Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Μαυροπίνακας στο σπίτι

Πάντα μου άρεσε να γράφω και να ζωγραφίζω στους πίνακες, και όπως καταλαβαίνετε, η νέα μόδα με τους μαυροπίνακες μέσα στο σπίτι, μου αρέσει πολύ.
Αν μπορούσα θα έβαφα σίγουρα έναν τοίχο, για παράδειγμα στην κουζίνα, ώστε να κρατάω σημειώσεις για ψώνια, για δουλειές και υποχρεώσεις, αλλά και για να ζωγραφίζουν ελεύθερα τα παιδιά σε όλη την επιφάνεια.
Δεν μπορώ όμως.
Σκέφτηκα λοιπόν...
τι θα γινόταν άραγε αν αγόραζα ειδικό χρώμα για πίνακα και δύο χαρτόνια από ένα βιβλιοπωλείο...




...αν έβαφα τα χαρτόνια με το ειδικό χρώμα...




...αν (αφού στέγνωναν) τα περνούσα κι ένα δεύτερο χέρι...




...κι έπειτα με γυαλόχαρτο, για να λειάνω τις επιφάνειες...
...κι αν τέλος τα σταθεροποιούσα στο ψυγείο με τους αγαπημένους μου μαγνήτες;;;




Θα γινόταν λοιπόν ένας ωραίος μαυροπίνακας, πάνω στον οποίο μπορώ να γράφω ό,τι μου κάνει κέφι, να ζωγραφίζω, ν'αλλάζω καθημερινά το μήνυμα ανάλογα με τη διάθεσή μου, να σημειώνω προγράμματα και λίστες λίστες λίστες!!




Ο Φαίδωνας έπιασε αμέσως δουλειά και ζωγράφισε και τον πρώτο του ήλιο!




Χμμμ ναι, τελικά ήταν καλή ιδέα, μας αρέσει πολύ!!!
Αν σας αρέσουν οι μαυροπίνακες, αξίζει να το φτιάξετε, είμαι σίγουρη ότι στο τέλος θα το διασκεδάσετε.
Όσο για το χρώμα, το αγόρασα από το Leroy Merlin, με λιγότερο από 10 €. Είναι αρκετό για να καλύψει 6 τετραγωνικά, είναι ματ και αδιάβροχο και βέβαια υπάρχει και σε άλλα χρώματα (ροζ, μπλε, πράσινο κ.α.).
Καλή διασκέδαση!!!





Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

44 σχόλια:

  1. Καλημέρα αδερφή!!!! Μα τι φανταστικό πραγματάκι έφτιαξες πάλι? Τέλεια ιδέα πολλά πολλά ike!!!!Tο τυρί ρύζι γάλα καμπά...πολύ γέλιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Λίτσα!Υπέροχη ιδέα και θα την εφαρμόσω με την πρωτη ευκαιρια γιατι το ψυγειο μας εχει γεμισει γρατζουνιες απο τα μαγνητακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα Λίτσα! Μου αρέσεις κοπελιά! χαχαχα Έχουμε τον ίδιο μαγνήτη-χαρταετό και γέλασα με το τυρί ρύζι γάλα καμπά χαχαχαχα Σκέφτηκα ότι λείπει το "να θυμηθείς τα μακαρόνια να είναι MISKO" :D :D Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό και έξυπνο Λίτσα!!!
    Γέλασα με το μύνημα, αξέχαστη διαφήμηση!!
    Καλή μέρα να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ καλό! και επίσης είναι πολύ χρήσιμο για ν μην ζωγραφίσουν τ παιδιά όλο το σπίτι!κάνεις μι συμφωνία να ζωγραφίζουν μόνο στον μαυροπίνακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια ιδέα!!! Υπέροχοι και οι μαγνήτες στο ψυγείο σου!!! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα! Μ'αρέσουν οι μαυροπίνακες και το σκεφτόμουν και εγώ για την κουζίνα αλλά αυτή η "μονιμότητα" με φόβιζε. Ενώ κάτι τέτοιο μου κάνει πιο εύκολο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερουδια σου!!!
    Ναιαιαι!!! Οι μαυροπινακες ειναι αδυναμια μας!
    Εχουμε 2 στο παιδικο δωματιο και οι μικρες εχουν περασει πολλες ωρες ζωγραφιζοντας εκει!
    Κι εμενα μου αρεσει να τραβαω φωτο τα εργα τους για να τα εχω για παντα!!!
    Η επομενη κινηση μου μαζι με την αλλαγη του δωματιου τους θα ειναι ενας τοιχος βαμμενος σαν μαυροπινακας αλλα σε πιο κοριτσιστικο χρωμα! :οp
    Οι χρωματιστες κιμωλιες ειναι ιδανικες και για σχεδια στο τσιμεντο-πλακοστρωτο που θα σβησει η βροχη μετα!
    Φιλια και καλες ζωγραφικες!!! ;ο)

    -vailie-

    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία ιδέα!
    Και πρακτική και προσφέρεται για άφθονες δημιουργικές στιγμές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα!!! Μπράβο...σκέφτομαι να την εφαρμώσω κι εγώ!!! Και στο παιδικό δωμάτιο, αλλά και στην κουζίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η καλύτερη λύση για όλη την οικογένεια!! Μπράβο, πολύ ωραίο αποτέλεσμα και ωραία ιδέα το χαρτόνι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μου αρέσουν πολύ οι πίνακες...λέω να κάνω ένα τοίχο στο δωμάτιο του Νικόλα..αλλά όταν μεγαλώσει λίγο.. Πολύ καλή ιδέα Λίτσα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία ιδέα!Πολύ μου άρεσε!Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λιτσάκι καλημέρα!!!Πολύ ωραία ιδέα και γίνεται πολύ απλά!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ιδέα, ειδικά όταν υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι που θέλουν να ζωγραφίζουν ΠΑΝΤΟΥ! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάρα πολύ όμορφη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λιτσάκι καλημέρα. Οπως πάντα έγραψες! Στην αρχή φοβήθηκα ότι έβαψες το ψυγείο και λέω, "μα πως θα το σβήσει μετά". Οταν όμως είδα το κολπάκι σου μου φάνηκε φοβερό. Αλήθεια το ¨καμπά" τι είναι; Ο Φαίδωνας σούπερ!Φιλάκια και ανθομελένια φιλάκια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. νομιζω η διαφημιση έλεγε τυρι, ρυζι, καφέ, γαλα, καμπα..
    ξεχασες τον καφε... εκτος και κανω λαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Ναι κι εγώ νομίζω πως έλεγε και κάτι ακόμα, αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ τι... Ο καφές λοιπόν! Μάλλον έχεις δίκιο.

      Διαγραφή
    2. Ναιιιι ο καφές λείπει!!!χαχαχαχα
      Πολύ καλή ιδέα Λιτσάκι,έχω σκοπό να το κάνω κι εγώ σε ένα αντικείμενο που θέλω ν'αλλάξω!Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι η σκόνη από τις κιμωλίες...
      Το πήρες το μειλ?
      Καλό βράδυ ,φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  19. Επιμένεις, βλεπω, με τις λίστες!!! Υπέροχη ιδέα, δεν ηξερα ότι μπορεί να γινει και πάνω σε χαρτόνι. Θα το δοκιμάσω! Julie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά εεε, δεν παίζεσαι!!!!!!!!!!!
    Φανταστική ιδέα!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Σίγουρα θα το κάνω και εγώ κάποια στιγμή!!
    Μου άρεσε πάααααρα πολύ!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταπληκτική η ιδέα σου,για άλλη μια φορά!!
    Μμμμ..δεν θα έλεγα όχι,σε ενα ροζ πίνακα!χαχα..
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. To είχα δει σε σάιτς του εξωτερικού και μου άρεσε πολύ η ιδέα. Δείχνει τελικά πολύ εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μωρε μου αρεσει πολυ οταν το βλεπω, αλλα σκεφτομαι ολη αυτη τη σκονη που αφηνει η κιμωλια. Θα μου πεις με τοση τριχα απο τα σκυλια, η κιμωλια με πειραξε;;; Ε, ειμαι ιδιοτροπη μαλλον :):):)
    Παντως αισθητικα μου αρεσει κι εμενα παρα πολυ οταν το βλεπω σε περιοδικα και μου αρεσει πολυ και η ιδεα να αλλαζεις αυτο που θα ειναι γραμμενο καθημερινα αναλογα με την διαθεση σου :) Ευχομαι να το απολαυσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΠΡΑΒΟ!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.
    ΚΑΙ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πίνακας με προσωπικότητα!!!
    Τέλεια ιδέα που σίγουρα θα χαρούν πολύ τα πιτσιρίκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχη ιδέα...διακοσμητική και χρηστική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τί πίνακας υπέροχος είναι αυτός;;;; Λίτσα μου έγραψες, υπέροχη ιδέα και με βλέπω να την φτιάχνω!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλεια. Θα το κάνω στο δωμάτιο των κοριτσιών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λιτσάκι απαιχτος ο μαυροπινακας σου!!!!

    Καλα με το τυρί γαλα ρύζι καμπα γελασα πολύ Καλε που το θυμήθηκες? τελικα μερικα πραγματα δεν ξεχνιούνται όσα χρονια και να περάσουν χιχιχιχιχιιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καταπληκτικοί έγιναν οι πίνακες στο ψυγείο! Και πρακτικοί και ανανέωσες και την όψη της συσκευής!!!
    Θα το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μια χαρά ιδέα! Συμφωνώ κι εγώ ότι ο μαυροπίνακας ταιριάζει τέλεια στην κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. teleia idea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!prepei na po oti trelenomai gia to onoma tou blog sou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γάλα, τυρί, ρύζι, καμπά, ε; Αχ, πώς βγαίνει η δεκαετία του ογδόντα από μέσα μας...
    Αυτό το χρώμα το είδα, νομίζω στο praktiker σε κάποια στιγμή. Μου έδωσες ιδέα.
    Ωραία η εκτέλεσή σου, αντί να βάψεις το ίδιο το ψυγείο, που έχω δει σε πολλά περιοδικά και ιστοσελίδες...
    Φιλιά, Λίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καταπληκτικό! Μου είχε ξεφύγει εντελώς αυτό! Στρώνει τόσο καλά? Θα το κάνω στο παιδικό! Μπράβο Φραουλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καταπληκτική ιδέα ...και σε χαρτόνι!!!!μπράβο Λίτσα!!!!
    Ότι πρέπει για την μικρή μου, κολλημένη στον πίνακα θα είναι..θα το βάλω στο μπαλκόνι και θα πίνω με λίγο ησυχία το καφεδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πάρα πολύ καλό!!! Τα παιδιά σίγουρα κολλάνε!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πόσο καιρο θέλω να το κάνω και όλο το αφήνω! Κακώς! Είναι τέλεια ιδέα!
    Και εγώ για ένα τοιχο στην κουζίνα το σκεφτόμουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τέλεια η ιδέα σου Λιτσάκι! Και μου έδωσες hint για τη βάφτιση του γιου μου σε λίγες μέρες!!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!