονιά με αισιοδοξία όνειρα και έντονα συναισθήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Χρονιά! Υγεία! Αγάπη! Το 2014 να είναι γεμάτο όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα γίνονται Λιτσάκι. Οι ευχές έχουν δύναμη κι εμείς έχουμε την τύχη του κόσμου στα χέρια μας. Να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας, λοιπόν, με άλλα ιδανικά, με άλλα όνειρα, με άλλους στόχους! Να'στε καλά και ο νέος χρόνος σας φέρει όλα όσα επιθυμείτε.Φιλιά πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νά' χεις μια ευλογημένη χρονιά.
    Κι επειδή είναι σα να σε ξέρω.... σ' αγκαλιάζω σφιχτά και σε γλυκοφιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρονια πολλα γλυκια μου Φραουλα!!! Να εισαι καλα εσυ και η ομαδα σου!!! Τιποτα να μην σας ακουμπησει, κανενα μαυρο συννεφο να μην σταθει πανω απ το σπιτι σας. Μοναχα το ατελειωτο ουρανιο τοξο!!!
    Φιλια πολλα Λιτσακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά baby! Κι εύχομαι οι ευχές σου να πιάσουν....για ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλα κ καλη χρονια... Ωραίες ευχές δίνεις !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Χρονιά με υγεία,χαρές, αγάπη κι όνειρα...
    Πολλά φιλιά!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλη χρονιαααα!Ευχομαι απο την καρδια μου να ειμαστε οοοολοιιι υγιεις,να δημιουργουμε και να ονειρευομαστε!!!!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή, καλύτερη Χρονιά με Υγεία και Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλη κι ευλογημενη χρονια Λιτσα μου!
    Ο,τι καλυτερο για ολους οσους αγαπας και σε αγαπουν...
    φιλια!
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή χρονιά με υγεία , αγάπη και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λιτσάκι μου, αγαπημένο μου κορίτσι!Καλή χρονιά να έχετε και ότι επιθυμείς το 2014 να εκπληρωθεί!!
    Πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή Χρονιά με υγεία για σένα και την οικογένεια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γίνεται;;; Αμ, γίνεται, αλλά κάτι μου λέει πως δεν θα γίνει... Αλλά, όχι! Δεν κάνω τη χάρη σε κανένα: Καλή χρονιά θα σου ευχηθώ χαμογελαστή, με το τρελό χαμόγελο των γιορτών, το πασπαλισμένο με χρυσόσκονη και ζάχαρη άχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή χρονιά φραουλένια ΦραουΛίτσα! Υγεία πάνω απ'όλα και καλή διάθεση! Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλη χρονια Λιτσα μου. Με υγεια, πολλη πολλη αγαπη, εμπνευση και καλοπεραση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή Χρονιά Λιτσάκι! Όμορφη και χρωματιστή με όνειρα κι ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλη και γλυκια χρονια φραουΛιτσα μου! Υγεια για σενα και την οικογενεια σου! Ολα τα αλλα ειναι στο χερι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ας το ευχηθούμε μαζί σου ...και θα γίνει! Θα βάλουμε κι εμείς λίγο το χεράκι μας! Καλή χρονιά κοριτσάκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!