Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

"Be my Valentine" cake

Μπήκε λοιπόν κι ο Φεβρουάριος, κατακόκκινος κι ερωτικός, γεμάτος καρδιές και ζαχαρωτά.
Άλλοι τον γιορτάζουμε, άλλοι πάλι όχι, τι σημασία έχει; 
Εγώ το βλέπω ως αφορμή για την παρασκευή ενός ωραίου γλυκού, το οποίο θ' απολαύσω τόσο εγώ, όσο και οι αγαπημένοι μου τρεις άντρες - ποιος τη χάρη μου! 

Το παρακάτω γλυκάκι λοιπόν, δεν είναι παρά ένα απλό κέικ βανίλιας και σοκολάτας, στολισμένο με λιωμένη κουβερτούρα και καρδιές.


Έλα όμως που αυτό το κέικ κρύβει μια τσαχπινιά, η οποία του δίνει μια γιορτινή νότα...


Κρύβει στο εσωτερικό του μια σοκολατένια καρδιά!


Το καλύτερο απ' όλα βέβαια είναι ότι φτιάχνεται πολύ εύκολα, αρκεί να ετοιμάσετε το μείγμα του αγαπημένου σας δίχρωμου κέικ. Υποθέτω ότι όλοι, λίγο-πολύ, έχουμε μια αγαπημένη συνταγή για σπιτικό κέικ.
Σας δίνω τη δική μου:
(Ετοιμάζουμε πρώτα το σοκολατένιο μείγμα για τις καρδιές)

Υλικά:
125γρ βούτυρο
2 αυγά
220γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
240γρ ζάχαρη
1 κουταλάκι γλυκού μπέικιν
100ml γάλα
2 κουταλιές σούπας σκόνη κακάο

Χτυπάμε τα αυγά με το βούτυρο να αφρατέψουν και προσθέτουμε τη ζάχαρη. Ρίχνουμε εναλλάξ το γάλα και το κοσκινισμένο αλεύρι και μπέικιν.
Διαλύουμε καλά το κακάο σε μία κουταλιά της σούπας χλιαρό γάλα με μια πρέζα ζάχαρη και το  προσθέτουμε στο υπόλοιπο μείγμα. Βουτυρώνουμε μια μακρόστενη φόρμα, στην οποία ρίχνουμε το μείγμα και το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς (αντίσταση) για περίπου 40 λεπτά (εξαρτάται από τον φούρνο σας!).
Αφού ψηθεί, το κόβουμε σε φέτες και με κουπάτ κόβουμε τις καρδιές. Τις τοποθετούμε στην φόρμα την μία πίσω από την άλλη και ετοιμάζουμε το μείγμα βανίλιας με την ίδια συνταγή, απλώς παραλείπουμε τη διαδικασία με το κακάο και προσθέτουμε στο μείγμα μια βανιλίνη και λίγο ξύσμα πορτοκαλιού.
Αν οι καρδιές πέφτουν, μην ανησυχήσετε, θα σταθεροποιηθούν μόλις ρίξετε δεξιά, αριστερά και επάνω τους το μείγμα της βανίλιας. 
Καλύπτουμε τις καρδιές με το μείγμα και το ψήνουμε πάλι σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς (αντίσταση) για περίπου 40 λεπτά.



Αφού ψηθεί το στολίζουμε με μπόλικη φαντασία!


Tip: επειδή αυτή η φόρμα είναι μικρή, οι δόσεις που σας έδωσα είναι οι μισές. Όταν φτιάχνω το κέικ στην κανονική, στρογγυλή φόρμα, διπλασιάζω τις δόσεις.

Και τώρα σας αφήνω, σε περίπτωση που θέλετε να μπείτε στην κουζίνα και να φροντίσετε τους αγαπημένους σας!
Καλή Κυριακή!

Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

30 σχόλια:

  1. Η τσαχπινιά ...τέλεια! Δεν ήξερα ότι μπορεί το εσωτερικό να ψηθεί πρώτο......χμμμ μου έδωσες ιδέα!
    Καλή Κυριακή να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία ιδέα Λίτσα μου! Μου κάνει εντύπωση που το εσωτερικό ψήνεται εις διπλούν!
    Τέλειο κεκάκι για τους αγαπημένους μας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ό, τι πρέπει για τον Βαλεντίνο και όχι μόνο εδώ που τα λέμε...υπέροχο!!
    καλή Κυριακή!!..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξυπνό, τέλειο, υπέροχο!!!!! Θα κάνει τη διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πιο τσαχπίνικο κέικ που έχω δει.Ποιός θα μπορούσε να το φτιάξει μόνο εσύ η τσαχπίνα.Απολαύστε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ενταξει,εγραψες...τελεια ιδεα,οι καρδουλες απο πανω ειναι μια γλυκα!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραίο κολπάκι!! Φαίνεται πολύ φινετσάτο και λαχταριστό!
    Καλό μηνα να έχουμε!
    xo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το κόλπο τέλειο!!!
    Φαντάζομαι μπορεί να γίνει με διάφορα τσαχπινικα κούπ ατ!
    Θα το δοκιμάσω(και αυτό):):):)
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι φοβερό γλυκάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τέλεια η καρδια στο εσωτερικό!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!μπράβο Λιτσάκι !!!!!!!!!!!!!!καλοφάγωτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μας έστειλες τώρα Λίτσα!!! Ίσως από τις πιό έξυπνες και τσαχπίνικες ιδέες που έχω δει!!!! Τόσο απλή στην παρασκευή της κι όμως τόσο ιδιαίτερη!!! Τώρα ετοιμάζομουν να φτιάξω ένα κέικ και μπήκα να χαζέψω στη γειτονίτσα "τι παίζει" και πέφτω πάνω σε αυτή τη μαγική καρδιά σου!!!
    Σ'ευχαριστούμε πάααααρα πολύ που την μοιράστηκες μαζί μας.
    Τρέχω τώρα για εκτέλεση του κέικ σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι "μανούλα" στα γλυκά και σε παραδέχομαι!!
    Υπέροχο κέικ πραγματικά που ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ! Μα είναι τόσο ωραία η τομή του!!!!!!!! Μπράβο σου βρε Λίτσα! Μπράβο! Ποιος στη χάρη σου, με τρείς βαλεντίνους μέσ΄το σπίτι θα είσαι όλο αγκαλιές και χάδια!!

    Καλή απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με αυτή την καρδιά μέσα, κάνει την έκπληξη! Όντως πανέξυπνο και τσαχπίνικο. Ευχαριστούμε για την ιδέα, Λίτσα!

    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!δεν πηγαινε το μυαλο μου οτι θα μπορουσα να ψησω κεικ μεσα σε κεικ.Το εσωτερικο δεν παραψηνεται;εννοειται οτι θα το δοκιμασω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι όχι το εσωτερικό δεν παραψήνεται, αλλά θωρακίζεται από την λευκή ζύμη και παραμένει μαλακό και υγρό.

      Διαγραφή
  14. Ουάου! Μας τρέλανες τώρα! Λες να το κάνω; Κέικ φτιάχνω συνέχεια..αλλά αυτό μπορεί να είναι φοβερή έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγαπησιαρικο λιτσακι μου..πολυ ωραια η ιδεα σου:)
    και ολο αυτο το διαστημα ψαχνω τι θα κανω στον αγαπημενο μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φυσικα και θα γιορτασουμε. Ησυχα, σπιτι μας, ισως με ενα ομορφο γλυκαι οπως προτεινεις κι ενα ποτηρι κρασι. Μου αρεσουν αυτες οι γιορτες. Αρπαζω καθε ευκαιρια για εκδηλωση συναισθηματων :):)
    Πολυ μου αρεσε η καρδια στη μεση στο κεικ!! Προσπαθω να σκεφτω πως μπορει να γινει κατι τετοιο σε αλμυρο. Ισως αν χρωματισουμε με σαφραν ή κουρκουμα την εσωτερικη ζυμη. Χμμμμ, μου εβαλες ιδεα :)


    καλη εβδομαδα Λιτσα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λιτσάκι, πολύ χαίρομαι που ο Άγιος Βαλεντίνο σού έδωσε την αφορμή να μας φτιάξεις ένα τόσο υπέροχο κέικ! Άψογη εμφάνιση! Η καρδούλα που κρύβεται μέσα στο κέικ και περιμένει να κάνει την εμφάνισή της είναι όλα τα λεφτά! Μπράβο!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φοβερό το κέικ σου! Η αλήθεια είναι ότι όταν έβλεπα γλυκά ή κέικ με σχεδιάκια στο εσωτερικό μου φαίνονταν δύσκολα... αλλά εσύ το κάνεις να φαίνεται (και μάλλον είναι!) τόσο εύκολο! Θα το δοκιμάσω ΚΑΙ εγώ εννοείται! Γενικά όμως τα γλυκά σου είναι καταπληκτικά! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξανάρθα να δηλώσω και επίσημα ότι το έφτιαξα χτες και έγινε πανικός!!!! Κρύφτηκα μυστικά στην κουζίνα να μην δει κανείς το μυστικό μου και μετά χάζεψαν παιδιά και σύζυγος με το μαγικό μου κόλπο!!!! Λίτσα είσαι απίθανη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δείχνει πανέμορφο, η ιδέα είναι εξαιρετική και σίγουρα θα τιμηθεί δεόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ξέρεις γιατί είσαι μοναδική... γιατί κάνεις το απλό να φαίνεται φαντασμαγορικό. Δίνεις στη ζωή μια νότα ξεχωριστή και αυτό βοηθάει όλους μας να βλέπουμε τα πράγματα....κόκκκινα... φραουλένια! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tί πανέμορφο καρδουλογλυκό! Ο,τι πρέπει για την γιορτη του Αγ.Βαλεντίνου! Ευχαριστούμε για τα τιπς!
    Καλο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΠΡΑΒΟ! ΥΠΕΡΟΧΟ! ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλειο!!!!!!!!!!!! Θα το φτιάξω το Σάββατο που είναι του Αγ. Βαλεντίνου!!! Μόλις το είδα στο περιοδικό!!
    Φιλιά Λαμπρινή μου!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!