Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Τα γενέθλια του Ανδρέα και μια βόλτα στην εξοχή

Την Παρασκευή είχε τα γενέθλιά του ο Ανδρέας και από την Πέμπτη μπήκα στην κουζίνα, ώστε να ετοιμάσω τα κεράσματα.
Έφτιαξα και πάλι το γλυκό της προηγούμενης ανάρτησης, μόνο που αυτή την φορά δεν βγήκε τόσο έντονο το χρώμα του, πρώτον γιατί έβαλα άλλη μαρμελάδα και όχι φράουλα και δεύτερον γιατί δεν ήταν τόσο ώριμα τα δαμάσκηνα. 


Έφτιαξα επίσης λίγα minigugls με μήλο και κανέλα, βουτηγμένα σε κουβερτούρα.


Κι επειδή τα άτομα στη δουλειά του είναι πολλά, έστειλα και μια φουρνιά muffins, έτσι για να είμαι σίγουρη. Φωτογραφία όμως από αυτά δεν θα δείτε, γιατί ήταν ήδη αργά και το λιγοστό φως δεν βοηθούσε καθόλου στη φωτογράφισή τους...
Το καλό είναι ότι και τα τρία τάπερ γύρισαν στο σπίτι άδεια, σημάδι ότι φαγώθηκαν. 

Την Παρασκευή έφτιαξα την τούρτα του και είναι σίγουρα η πιο εύκολη τούρτα που έφτιαξα ποτέ - εντάξει, δεν το λες και τούρτα...
Έψησα ένα απλό brownie σε ταψί, το έκοψα σε κομμάτια και αυτά τα έστησα σχηματίζοντας έναν μικρό πύργο στην τουρτιέρα. Έπειτα τα περιέχυσα με κουβερτούρα και από πάνω πασπάλισα με λίγο ρόδι, το οποίο ειλικρινά, απογείωσε την γεύση, αφού "έσπασε" όλη αυτή την σοκολατοκατάσταση. Αν μάλιστα ήταν οι σπόροι και πιο έντονα κόκκινοι, θα μου άρεσε περισσότερο, αλλά τι να κάνω που μου βγήκαν λίγο ροζ; Πάντως το γλυκό αυτό ξεπέρασε κάθε προσδοκία και νομίζω ότι το ευχαριστηθήκαμε όλοι!


Με ένα σωρό διαφορετικούς τρόπους διακόσμησης, μπορεί να μετατραπεί σε ένα εντυπωσιακότατο γλυκό. Με κας κας, με διάφορα ζαχαρωτά, με λουλούδια, με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, με ξηρούς καρπούς και πάει λέγοντας...


Κι αφού έσβησαν μπαμπάς και γιοί το ένα και μοναδικό κεράκι περίπου δέκα φορές, ακολούθησε ένα ήσυχο Σάββατο και την Κυριακή αποφασίσαμε να βγούμε μια ωραία πρωινή βόλτα. Η δασκάλα του Φαίδωνα μας ανέθεσε μια εργασία, να μαζέψουμε φθινοπωρινά φύλλα σε διάφορα χρώματα και σχήματα. Μετά από πολλές σκέψεις κι αφού αλλάξαμε γνώμη δυο τρεις φορές, καταλήξαμε στο φράγμα της Θέρμης, που είχαμε αρκετό καιρό να πάμε. Ένα μέρος ήσυχο και γαλήνιο, το οποίο μέχρι το μεσημέρι γεμίζει κόσμο και παιδικές φωνές και προσκοπάκια και ακούραστους ποδηλάτες.


Τα παιδιά έπαιξαν, εμείς ήπιαμε τον καφέ μας - και για να είμαι ακριβής, ήπια μια υπέροχη ζεστή σοκολάτα - κι έπειτα βολτάραμε δίπλα στη λίμνη, χαζεύοντας τον κόσμο που τάιζε τις χελώνες και τις χήνες.

Οι χελώνες απολαμβάνουν το γεύμα τους

Εντυπωσιάστηκα με τα μικροσκοπικά κυκλάμινα, τα οποία κατάφεραν να ξεμυτίσουν πάνω από το παχύ στρώμα με πευκοβελόνες. Τόσο μικρά κι όμως τόσο ανθεκτικά!


Στη βόλτα μας συναντήσαμε πολλά και όμορφα φυτά, σε όλα τα χρώματα και παράλληλα με τα φύλλα (για το σχολείο του Φαίδωνα) εγώ μάζευα και διάφορες αγριάδες.


Τις έβαλα όλες στο βάζο κι ας είναι ανακατωμένες. Μ' αρέσει πολύ αυτή η εικόνα της "προχειρότητας " στις φθινοπωρινές συνθέσεις. Είναι νομίζω το χαρακτηριστικό του Φθινοπώρου. Ας πούμε, όσο κι αν σκουπίζεις τα φύλλα από την αυλή σου ή μπροστά από την πόρτα σου, μέσα  σε μια-δυο ώρες θα είναι πάλι εκεί... Νομίζω πως είναι η μοναδική εποχή, κατά την οποία μ' αρέσει αυτή η αταξία.


Για το τέλος άφησα τη συνταγή του brownie, αν και υποθέτω, ότι οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε μια ανάλογη...

Υλικά:

250 γρ λιωμένο βούτυρο
200 γρ ζάχαρη
1 βανιλίνη
4 αυγά
50 γρ άγλυκο κακάο σκόνη
100 γρ αλεύρι
100 γρ τρούφα ή σταγόνες κουβερτούρας

Εκτέλεση:

Χτυπάμε σε ένα μπολ το βούτυρο, τη ζάχαρη, τη βανίλια, και τα αυγά για περίπου 10 λεπτά, να αφρατέψουν. Κοσκινίζουμε το αλεύρι με το κακάο και τα προσθέτουμε σιγά σιγά (κουταλιά-κουταλιά) στο μείγμα. Στο τέλος ρίχνουμε και την τρούφα ή τις σταγόνες.
Βουτυρώνουμε ένα ταψί (περίπου 25x35 cm), ρίχνουμε μέσα το μείγμα και καλύπτουμε το ταψί με αλουμινόχαρτο. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς (αντίσταση) για περίπου 1 ώρα. Αφού βεβαιωθούμε ότι το γλυκό ψήθηκε, το αφήνουμε να κρυώσει καλά κι έπειτα το κόβουμε. Γαρνίρουμε και πασπαλίζουμε με ό,τι μας κάνει κέφι και όρεξη! Και φυσικά το απολαμβάνουμε!


Και μ' αυτήν την γλυκιά γεύση θα σας αφήσω σήμερα.
Καλημέρα φίλοι μου.
Καλή εβδομάδα!

Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook 

16 σχόλια:

  1. Καλημέρα αδερφή με τις ομορφιές σου! Τι ωραία Κυριακάτικη βόλτα....Κι εμένα μου αρέσει η αταξία αυτή την εποχή, με τα ξερά φύλλα τριγυρω! Εκανες υπέροχη τούρτα στο αγόρι σου. Να τον χαιρόμαστε. Αντε και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα Λιτσάκι!! Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!! Το brownies φαινεται θεικό!! Κι αυτό το φράγμα της Θερμης πρεπει να το επισκεφτούμε κι εμίς κάποια στιγμή..Έχω ακούσει ωραία πράγματα.. πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχη ανάρτηση βρε κούκλα μου. Τι όμορφα μέρη , τι καλούδια, τι όμορφη διακόσμηση, τι "έξυπνη" ιδέα για τούρτα !!!!!! Μπράβο σου και απορώ πως τα προλαβαίνεις όλα. Είσαι αξιοθαύμαστη !!!!! Να το χαίρεσαι το αντράκι σου που λένε και στην Κρήτη και πάντα τέτοιες χαρές στο σπιτάκι σας. Καλημέρα κουκΛίτσα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τον χαιρεσαι τον αντρουλη σου Λιτσα μου. Η τουρτα μου αρεσε παρα πολυ ως ιδεα. Κι επειδη δεν ειμαι πολυ της σοκολατας, φανταζομαι οτι μπορει να γινει κατι παρομοιο με ενα ωραιο κεικ, μια καρυδοπιτα, κομματια παντεσπανι και πολλα αλλα. Και χυμενη κουβερτουρα απο πανω....μμμ...μιαμ μιαμ :)

    Ηρθατε στα μερη μας. Εγω μενω πολυ κοντα στο φραγμα της Θερμης και παμε συχνα εκει. Δεν ειναι υπεροχη βολτα; Και τα παιδια που εχω το αναψυκτηριο δεν το εχουν κανει λιγακι σαν σαλε; Ειναι ωραια και τον χειμωνα μεσα. Η πιο ωραια ωρα εκει ειναι νωρις το πρωι, πριν αρχισει η κοσμορυρροη. Νομιζω πηγατε καλη ωρα.

    Χθες ειχε και η κορη μου γεννεθλια. Ζυγακι κι αυτη σαν τον αντρα σου και τον αντρα μου που ειχε γεννεθλια το προηγουμενο Σαββατο :) Σε ολη τη ζωη μου ζυγοι ειναι γυρω μου :)

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα-Καλημέρα!!!
    Όμορφες εικόνες που σου φτιάχνουν την διάθεση!
    Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ημασταν κι εμεις στο Φραγμα την Κυριακη αλλα απο την αλλη πλευρα, για πικ-νικ!Τι κριμα, αν σας εβλεπα θα σας αναγνωριζα σιγουρα!Καλη βδομαδα και να χαιρεσαι τον Αντρεα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Λιτσάκι... να χαίρεσαι τον αντρούλη σου και πάντα να έχεις την διάθεση να τον περιποιήσε έτσι!!! Η βόλτα ήρεμη και φθινοπωρινή και όσο για το γλυκό/τούρτα όνειρο. Αν μάλιστα με προλάβαινες.... έκανα το σάββατο brownies για τα γενέθλια ενός φίλου και θα ήταν ιδανικό. Εμείς απλά το συνοδεύσαμε με παγωτό!!! Σε φιλώ και εύχομαι να έχουμε μια καλή εβδομάδα!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τον χαίρεσαι τον Αντρέα Λίτσα μου!
    Μου αρέσει το γλυκό που έφτιαξες προς τιμή του, είναι εύκολο αλλά το παρουσίασες με πολύ ενδιαφέρων και εντυπωσιακό τρόπο!
    Αυτά τα minigugls σου με πεθαίνουν κάθε φορά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και όμορφα! Να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται! Μου βάζεις ιδέες, ενώ θα πρέπει να ξεκινήσω δίαιτα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τον χαίρεστε, χρόνια του πολλά!!! Τι ωραία ιδέα αυτή με την τούρτα! Θα την κάνω ΣΙΓΟΥΡΑ λέμε!!!
    Η προχειρότητα μου αρέσει και μένα το φθινόπωρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια σας πολλά να την χαίρεστε την κολόνα του σπιτιού!Το φράγμα Θέρμης είναι πολύ αγαπημένο μου μέρος και το επισκέπτομαι συχνά.Είναι γαλήνιο όπως είπες και πανέμορφο όλες τις εποχές!Η σύνθεση με τις φθινοπωρινές αγριάδες απολύτως του γούστου μου και τα γλυκάκια σου όπως πάντα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω πω πόσα γλυκά!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να χαίρεσαι τους άντρες σου Λίτσα!!!!! Πάντα αγαπημένοι και ενωμένοι!!!!
    Απολαυστικά τα κεράσματα και υπέροχη η ξενάγησή σου!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τον χαίρεσαι τον αντρουλη σου τον τρυφερο κι πιστό σου συντροφο!!! Να ειναι πάντα γερός και αδύνατος να δοκιμάζει τα υπέροχα εδέσματά σου:)
    Φανταστικη ιδεα η ψευτοτουρτα!!! Θα την εχω στα υποψιν!!
    Σε διαβαζω να ξερεις μην κοιτας που δεν σχολιαζω!! Φιλακια πολλα Λιτσακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τον χαίρεσαι τον Αντρέα σου!!! Καλά...την τούρτα με τα brownies και τη λιωμένη σοκολάτα και τα ρόδια...τη λάτρεψα!!! Τι υπέροχη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια του πολλά! Να τον χαίρεστε! Βρήκα, λοιπόν, τι γλυκό θα κάνω και αυτό το σαββατοκύριακο. Ευφάνταστη ιδέα κι εκτέλεση, πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!