Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Μια μαγική βόλτα σε ξεχωριστές Γειτονιές...

Το πρωί του προηγούμενου Σαββάτου, ήπια έναν γρήγορο καφέ, έβαλα τα καλά μου, φτιάχτηκα και βγήκα απ' την πόρτα. 
Βρέθηκα μετά από λίγο ψάξιμο μπροστά στην πόρτα του HUB Events και περίμενα να παραλάβω το καρτελάκι με τ' όνομά μου. Ανέβηκα βιαστικά τα υπέροχα φουξ σκαλοπάτια, που στα μάτια μου φάνταζαν με κόκκινο χαλί και με τη βοήθεια φιλικών ανθρώπων βρήκα την αίθουσα. 


Μπήκα μέσα ήσυχα, λιγάκι αργοπορημένη, έψαξα στα κλεφτά για γνώριμα πρόσωπα και κάθισα μαζί τους. Πρόσωπα αγαπημένα που είχα γνωρίσει ήδη πριν λίγους μήνες στη Θεσσαλονίκη.
Κάθισα αναπαυτικά και άρχισα να χαζεύω το πρόγραμμα και να εγκληματίζομαι. Έβγαλα το σημειωματάριο από την τσάντα και εκεί ξεκίνησε το ταξίδι. 


Άκουσα όλες τις ομιλίες με προσοχή και έσκυψα το κεφάλι μόνο όταν χρειάστηκε να κρατήσω σημειώσεις. Δεν βγήκα ούτε στιγμή από την αίθουσα, παρά μόνο στα διαλείμματα. Ήμουν εκεί, αφοσιωμένη και συγκεντρωμένη. Και παρόλο που έχω παρακολουθήσει πολλά συνέδρια κι έχω συμμετάσχει ενεργά σε αρκετά, αυτό ήταν το πρώτο, κατά τη διάρκεια του οποίου δεν χασμουρήθηκα ούτε μια φορά! 
Προς το τέλος του πρώτου μέρους χαλάρωσα με τις ασκήσεις της Ελένης Πετρουλάκη, συνειδητοποιώντας για μια ακόμη φορά πόσο πιασμένη είμαι και πόσο πονάει ο αυχένας μου. 
Ακολούθησε ένα θορυβώδες διάλειμμα, όπου πλησιάζαμε ο ένας τον άλλο, άλλοτε με σιγουριά κι άλλοτε με επιφύλαξη, τσιμπολογώντας παράλληλα από τα διάφορα εδέσματα και πίνοντας καφεδάκια για αρχή...


Κι έπειτα έφτασε η στιγμή για τις ομιλίες που είχαν σκοπό να μας εμπνεύσουν. Ομιλίες εξαιρετικές από ανθρώπους ξεχωριστούς. Το στυλό μου πήρε φωτιά κι αν έπρεπε να σας μεταφέρω τις σημαντικότερες φράσεις, θα σας έλεγα ότι
"το απλό είναι και όμορφο, το ίδιο ισχύει και για τα blogs"
"να 'σαι συνεπής στο γράψιμό σου και στους αναγνώστες σου, δίχως επιρροές από εξωτερικούς παράγοντες"
"να είσαι ειλικρινής"
"να γράφεις γι αυτά που σε παθιάζουν"
"τάραξε τα νερά και ναι απόκτησε κι εχθρούς αν χρειαστεί, αρκεί να είσαι ο εαυτός σου"
"αν είσαι καταπληκτικός online, φρόντισε να είσαι εξίσου καταπληκτικός και offline"
"στην Ελλάδα του σήμερα, πρέπει να υπάρχουν τέτοιου είδους κοινότητες ανθρώπων, μικρές οντότητες! Κοινότητες ανθρώπων που δυναμώνουν τα θέματα!"
Σ' αυτό το τελευταίο στάθηκα πολύ... κι έκανα έναν απολογισμό των blogs που γνωρίζω. Διαπίστωσα ότι γνωρίζω bloggers που από την ημέρα που ξεκίνησαν να γράφουν παντρεύτηκαν, έγιναν γονείς, βάφτισαν, χήρεψαν, έχασαν αγαπημένα πρόσωπα, χώρισαν, αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες, είτε οι ίδιοι είτε οι αγαπημένοι τους, γνώρισα ακόμη και bloggers που δυστυχώς χάθηκαν από κοντά μας για πάντα...
Αν λοιπόν αυτό δεν είναι κοινότητα, τότε τι;

Για το τέλος έμεινε μια ομιλία που περιμέναμε πολλοί. Αυτή της αδερφής μου, που παρακολούθησα με καμάρι και μ' ένα χαμόγελο μόνιμα χαραγμένο στο πρόσωπό μου. Μια ομιλία που στόχος της ήταν να εμπνεύσουμε και να εμπνευστούμε.



Άκουσα ανθρώπους να κλαίνε και είδα πολλά βουρκωμένα μάτια, γιατί κανείς μας δεν ξέχασε την μικρή, επαναστατική Μαφάλντα μέσα του. Και παρόλο που τώρα αναλάβαμε οι περισσότεροι τον ρόλο των γονιών της, αρνούμαστε πεισματικά να την αποχαιρετίσουμε κι ίσως είναι αυτός ο λόγος που συγκινούμαστε, αλλά και που αντιστεκόμαστε σε μια καθημερινότητα που κοντεύει να μας καταβροχθίσει... Γιατί το παιδί μέσα μας παραμένει ζωντανό! Όμως αυτές είναι μόνο οι δικές μου σκέψεις...
Και ως παιδιά, φτιάξαμε σαΐτες γράφοντας ένα μήνυμα και τις πετάξαμε ψηλά.


Σαΐτες έτοιμες να απογειωθούν

Για να τη φτιάξω, μου δόθηκε μια μαύρη κόλλα χαρτί και στη θέα της, το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό να γράψω, ήταν αυτό που το έχω πει τόσες και τόσες φορές: "βάλε χρώμα στη ζωή σου". Δεν ξέρω σε ποια χέρια προσγειώθηκε... μα στα δικά μου χέρια έφτασαν δύο. Η πράσινη έπεσε την αγκαλιά μου κι είχε επάνω της ζωγραφισμένα χαμόγελα με το όνομα Κωνσταντίνος.
Η φουξ έπεσε στα πόδια μου και έγραφε "Πετάω" από την Χριστίνα. 



Κι έπειτα παραμέρισα το τρακ και ανέβηκα στη σκηνή, όταν άκουσα να φωνάζει τ΄όνομά μου ο Γιώργος Τασούλας. Κάθισα σε μια από τις πέντε καρέκλες και στις υπόλοιπες τέσσερις κάθισαν η Κατερίνα, η Κυριακή, η Σοφία Α. και η Σοφία Μ
Συζητώντας και απαντώντας στις ερωτήσεις του Γιώργου, διηγήθηκε η καθεμιά τη δική της ιστορία...
Κι ακολούθησαν τα άλλα δύο πάνελς των bloggers, που ξεχείλιζαν από συναίσθημα και χαμόγελα.

Λίγο πριν το τέλος ανέβηκαν στη σκηνή οι υπεύθυνοι αυτής επιτυχημένης γιορτής! Αυτή που έδωσαν πνοή σε μια ιδέα που είχε έρθει η ώρα της και μας αποχαιρέτησαν δίνοντάς μας ραντεβού για του χρόνου!

Χρήστος Λουφόπουλος και Άπσα Τσαμαδή
Ραντεβού του χρόνου λοιπόν!

Μα όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν. Πριν φύγω από την άδεια αίθουσα έριξα πίσω μου μια τελευταία ματιά κι κάπου στα δεξιά, πήρε το μάτι μου μια κόκκινη, πεσμένη σαΐτα. "Είμαι καλά" έγραφε η Μαρία και ήταν ξεκάθαρο ότι αυτή η σαΐτα περίμενε εμένα. Να είσαι πάντα καλά Μαρία!


Βγήκαμε για τελευταία φορά στο φουαγιέ, τραβήξαμε άπειρες φωτογραφίες, ήπιαμε μπίρες τσουγκρίζοντας τα μπουκάλια, γελάσαμε, φιληθήκαμε, αγκαλιαστήκαμε και αποχαιρετιστήκαμε με την υπόσχεση να τα ξαναπούμε σύντομα!


Φωτογραφίες από το πάνελ μαζί με τα κορίτσια και τον συντονιστή μας Γιώργο Τασούλα.
Κάτω και κέντρο μαζί με την αδερφή μου και την Άννα που δεν έχει blog, αλλά αγαπάει τους bloggers!
Κάτω και δεξιά με το Θωμάκι!

Το φουαγιέ άρχισε ν' αδειάζει...


...και η μεγάλη πόρτα της εισόδου έκλεισε πίσω μου... για φέτος!!


Στο σπίτι άνοιξα το δώρο που μου δόθηκε. Ένα "Home Alone Kit". Μέσα του έκρυβε ένα prosecco, έναν χυμό πορτοκάλι και δύο ποτηράκια για να φτιάξω κοκτέιλ Mimosa! 


Θα το πιω μαζί με τον Ανδρέα, δίχως τον οποίο δεν θα μπορούσα με τίποτα να παρευρεθώ εκεί, ανάμεσά σας. Ήταν σπίτι με τα παιδιά κι εγώ ένιωθα σίγουρη και ασφαλής.

Άνοιξα όμως κι άλλα δώρα που μου χάρισαν άνθρωποι που έβλεπα για πρώτη φορά! Ένα συναίσθημα συγκλονιστικό και μια συγκίνηση τεράστια, αυτό ένιωσα! Πόσο να σας ευχαριστήσω, πόσο; Γιάννα και Θωμάκι μου, σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Οι πανέμορφες πιάστρες (αριστερά), είναι φτιαγμένες από τα χέρια της Γιάννας που με συγκίνησε πολύ!
Το φραουλένιο πετσετάκι (δεξιά) είναι για να καλύπτει το ψωμί μας, δώρο από το Θωμάκι μου!

Τώρα είμαι σπίτι, χαζεύοντας τα ενθύμιά μου, αυτά που μου επιβεβαιώνουν ότι όσα έζησα δεν ήταν όνειρο!


Με πιο αγαπημένο το μαγνητάκι που βρήκε τη θέση του στο ψυγείο!


Ναι λοιπόν, ήμουν κι εγώ εκεί!
Και σε όλους εκείνους που με ρωτούσαν το Σάββατο αν αξίζει να στήσουν το δικό τους blog και που ήταν φανερά προβληματισμένοι για το αν τα θέματά τους θα ενδιαφέρουν τους αναγνώστες, μπορώ να πω με απόλυτη σιγουριά πια, ότι το blogging είναι πέρα για πέρα χαλαρωτικό, διασκεδαστικό αλλά κυρίως θεραπευτικό, τόσο γι αυτόν που γράφει, όσο και γι αυτόν που διαβάζει!
Μπορεί η καθημερινότητά σας να φαντάζει βαρετή στα μάτια σας, αλλά για κάποιον που θα τη διαβάσει, μπορεί να είναι το κλειδί που θα του ανοίξει την πόρτα σ' έναν κόσμο μαγικό!

Έγραψα πολλά, το ξέρω, μα για το τέλος άφησα το πιο σημαντικό.
Δεν μου δόθηκε Όσκαρ, ώστε ν' αρχίσω τα "ευχαριστώ", αλλά κάτι σπουδαιότερο! Μου δόθηκαν αμέτρητα χαμόγελα, πολλή αγάπη και άπειρα κολακευτικά σχόλια! Για όλα αυτά σας ευχαριστώ!
Ευχαριστώ τις Ψηφιακές Γειτονιές και το Μικροί Μεγάλοι για την πρόσκληση και κυρίως για την ξεχωριστή εμπειρία! Οργανώσατε ένα καταπληκτικό συνέδριο, με προσεγμένες λεπτομέρειες που έκαναν τη διαφορά!
Σας ευχαριστώ όλους για τα δώρα, τα όμορφα λόγια, για την αγάπη, για τα δάκρυα και τις σφιχτές αγκαλιές!
Σας ευχαριστώ κι εσάς που δεν ήσασταν εκεί να τα πούμε από κοντά, μα είστε πάντα δίπλα μου, πιστοί μου φίλοι!
Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για την εμπιστοσύνη!
Ραντεβού του χρόνου λοιπόν! Όλοι μαζί και ακόμη περισσότεροι!

Καλημέρα σε όλους εσάς τους αγαπημένους!

Litsa

Υ.Γ. 1. Υπομονή και σε λίγο θα βγούνε τα βίντεο των ομιλιών, οπότε θα είναι πιο εύκολο να κατανοήσετε όσα περιγράφω παραπάνω.
Υ.Γ.2. Ευχαριστώ πολύ την Άννα και την Θώμη για τις φωτογραφίες.
Υ.Γ. 3.Δυστυχώς δεν έβγαλα πολλές φωτογραφίες, θα κυκλοφορήσουν όμως πολλές σε άλλα blogs και στο facebook.


Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

38 σχόλια:

  1. Καλημέρα babe! Τέλειο ταξίδι μας πήγες.Ζωντανές χαρούμενες εικόνες.Ησουν φανταστική εκεί πάνω και μου δίνεις μεγάλη χαρά με αυτά που γράφεις για εμένα...Πόσους νέους κοινούς φίλους προσθέσαμε στη ζωή μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτσάκι μου εγώ είχα πάρει τον αντίθετο δρόμο από σας και ήμουν Θεσσαλονίκη! Κρίμα που το'χασα αλλά χαίρομαι που περάσατε καλά. Όπως φαίνεται ήταν καταπληκτική εμπειρία! Πάντα τέτοια! Οι γειτονιές μας το αξίζουν. Έχουμε φτιάξει έναν κόσμο εδώ μέσα, όχι εικονικό όπως λένε κάποιοι,πραγματικό κι αυτό φαίνεται σήμερα στην δική σου ανάρτηση. Πολλά πολλά φιλιά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λιτσάκι μου!Όταν ξεκίνησα να σας παρακολουθώ ζωντανά ήταν η στιγμή που πήρατε θέση στο πάνελ για να μιλήσετε.Νομίζω ότι εγώ είχα περισσότερη αγωνία από εσάς!!Όμως ήσασταν εξαιρετικές,σας θαύμασα και χάρηκα τόσο πολύ που σας έβλεπα ,σαν να ήμουν εκεί...Θέλω οπωσδήποτε να το ξαναδώ μαζί με όσα έχασα!Να μας ενημερώσεις όταν είναι έτοιμα τα βίντεο με τις ομιλίες!
    Καλή συνέχεια αγαπημένη μου!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω την επόμενη φορά να τα καταφέρω να έρθω. Το αστείο είναι ότι ο χώρος που έγινε η εκδήλωση είναι ούτε πέντε λεπτά από το σπίτι μου! Τόσο κοντά μου κι όμως δεν μπορούσα την συγκεκριμένη μέρα. Χαίρομαι όμως για εσάς που καταφέρατε και το ζήσατε όλο αυτό και μας το μετέδωσες τόσο ζωντανά κι εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λιτσακι μου επιτελους βλεπουμε και το προσωπακι σου στο blog σου, εισαι μια κουκλα, μια σωστη φραουλιτσα!
    σευχαριστω για τις αναφορες σου στο προσωπο μου γλυκουλα μου, ηταν οντως μια μαγικη μερα για ολους μας. πολλα φιλια και συνεχισε το ομορφο εργο σου...ειμαι σιγουρη οτι το ονειρο σου θα πραγματοποιηθει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Λίτσα!!!
    Πάντα σας καμαρώνω για ότι δημοσιεύεται ...είναι τόσο γλυκά και ελπιδοφόρα.
    Το να μοιράζεσαι συναισθήματα είναι ωραίο "πράμα"...τόσο έχουν όμως ανταπόκριση και να αγγίζουν σημαίνει αλήθεια...Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Λίτσα!
    Μα τι ωραία που τα περάσατε! Μου αρέσει που η ανάρτηση της καθεμιάς είναι τόσο ίδια αλλά και τόσο διαφορετική... Πρέπει να ζήσατε μοναδικές στιγμές και πολύ λυπήθηκα που δεν κατάφερα τελικά να έρθω!
    Να είναι καλά όμως το live streaming!
    Σε φιλώ, Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι ωμορφα που τα περιγραφεις,,
    σε ευχαριστουμε Λιτσα,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε μία από τις δυσκολότερες φάσεις της ζωής μου σε "ανακάλυψα" κι εσύ της έβαλες χρώμα, αισιοδοξία, γλύκα, ομορφιά, μαγεία. Χωρίς να επικοινωνήσω, χωρίς να σε γνωρίσω.
    Γι΄αυτά και για άλλα τόσα πάντα θα σε ευχαριστώ!
    Και τώρα που πλέον σε είδα και σε γνώρισα, τώρα πλέον "πετάω"!
    Σε φιλώ ολόγλυκα και σε ευχαριστώ και για τότε και για τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Λίτσα μου..... όσο μπορούσα σας παρακολουθούσα από μακρυά και πέρασα τέλεια!!! Διαβάζωντας όλα αυτά που εύμορφα και γλυκά μας γράφεις νιώθω πως θέλω να βρεθώ οποσδήποτε κι εγώ μαζί σας 10 φορές παραπάνω από ότι ήθελα χτες.... Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου... Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίτσα καλημέρα!!

    Πραγματικά μιλάμε για ένα συνέδριο άρτια οργανωμένο σε όλες του τις λεπτομέρειες. Δυστυχώς έφυγα αμέσως μετά το πρώτο διάλειμμα, γιατί το μπεμπάκι μου ήταν άρρωστο και ο άνδρας μου δεν τα κατάφερνε να το κρατήσει μόνος του άλλο.

    Εάν την πρώτη φωτογραφία την έβγαλες από τη θέση σου, καθόμουν πολύ κοντά σου. Κρίμα που δεν κατάφερα να σε γνωρίσω και ας ήμασταν τόσο κοντά!!

    Εννοείται ότι το μαγνητάκι έχει βρει τη θέση του και στο δικό μου ψυγείο.

    Φιλιά
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε, ΝΑΙ λοιπον! Ημουν κι εγω εκει.....χαρην σε εσενα!!!
    Σας τα ειπα κι απο κοντα, σας το λεω κι απο εδω. Απο τις πιο ομορφες εμπειριες που εχω ζησει. Συνεχεια με ενα χαμογελο στα χειλη ημουν!
    Επιτελους γνωριστηκαμε κι απο κοντα! Ελπιζω κι ευχομαι να ξανασυναντηθουμε.
    Αδελφες ΧΛΩΡΟΚΩΣΤΑ.....σας ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φραουλιτσα μου....ολο το Σαβ.αυτο ημουν σε μια ταραχη γιατι ηλπιζα οτι εστω κ για λιιιγο θα καταφερνα να ερθω κοντα σας και να γνωριστουμε κ να μιλησουμε κ να παρακολουθησω ολα αυτα τα ενδιαφεροντα δρωμενα! Ειχα την ελπιδα οτι ιιισως προλαβω τη δικη σου συμμετοχη αφου της κατεριναςτηταν αρκετα πιο νωρις...
    Τζιφος τελικα!!!! :-(

    Σου στελνω μια δυνατη-δυνατη αγκαλιτσα αφου δεν μπορεσα να στην δωσω απο κοντα....

    Φιλακια!!!

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ χαιρομαι με τον ενθουσιασμο σας και με τις τοσο θετικες εντυπωσεις που διαβαζω εδω κι εκει, για το ποσο ξεχωριστα περασατε :):)
    Αντε και του χρονου, να το διακσεδασετε ακομη περισσοτερο!!! Ενα μεγαλο μπραβο στον Αντρεα που αναλαμβανει την ευθυνη του να ΖΕΙΣ οσα λαχταρας :)

    Καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λιτσάκι, πάρα πολύ χάρηκα που σε γνώρισα! Ήθελα τόσο να σε γνωρίσω γιατί σε παρακολουθώ σχεδόν από την αρχή και η γνωριμία μας ήταν τόσο οικεία! Δύο μενταγιόν χαρακτηριστικά..μια φράουλα και μια κουκουβάγια, μα την ίδια ιδέα είχαμε;!
    Σε φιλώ και ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε κάποια στιγμή και να μιλήσουμε περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λιτσάκι τι ωραία που μας μετέφερες ξανά εκεί! Οι φωτογραφιες σου ειναι υπεροχες! Μμμμ θέλω κι άλλο κι ειμαι ανυπομονη. Ποιος περιμένει ένα χρόνο πάλι;;; Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Λιτσάκι! Σε είδα στο streaming, όλους σας είδα! Θα τα πούμε σίγουρα από κοντά με την πρώτη ευκαιρία, αλλιώς στο επόμενο συνέδριο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα γλυκειά Φραουλίτσα!!!
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά, χάρηκα πιο πολύ που δεν δήλωσες σούπερ μαμά, που το χαμόγελό σου ήταν πηγαίο και ντόμπρο! Σε φιλώ και θα χαρώ να σε ξαναδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λίτσα μου, χάρηκα πολύ που ειδωθήκαμε και από κοντά! Είσαι τόσο γλυκιά όσο σε φαντάστηκα :)
    Και σιγά μην περιμένω του χρόνου! Ραντεβού στην Θεσσαλονίκη. Θα βάλουμε πουλμανάκι, όπως είπε και η Βέρα :)
    Είχες εξαιρετική άνεση στο πάνελ. Τώρα που το σκέφτομαι, ήσασταν το πιο άνετο πάνελ. Καλά, εσείς δεν είχατε καθόλου άγχος; Απορώ...

    Σε φιλώ γλυκά και θα τα πούμε, νωρίτερα από του χρόνου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπραβο Λιτσα,ησουν υπεροχη.σε εβλεπα απο το σπιτι,μακαρι να ημουν και κοντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλγα Χατζηχρίστου24 Απριλίου 2013 στις 2:37 μ.μ.

    Έτσι ήταν, ακριβώς όπως τα λες!
    (δεν είπες για τα αμέτρητα πατατάκια που φάγαμε!!)
    φιλιά
    το πικ νικ περιμένει ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο όμορφα. Χαμογέλασε και το δικό μου πρόσωπο:)
    Όταν βγουν τα βιντεο με τις ομιλίες γράψε μια υποσημείωση για να το ξέρουμε!
    Και του χρόνου λοιπόν:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανυπομονώ να δω τα βιντεάκια!
    Από όσα έχω μέχρι στιγμής διαβάσει, πρέπει να ήταν φοβερή εμπειρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λιτσάκι μου καλό, πρόλαβα να δω το μισό βίντεο αλλά σε καμάρωνα, βασικά όλες τις καμάρωνα! Κάπου πρόσεξα και την αδελφούλα σου που σηκώθηκε να σε φωτογραφίσει, και κάποια στιγμή εμφανίστηκε και ο γιος της Κατερίνας! Άκουσα τη φωνούλα σου, είσαι μια κούκλα! Με συγκινήσες βαθιά!
    Μακάρι να μπορέσω να ανέβω κι εγώ στην Αθήνα του χρόνου!!!!!!!!!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αδελφέσ Χλωροκώστα κι εγώ σασ αγαπώ!για το χρώμα που μασ δινετε και κανετε τη γειτονια πιο δημιουργικη! Του χρονου ραντεβου για να μαι κι εγώ εκει! χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λίτσα - Φραουλίτσα, χάρηκα πολύ που σε γνώρισα ΚΑΙ από κοντά. Είσαι πολύ γλυκός και ζεστός άνθρωπος. Μου άρεσες εκεί πάνω, άνετη, χαλαρή, "λιγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου....". Η αδερφούλα σου, εκπληκτική, την λάτρεψαν όλοι!

    Εψαχνα όλες τις αναρτήσεις σχετικά με το event, μήπως δω σε ποια χέρια έφτασε η σαϊτα μου! Τώρα ξέρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να είσαι κι εσύ πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έμαθα ότι τα περάσατε ΥΠΕΡΟΧΑ. Του χρόνου ευελπιστώ να σας δω κι εγώ από κοντά!
    Όταν βγουν τα βίντεο, θέλουμε λινκ. Να ακούσουμε το Κατερινιώ μας!! :)
    Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ βρε κορίτσι μόνο το δικό σας panel δεν είδα (γαμώτο ). Ανυπομονώ για το video

    Υ. Γ. Κόκκινη ζώνη με ίδια νύχια και κόκκινο κραγιόν; Μα πόσο σικάτο και όμορφο πλάσμα που είσαι;

    Καλημέρα κουκΛίτσα (το ξανάλλαξα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν και έβγαλες λίγες φώτο, το φωτορεπορτάζ το κατάφερες πάλι! Βρε και στις σκάλες έβγαλες!! Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λίτσα μου μπράβο! Υπέρχη και εσύ όπως και όλες οι κοπέλες.Χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα. Ανυπομονώ για μια νέα συνάντηση για να τα ξαναπούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα και εσένα και την αδερφή σου. Είστε αυτό που φανταζομασταν και λατρεύουμε.Φιλιά πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ, βρε Φραου-Λίτσα μου! Αχαχαχαχχαχα!!! (Λύσσαξε ο Τασούλας όμως!!)
    Κάθε άλλο, βέβαια!!! Μέσα στη γλύκα ήσουν, όπως και στα κείμενά σου!! :)

    Ήταν χαρά μου και τιμή μου που ήμασταν μαζί σε αυτό το πάνελ!
    Εύχομαι να έχουμε την ευκαιρία σύντομα να ανταμωθούμε ξανά πρόσωπο με πρόσωπο!

    Σε φιλώ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λιτσάκι μου τι χαρά πήρα όταν έμαθα ότι θα είμασταν στο ίδιο πάνελ! Δε χρειαστηκαμε ούτε ένα δευτερολπετο γνωριμιας οταν συνατηθηκαμε, το προσεξες; Μιλουσαμε σαν κολλητες που ειχαν να βρεθουν απο κοντα καιρο! <3 Είσαι τόσο απλή, χαμογελαστή, όπως σε περίμενα! :) Να κάνεις την...τουρίστρια σύντομα παρακαλώ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπέρα και από εμένα το ξανθό κουμπάκι, αν και δεν ήμουν σε αυτή την παρέα, την παρακολούθησα από το live streaming διάβασα τα posts των περισσότερων που ήσταν εκεί και πραγματικά ήταν σκέτη μαγεία!!! Η αγάπη, η στοργικότητα και η αισιοδοξία που μεταδώσατε είναι το κάτι άλλο. Keep Walking!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μια γλυκιά φραουλένια παρουσία όπως στο μπλογκοσπιτάκι σου και ακόμα περισσότερο! Αυτή ήσουν! Η αδελφή σου και εσύ, ήσασταν από τις πρώτες που ήθελα να συναντήσω. Πρώτα έπεσε στο διάβα μου η Κατερίνα και αφού την ρούφηξα, έψαχνα εσένα να σε ζουπήξω!!! Πολύ πιο γλυκιά και απλή απ'οτι σε φανταζόμουν. Πραγματικά με εξέπληξες ευχάριστα γιατί ήσουν τόσο ζεστή και χαμογελαστή. Δεν blogoγνωριζόμαστε πολύ καιρό αλλά σε θαυμάζω και διαβάζω ανελλιπώς από την πρώτη φορά που σε επισκέφθηκα! Μου αρέσουν όλα όσα γράφεις, ο τρόπος που τα γράφεις, οι φωτογραφίες που τα συνοδεύσεις, τα γλυκά που μας κερνάς!
    Ευχαριστούμε Ψηφιακές Γειτονιές που μας φέρατε κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έχουμε πολλές φορές ακούσει για συμμετοχή και ομάδα, για δράση και αντίδραση, για αυτοσκοπό και κοινό καλό, αλλά δεν τα είχαμε ποτέ ως τώρα δει. Χάρη σε σας, τους γονείς bloggers και τις ψηφιακές γειτονιές όλες αυτές οι έννοιες πήραν σάρκα και οστά. Συγχαρητήρια για τον τρόπο περιγραφής και παρουσίασης τους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φαίνεται ότι περάσατε πολύ όμορφα!! Ζηλεύω, θα ήθελα κι εγώ να ήμουν εκεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!