Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Ένα στεφάνι για κάθε εποχή

Στο σπίτι τα στεφάνια είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διακόσμησης.
Σηματοδοτούν την αρχή κάθε εποχής και υποδέχονται στην πόρτα εισόδου τους επισκέπτες, αλλά και εμάς. Είναι η πρώτη εικόνα που αντικρίζουμε πριν μπούμε σπίτι, γι αυτό θέλω να τ' ανανεώνω κάθε τόσο, πριν το μάτι συνηθίσει και βαρεθεί...

Έτσι λοιπόν τα στεφάνια είναι άλλοτε φθινοπωρινά φτιαγμένα με έρικες,


χριστουγεννιάτικα με κόκκινη τσόχα,


πασχαλινά με πουλάκια και αυγά,


ανοιξιάτικα με κρεμμυδάκια στιφάδου,


αλλά και καλοκαιρινά με χρωματιστά υφάσματα.


Ξεχωριστή θέση έχουν και όλα όσα μας δωρίζονται, όπως αυτό το θαλασσινό που μου έφτιαξε η αδερφή μου πριν 2 χρόνια. Ήταν δώρο για το πρώτο μας καλοκαίρι σε αυτό το σπίτι και από τότε στολίζει τον τοίχο μας κάθε καλοκαίρι.


Ή αυτό, το οποίο μου έφερε τα Χριστούγεννα, φτιαγμένο με φυσικά υλικά.


Αυτές τις ημέρες, έφτιαξα το νέο στεφάνι της εισόδου, που αντικατέστησε το πασχαλινό.
Λίγο πράσινο ύφασμα και υφασμάτινα λουλούδια σταθεροποιημένα με χρωματιστές καρφίτσες, μας βάζουν σε κλίμα ανοιξιάτικο και μας προδιαθέτουν για ένα φωτεινό και χαρούμενο καλοκαίρι.

 

Είναι το στεφάνι που μας καλωσορίζει αυτόν τον καιρό, μέχρι το επόμενο που θα πάρει τη θέση του και θα είναι μάλλον καλοκαιρινό.


Ναι, ο Μάιος μας έβαλε ήδη στο κλίμα του με τις ανοιξιάτικες μπόρες και μας θύμισε ότι το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά!
Καλημέρα!

Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

17 σχόλια:

  1. Όλα πολύ όμορφα τα στεφανάκια αλλά το τελευταίο σου είναι σούπερ... λέω να το υιοθετήσω κι εγώ αυτό με τα στεφανάκια ανά εποχή... ελπίζω να μη σε πειράζει.... ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λίτσα μου καιρό έχουμε να τα πούμε!!!Τα στεφανάκια σου υπέροχα ειδικά αυτό με τα κρεμμυδάκια σούπερ χα χα!!!Άμα έχει φαντασία ο άνθρωπος φτιάχνει αριστουργήματα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ ωραίο διακοσμητικό στοιχείο τα στεφάνια. Όλα όμορφα και χαριτωμένα αλλά αυτό με τα κρεμμυδάκια είναι απίθανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ομορφο!! Πολυ δροσερο :)

    Καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα λατρεύω τα στεφάνια και τούτο δω είναι υπέροχο !!!
    Καλή σου μέρα Λίτσα μου :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι απλα θεικα τα στεφανακι αυτα...ΟΛΑ!!!!!
    Εκανα και εγω μια προσπαθεια...περισυ...στα παιδια αρεσαν πολυ...ακομα δεν εχω φτιαξει και το δικο μας...Καλο Καλαικαιρι Λιτσα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα στεφάνι που ανοίγει την πόρτα σου στην άνοιξη!Το φόβερο όμως είναι η αξία και η σημασία που έχει το κάθε στεφάνι που κρεμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ εχω ιδιαιτερη αδυναμια στα στεφανια! αυτο με τις ερικες ειναι απλα ονειρικο!μα πως να αντιγραψεις την φυση αλλωστε;;; ολα πανεμορφα ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ομορφα στεφανια έφτιαξες, ξετρελάθηκα με το στεφάνι με τα κρεμμύδια, τέλεια ιδεα!!!!
    Πολλα πολλα μπραβο!!!!
    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφα όλα...μου αρέσουν τα στεφάνια!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικά τα στεφανάκια σου και πολύ όμορφο να έχεις άλλο για κάθε εποχή.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γειά σου κοριτσάκι καλό και δημιουργικό!!!
    Το πόσο μου άρεσαν όοοοολα σου τα στεφάνια τώρα που τα είδα μαζεμένα δεν λέγεται!
    Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω.
    Είναι τόσο ωραία η σκέψη να αλλάζεις στεφάνια στην είσοδο του σπιτιού σου... !!
    Χαίρεσαι να επιστρέφεις σπίτι και απο το πρώτο δευτερόλεπτο σου ανοίγει η καρδιά!!

    Τις αγαπώ τις αναρτήσεις με τις δημιουργίες σου!!
    Φιλιά Λιτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα, Λίτσα! Τι όμορφο blog! Πόσες ωραίες ιδέες! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα Λίτσα τα στεφάνια σου ειδικά το πρώτο με τις έρικες μπορώ να το χαζεύω με τις ώρες!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι όλα πανέμορφα! Μου αρέσει κι εμένα πολύ το στεφάνι στην πόρτα της εισόδου!
    Για να δούμε, πόσο θα το κρατήσεις το ανοιξιάτικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ομορφιά είναι αυτή!!! Μπράβο χρυσοχέρα μου! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφα τα στεφάνια σου Λίτσα, αλλά λάτρεψα το χειροποίητο, καλοκαιρινό της αδερφής σου! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!