Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Χαμένη στο διαδίκτυο

Χαμένη στο διαδίκτυο γιατί κοιμάμαι και ξυπνάω με τη σκέψη της βάφτισης. Τώρα ψάχνομαι με τα προσκλητήρια, δεν έχω καταλήξει ακόμη τι θα φτιάξω. Θέμα έχω βρει εδώ και πολύ καιρό, αλλά το πως ακριβώς θα γίνουν... αυτό με απασχολεί! 
Όταν όμως καταλήξω, θα σας πω περισσότερα. Για την ώρα είμαι χαμένη στο βομβαρδισμένο γραφείο και προσπαθώ να δώσω μορφή στην ιδέα μου, ενώ τα μικρά μου ζιζάνια χοροπηδάνε στο κρεβάτι μας και κοντεύουν να το γκρεμίσουν. Είναι το νέο τους παιχνίδι! "Μαμά να παίξουμε στο κρεβάτι σας;;", είναι η αγαπημένη ερώτηση του Φαίδωνα. Που τους βρίσκεις, που τους χάνεις... εκεί είναι.




Και για να μη διαλύσουν το σπίτι όλο, προσπαθώ να τους απασχολώ με διάφορες κατασκευές. Ειδικά το Σάββατο είναι η ημέρα της δημιουργίας και των κατασκευών.
Και πάλι βέβαια δοκιμάζεται η υπομονή μου, γιατί ο μεγάλος θέλει να κάνει τα δικά του, ο μικρός το ίδιο αλλά αδυνατεί ν' ακολουθήσει, φωνάζουν, τσιρίζουν, μαλώνουν και κάνουν τα νεύρα μου κρόσσια. "Υπομονήήήή" σκέφτομαι και "εισπνοή-εκπνοή".
Εχθές λοιπόν, μετά από διάφορες γκρίνιες, δουλέψαμε με χάντρες σιδερώματος, τις οποίες αγόρασα από το ΙΚΕΑ. Είναι αυτές που κολλάνε μεταξύ τους αν τις σιδερώσεις. 'Εχω δει κατά καιρούς διάφορες κατασκευές στο internet, αλλά αυτή μου άρεσε πολύ! Δεν υπήρχε περίπτωση να μην τη δοκιμάσω!



Άπλωσα τις χάντρες σε ένα ταψί (πάνω σε αντικολλητικό χαρτί) και τις έλιωσα στους 200 βαθμούς. Τρία λεπτά είναι αρκετά, λιώνουν αμέσως και δεν μυρίζουν καθόλου. Αν το δοκιμάσετε, φροντίστε να είσαστε μπροστά στο φούρνο και να τις παρακολουθείτε, ώστε να τις βγάλετε όταν είναι έτοιμες.
Πριν:


Μετά:


Όσο εγώ ήμουν μπροστά στο φούρνο... το σπίτι γέμισε χάντρες...




...κι αφού τις μαζέψαμε μία μία (γκρρρ), φτιάξαμε βραχιολάκια.
Χρησιμοποίησα αυτή την ελαστική "κλωστή" σιλικόνης, που μοιάζει με πετονιά... δεν ξέρω πως λέγεται, πάντως την αγόρασα από κατάστημα με χάντρες. Φυσικά θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει και κορδόνι.
Ο Φαίδωνας έπιασε αμέσως δουλειά, ήθελε βλέπετε κι αυτός βραχιόλι. Το έφτιαξε μόνος του με τα χρώματα που επέλεξε.




Είναι πανεύκολο να τα φτιάξει κανείς. Είναι πολύχρωμα, χαρούμενα και πλαστικά, που σημαίνει ότι στη θάλασσα δεν παθαίνουν τίποτα απολύτως. Ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι!
Ειδικά τα κοριτσάκια θα ξετρελαθούν!!




 Με τον ίδιο τρόπο είχα φτιάξει παλαιότερα και μικρά δαχτυλίδια. Τα είχα φτιάξει βέβαια με αγορασμένες χαντρούλες, όχι με τις ίδιες.




Ορίστε, καινούρια "κοσμήματα" και άκρως καλοκαιρινά, με ελάχιστο κόστος!
Μια μικρή ανανέωση!


Αέρας ανανέωσης μπήκε στο σπίτι και από τη Ζάκυνθο!!
Ένα κουτί γεμάτο ευχές, νοστιμιές και δώρα.




Η καλή μου Χαρά, μου έστειλε αυτό το μικρό αριστούργημα που έφτιαξε πριν λίγο καιρό!
"Της αγάπης τα βοτάνια" το ονόμασε η ίδια! Κάπου εκεί μες στα βοτάνια, είναι κι η γαρυφαλλιά:
"Το υψηλό γαρούφαλο αέρας το φυσάει
αγάπη δίχως βότανα, τίποτσι δε φελάει"

Λίγο που είμαι Γαρουφαλιά κι εγώ, λίγο που γιόρτασα πριν λίγες μέρες τα γενέθλιά μου, λίγο που στη Χαρά αρέσει να μοιράζει χαρά... το υπέροχο αυτό ραφάκι έφτασε στα χέρια μου και η κίνηση αυτή με συγκίνησε πολύ!
Είναι άψογα φτιαγμένο, με όμορφες λεπτομέρειες και ταιριάζει απόλυτα στο στιλ μου και στο σπίτι γενικότερα.


Για την ώρα βρίσκεται στο γραφείο μου, αλλά όχι για πολύ! Αλλού θα 'ναι η θέση του.


Φυσικά το δώρο δεν ταξίδεψε μόνο του, συνοδευόταν από ζακυνθινά μαντολάτα και παστέλια!



Χαρά μου σ' ευχαριστώ για όλα και από εδώ!! Ειλικρινά το λάτρεψα!


Αυτά για σήμερα και σας αφήνω με τις πιο όμορφες ευχές για μια καλή καλή Κυριακή και πολλές πολλές βουτιές!!
Φιλιά 





Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook

27 σχόλια:

  1. Καλημέρα !!!πολύ όμορφα τα καλοκαιρινά σας βραχιολάκια..μμμμμ πολύχρωμες χαντρούλες απο το ΙΚΕΑ....μας ξέφυγαν...αλλά οταν ξαναπάμε θα παρουμε κι εμεις..:))υπέροχα τα δακτυλιδάκια σου πολύ μαρεσουν !!
    Το δωράκι σου απο την Χαρά ειναι γεματο αγάπη και μυρωδάτο!!τελειο!!Καλή Κυριακή και σε σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λίτσα μου πανέμορφα τα βραχιολάκια σας και φτιαγμένα με μεράκι να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου.Τα δωράκια σου τέλεια,φιλιά να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λίτσα,
    πανδαισία χρωμάτων,
    το δώρο από την Χαρά υπέροχο.
    Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λιτσάκι!Οι προετοιμασίες της βάπτισης είναι μια πολύ ευχάριστη περίοδος αλλά και αγχωτική,σε καταλαβαίνω..Έτσι όπως σε ξέρω νομίζω ότι στο τέλος θα έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα και θα είναι όλα υπέροχα!Είμαι σίγουρη γι'αυτό!!!
    Τι τέλειες χάντρες είναι αυτές από το ΙΚΕΑ?Θα τις έχω στο μυαλό μου για τα παιδιά!Τα βραχιολάκια των παιδιών,μοναδικά!!Μόλις είδα το μωρό στο πάτωμα με τις χάντρες θυμήθηκα την Στεφανία...Ότι έβρισκε το έβαζε στο στόμα,τρέχαμε να την προλάβουμε!!
    Όσο για το δώρο της Χαράς...Ε δεν έχω λόγια...!Έτσι είναι η Χαρά!!Τα πάντα προσεγμένα και με πολύ αγάπη φτιαγμένα και χαρισμένα!!
    Καλή συνέχεια και σε σ'ένα καλές βουτιές!!Σήμερα λέω κι εγώ να τολμήσω να βουτήξω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα καλημέρα!!
    τι όμορφα βραχιολάκια έφτιαξαν τα μικρούλια!! Ομολογώ πως δεν τις ήξερα αυτές τις χάντρες!!
    Το δώρο είναι θεϊκό, ρομαντικό και χρωματιστό, σίγουρα του στύλ σου!!
    Όσο για τη βάφτιση είμαι βέβαιη ότι θα είναι άψογα οργανωμένη.
    Φιλιά Λιτσάκι, να έχετε μια όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αδερφή τι να πρωτοθαυμάσω....Το βραχιολάκια υπέροχα!! Ψητά χαντράκια...δεν το ήξερα!!Τα δαχτυλιδάκια....δεν θα τα σχολιάσω θα πω μόνο πως περιμένω....
    Το ραφάκι σου είναι όνειρο με γεια!!Ξετρελάθηκα, είναι οτι πιο όμορφο έχω δει!! Συγχαρητήρια στη Χαρά!!...αλλά το πιο σημαντικό είναι που βάλατε τα κοντομάνικα κι έβγαλε τα ζουμερά ποδαρούδια ο Μπούμπης....αχ αχ αυτά τα ποδαρούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ομορφη αναρτηση!!!
    φουρνιστες χαντρουλες και ομορφες κατασκευες...και φυσικα μια πανεμορφη κατασκευη απο τα χερια της Ζαργανας μου!!
    πολλαααα φιλιαααα και καλη εβδομαδααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιτσάκι μου , εσύ και η αδελφούλα σου κάνετε τις πιο αγαπησιάρικες αναρτήσεις!!!Χρώματα, αρώματα πασπαλισμένα με μπόλικη αγάπη, φαντασία και γλυκύτητα!!!Σου εύχομαι καλή ευκολία στις ετοιμασίες σου για την βάφτιση!!!Ξέρω ότι θα μας εκπλήξεις ευχάριστα!!Να τα εκατοστήσεις , με υγεία και ευτυχία!!Και με υγεία να χαρείς το πολύ όμορφο δώρο της Χαράς!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω: η ανάρτησή σου είναι τόσο χρωματιστή και χαρούμενη που δεν μου δίνει περιθώριο για πολλές κουβέντες!!!Εύχομαι τα καλύτερα για την βάπτιση του μικρού και ελπίζω να γίνουν όλα όπως τα χεις σχεδιάσει. Θα περιμένουμε το αποτέλεσμα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ώρα η καλή Λιτσάκι για τη βάπτιση,θ ανυπομονούμε για αναρτήσεις, εκεί θα μας χορτάσεις, μην πεις όχι!!!
    Οσο για το δώρο η χαρά μου είναι μεγαλύτερη απο τη δικιά σου πίστεψέ με. Νάστε καλά και να ομορφυνει το σπιτικό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ωραια ιδεα αυτα τα βραχιολακια. Εχω δει κι εγω διαφορες κατασκευες με αυτες τις χαντρες. Μαλλον θα κανω μια επισκεψη στο ΙΚΕΑ συντομα :)
    Πιο πολυ μου αρεσαν τα δαχτυλιδακια που ειχες κανει ομως!

    Το δωρακι σου απο Ζακυνθο ειναι πολυ ομορφο. Να το χαρεις και συντομα να βρει τη δικη του γωνιτσα να κρεμαστει :)

    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και τα δικά μας τρελαίνονταν (και ακόμα τρελαίνονται, 5 και 7 χρονών είναι τώρα) για παιχνίδι στο "μεγάλο το κρεβάτι"!!! Πότε με το καλό η βάφτιση; Julie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερουδια Φραουλιτσα!
    Τι γλυκουλια ολααα!!!!
    Τις χαντρες τις ηξερα απο χρονια, μα σαν "σιδερωτες", οχι ψητες. Ποτε δεν ειχα αγορασει, μα γινονται υπεροχα βραχιολακια! σαν καραμελακια! Νομιζω οτι δεν θα τις αποφυγω τελικα...χιχιχι!
    Το κρεβατι μας το αφηνω συνηθως ξεστρωτο ή οταν το στρωνω κλεινω την πορτα να μην το βλεπουν οι μικρες γιατι το νομιζουν για τραμπολινο και δειχνει τοοσο δελεαστικο..... Κι εμεις εκει πανω περναγαμε ωρες κανοντας τουμπες με την μαμα να φωναζει μην σπασουμε καμια μεση ή ανοιξουμε κανα κεφαλι!χαχα...
    Εκεινο το μαγουλακι στη φωτο, θελω τοοοοοσο να το ζουληξω....!!!!!! Ααχ, δεν μπορω να αντισταθω στο μπουλουκακι σου....Γλυκες ειναι και τα δυο τα παλικαρακια σου! Ν τα χαιρεσαι! Αντε, κανε λιγο κουραγιο ακομη και θα βρεις την ακρη με τα της βαφτισης!
    Κι εγω τα εφτιαχνα ολα σχεδον μονη μου (μαρτυρικα, μπουμπουνιερες,προσκλητηρια, διακοσμηση )και στις 3 μικρες, αλλα το παιδεμα που ετρωγα μεχρι να ολοκληρωθουν....αστο καλυτερα! Με ετρωγαν οι δρομοι να βρω τα υλικα που ηθελα στα μαγαζια της Αθηνας και ναναι και οικονομικα! Και μετα επιτασσα οολη την οικογενεια, να δενουν κορδελακια, να βαζουν κουφετακια, να τρεχουν να στολισουν μπαλονια στα σωστα σημεια...Το αποτελεσμα τους εκανε να ξεχνανε την ταλαιπωρια κι ετσι καθε φορα ηταν ολοι προθυμοι να βοηθησουν παλι! χαχαχα!!!!
    Φιλια καλοκαιρινα και φραουλενιαααααααα!!!
    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βραχιόλια, δαχτυλίδια, δωράκι... όλα υπέροχα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φραουλογαρυφαλενια μου καλη βδομαδα να χουμε..
    βαλε σε ταξη τις σκεψεις σου και θα την βρεις την ακρη, σημειωσε τι σου αρεσει και τι οχι κι ετσι θα χεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα για τη βαφτιση.
    αν χρειαστεις κατι μη διστασεις πες μου, μιας και πριν μιαμιση βδομαδα εγινα νονα και ξερω πολλα:)
    οσο για τα χαρουμενα δαχτυλιδο=βραχιολινια δεν εχω λογια, ακρως καλοκαιρινα, δροσιστικα και χαρουμενα:)
    να εισαι γερη να τα φορας και να τα χαιρεσαι..
    υ.γ1 ελα ρε μαμα ασε τα αγορακια να κανουν τραμπολινο στο κρεβατι σας..αυτο θα τους μεινει αυριο μεθαυριο:)
    υ.γ2 ναι μιλαω εκ του ασφαλους μιας και δεν εχω παιδια χεχε

    φιλια πολλα φραουλενιο γαρυφαλλακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το δαχτυλιδάκι με τις χάντρες τέλειο! Πολύ μου άρεσε!
    Υπέροχο και το ραφάκι της χαράς, πολύ καλοφτιαγμένο και όμορφο!
    Καλή συνέχεια στην έρευνα για τη βάφτιση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλή επιτυχία Φραουλίτσα!!ρίξε μια ματιά να δεις τις δικές μου προσκλήσεις μήπως πάρεις καμιά ιδέα!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαντράκια, χαντράκια στο φούρνο! Τι "νόστιμο" :)
    Αφού δεν τα τρώει ο μικρός, αλλά μόνο στο πάτωμα τα σκορπάει, εντάξει ;)
    Με γειά το ραφάκι στο μεταξύ, είναι φανταστικό!!
    Καλή εβδομάδα Λιτσάκι και καλές ιδέες για τη βάφτιση, σε φιλώ *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βρε Λίτσα αγχώθηκα με τόση χάντρα και τα μωρά δίπλα!!! Ο Βασίλης θα τις είχε φάει όλες...χαχα...ειδικά μετά το ψήσιμο!!!Πολύ πρωτότυπες οι χαντρούλες σου... Το ραφάκι σου γλύκα δεν το συζητώ...μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που το είδα και νομίζω πως θα ταιριάξει απόλυτα στο δικό σου σπίτι. Με το καλό και η βάφτιση του μωρού.Περιμένουμε τις εξελίξεις...Φιλιά πολλά μικρό γλυκό κορίτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα βραχιολάκια νόστιμα!!!!
    Οσο για την βάπτιση μιας και έκανα πρόσφατα τα προσκλητηρία και τα λοιπά στην βάπτιση της ανιψιάς μου όπως είδες, είμαι στην διάθεση σου για όποια βοήθεια χρειαστείς.
    Φιλιά και καλό κουράγιο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι χαρούμενη,χρωματιστή,τέλεια ανάρτηση!Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα...Καλή ευκολία με τη βάπτιση και τις προετοιμασίες!Τέλεια η ιδέα με τα βραχιολάκια κι αυτές τις μαγικές χαντρούλες που έχω κι εγώ στα συρτάρια μου αλλά δεν δοκίμασα ποτέ να λιώσω!Λάτρεψα τα δαχτυλιδάκια σου!Όσο για το δώρο της Χαράς!Είναι αριστούργημα!Καλή συνέχεια!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λιτσάκι καλή συνέχεια με την έρευνα και τις προετοιμασίες της βάπτισης!Τα βραχιολάκια υπέροχα!Τις πήραμε και μεις τις χάντρες αυτές με τη μικρή μου και το Σαββατοκύριακο που υπάρχει χρόνος θα δημιουργήσουμε και μεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι τέλεια ιδέα με τις χάντρες. Έχουμε κι εμείς τις ίδιες. Θα το δοκιμάσω όπωσδήποτε σήμερα κιόλας.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ααααααααα δεν το ήξερα πως μπορούμε να φτιάξουμε αυτές τις χάντρες !!!!! Θέλω κι εγώωωωωωωωωω....... ΤΩΡΑΑΑΑΑΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι όμορφα χρωματιστά βραχιολάκια!!! έχω και εγώ ένα σωρό τέτοιες χάντρες αλλά τις χρησιμοποιώ για άλλες κατασκευές. Μ΄αρέσουν τα έντονα καλοκαιρινά τους χρώματα. Αυτό όμως δεν το σκέφθηκα. Όλη σου η ανάρτηση είναι χαρούμενη, καλοκαιρινή και σκορπά άφθονη καλή διάθεση. Σ΄ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ ωραία ιδέα!Πήγα να τη δοκιμάσω αλλά (μην γελάσετε) ηταν αδύνατο να δέσω τον κόμπο στο τέλος (εντελώς άχρηστη!).Πήρα κλωστή (ελαστική σιλικόνη).Στο τέλος έκανα 2 κόμπους αλλά ανοίγαν με αποτέλεσμα να γεμίσει ο τόπος μικροσκοπικά donuts.Κάνω κάτι λάθος προφανός αλλά τι?Υπάρχει κάποιο κόλπο?(όχι δεν φταίω έγω!...απλά δεν ξέρω το κόλπο).Σε ευχαριστώ πολύ!(Ακόμα δεν αξιώθηκα να κάνω το γενεολογικό μου δέντρο)Ευαγγελία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!