Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Περιαυτολογώ...

Τελευταία κυκλοφορούν στην μπλογκογειτονιά διάφορα βραβεία. Τρία διαφορετικά "απονεμήθηκαν" και σ' εμένα από τις φίλες Thomi, Owl Mommy, That's Eat, Ανθομέλι και Art Nouveau.
Σας ευχαριστώ κορίτσια!!




Αυτά τα βραβεία συνήθως συνοδεύονται από διάφορες ερωτήσεις που αφορούν στο άτομό μας ή κάποιες τυχαίες σκέψεις κλπ κλπ, στις οποίες καλούμαστε ν' απαντήσουμε. 
Όπως καταλαβαίνετε τώρα που μαζεύτηκαν τρία, αδυνατώ ν' ανταποκριθώ σε όλες αυτές τις ερωτήσεις και να καταγράψω άλλες τόσες τυχαίες σκέψεις...
Είναι μάλιστα φορές που σκέφτομαι ότι αν αρχίσω να περιαυτολογώ, θα βαρεθείτε όλοι εσείς που ως τώρα με διαβάζετε... Αφήστε που τα περισσότερα τα ξέρετε ήδη...
Ποια είμαι, ποια είναι η αγαπημένη μου μουσική, ποια τ΄αγαπημένα λουλούδια, ότι μου αρέσουν τα γλυκά,  οι κατασκευές, ο ήλιος, η θάλασσα, η Κρήτη, η Λευκάδα και άλλα πολλά. 
Οπότε αυτή τη φορά θα μου επιτρέψετε να μη "δώσω συνέντευξη".
Αρκεί να σας πω ότι από τότε που δημιούργησα το blog "γνώρισα" φίλους (bloggers και μη) που μου κρατούν όμορφη παρέα - τόσο στις μαύρες μου όσο και τις καλές μου - και ότι με κάνετε πιο ορεξάτη και δημιουργική - να δω πότε θα προλάβω να φτιάξω όλα όσα έχω στο μυαλό μου...  ουφ - να μια τυχαία σκέψη!!! 
Μήπως η μουσική στο blog είναι ενοχλητική, να την κλείσω; Θα δω...- κι άλλη σκέψη...


Σας ευχαριστώ όλους - σιωπηλούς και μη αναγνώστες του "Home" - και σας φιλώ!





Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

45 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ!ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ "ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ" ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ? ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΠΑΛΙ Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΟΥ ? Ε ? ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΗΣΕΙΣ!!! ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ!!! ΝΑ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!! (ΝΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΟΜΙΖΩ -ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ-ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΤΤΗ) ΠΡΟΧΩΡΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου ευχαριστώ πολύ! Α είμαι αισιόδοξη, αλλά και προβληματισμένη... τι να πρωτοκάνω; χαχα Θα δω τι θα κάνω με την μουσική! Με βοηθάει η γνώμη σας, ευχαριστώ και πάλι! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Κατ'αρχήν, Καλημέρα!!!
    Δεύτερον, συγχαρητήρια για τα βραβεία!! Σ'αγαπάνε οι φίλες σου!! ;) και να είσαι σίγουρη ότι δεν βαριούνται να σε διαβάζουν..
    Όσον αφορά στη μουσική.. χιιι η αλήθεια είναι πως συνήθως με τρομάζει!! ξεκινάει απότομα και αμέσως πατάω το mute για να μη ξυπνήσει και τ'αγόρι.. μου αρέσουν πάρα πολύ οι επιλογές σου όμως!!
    και τέλος, μια και είμαστε κοντά, δεν κανονίζουμε εκείνη τη συναντησούλα (δες blog);; θα σε πάω και στο Σέιχ Σου να μαζέψουμε βρύα!! χιιιι
    φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι! Λες να μην βαριούνται ε; Το ελπίζω!!! Το θέμα της μουσικής θα το κοιτάξω, κανένα πρόβλημα!
      Χαχαχα λες να πάμε για βρύα; Και καφέ ε;
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. και καφέ και γλυκό και ό,τι ζητάει η ψυχή σας κυρία μου!! άντε ξεσήκωσε και την Κατερίνα και δηλώστε συμμετοχή να το κάνουμε!! Καληνύχτα!!

      υ.γ.: νομίζω πως η ώρα που εμφανίζει στα σχόλια είναι ανάποδα.. am/pm..

      Διαγραφή
  3. Μια υπέροχη καλημέρα και από μένα!Συγχαρητήρια για τα βραβεία(τρία κιόλας,ζωή να'χουν!!!)..σίγουρα σου απονεμήθηκαν με δίκαιο,δημοκρατικό τρόπο...και από άτομα που ήθελαν να επαινέσουν την καλή σου δουλειά...δεν βλέπω να υπάρχει κανένας λόγος να αισθάνεσαι κάποιο "φόρτο"...ίσα ίσα να είσαι περήφανη για τον εαυτό σου και να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που σου αρέσει,γιατί αρέσει και σε πολλούς ακόμα!όσο για τη μουσική...αν θες ρύθμισε το να την πατάμε για να την ακούσουμε όποτε θέλουμε εμείς,όχι με το που μπαίνουμε στο μπλογκ..αλλά προς Θεού!!!μη την βγάλεις!!!όλα τα κομμάτια είναι ένα κι ένα!
    Αυτά κι από μένα...ελπίζω να βοήθησα...
    Φιλιάααααααααα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεοδώρα μου, η αλήθεια είναι ότι με τιμούν τα βραβεία. Σημαίνει πως τα κορίτσια με σκέφτονται!
      Την μουσική θα τη ρυθμίσω σίγουρα! Χαίρομαι που αρέσει. Με βοήθησες πολύ!
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά λόγια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και από μένα φραουλίτσα!!Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια,σου αξίζουν σίγουρα!!Να συνεχίσεις την ωραία δουλειά σου,τις υπέροχες αναρτήσεις σου με τις απίστευτα όμορφες φωτογραφίες,και να είσαι πάντα αισιόδοξη κάθε φορά που σε διαβάζουμε.....αν μπορούσες να γράφεις κάθε μέρα!!!
    Όσο για την μουσική η αλήθεια είναι πως την πρώτη φορά που την άκουσα τρόμαξα!!!τώρα πιά έχω το νού μου....φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Νατασάκι! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές.
      χαχα μακάρι να μπορούσα να γράφω καθημερινά!
      Α την μουσική θα την ρυθμίσω, δεν θέλω να σας τρομάζω χεχε
      Σε φιλώ κορίτσι!

      Διαγραφή
  5. i moysiki soy einai iperoxi,,tin latrevo!!!!!
    ego anoigo ka8e mera ,kai tin afino na pezei,,
    akoma kai sta gene8lia tis koris moy,tin protoxronia,poy etoimaza ta fagitakia kai ta glikakia,akoyga apo to proi,,
    apla miazoyme se polla poy mas aresoyn,kai pos vlepoyme tin zoi,,
    mas kratas apistefti parea,,
    ena apo ta kalitera blog,,
    sinexise etsi,
    se agapao kai as min se xero,,se gnorizo ka8e mera kai pio poli,,
    kali soy mera,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Φένια μου με συγκινείς! Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που κρατάω καλή παρέα! Πραγματικά!!
      Την μουσική θα την βγάλω από το αυτόματο. Απλά όποιος θέλει να την ακούσει θα τα πατάει το play.
      Σ' ευχαριστώ και πάλι!! Θα γνωριστούμε ακόμη καλύτερα εδώ μέσα...
      Σε φιλώ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Το δικό σου είναι το μόνο blog που αφήνω ανοιχτό να παίζει η μουσική. Μας αρέσει η ίδια μουσική στο έχω ξαναπεί! Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι εκείνο με τα βιολιά γιατί ξεκινάει λίγο εκνευριστικά! Αλλά γούστα είναι αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφάκια μου χαχαχα εκείνο μα τα βιολιά το έβγαλα!! Η γνώμη σας μετράει!
      Σας ευχαριστώ και πάλι για το βραβείο
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα Λιτσάκι...με γειά τα βραβεία!!Αξίζεις το καθε ένα απο αυτά και άλλα τόσα, γιατί μέσα απο το φραουλόσπιτο σου,μαθαίνω να είμαι αισιόδοξη και να μην το βάζω εύκολα κάτω..keep going<3
    p.s.όσον αφορά τη μουσική,εμένα δεν με πειράζει!!Ωστόσο κάθε αλλαγή είναι επιθυμητή!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι που είσαι;; Ναι σ' ευχαριστώ!!
      Αχ πόσο χαίρομαι για τα όμορφα λόγια σας; Ευχαριστώ και πάλι ευχαριστώ!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ!!!ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητηρια για τα βραβεια!!! Εμενα θα μου αρεσε να διαβασω συνεντευξη σου παντως :) Μαθαινουμε ολο και περισσοτερα πραγματα ο ενας για τον αλλο με τον καιρο. Να φανταστεις εχω 5 χρονια μπλογκ κι ενω εχω παιξει και ξαναπαιξει αυτα τα παιχνιδια, παντα βρισκω κατι επιπλεον να πω και κατι επιπλεον να διαβασω σε παλιους "γνωστους" :)

    Η μουσικες σου επιλογες μου αρεσουν παρα πολυ. Ειχα διαβασει ομως σε καποιους μπλογκερς οτι τους ενοχλει να πηγαινουν σε αλλα μπλογκς που υπαρχει μουσικη. Και μεσα απο συζητηση ειχαμε συμπερανει οτι τα μπλογκς που εχουν μουσικη, καλο θα ειναι να εχουν το player πανω πανω, καπου που να φαινεται κατευθειαν, για να μπορει να το κλεισει οποιος δεν θελει να ακουσει.

    Καλο απογευματακι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dee Deeeee ευχαριστώ!! Ε την επόμενη φορά (αν υπάρξει βεβαίως) θα σου κάνω τη χάρη και δώσω συνέντευξη. Τώρα ήταν πολλά κι έχασα την μπάλα χαχα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Φραουλίτσα μου συγχαρητήρια για τα βραβεία σου.Τα αξίζεις γιατί το blog σου είναι ζεστό, ανθρώπινο και μεταδίδει μια πολύ όμορφη διάθεση σε όλους εμάς που σε διαβάζουμε.
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα για το χρόνο που λες και τις σκέψεις που έρχονται στο μυαλό και όλα αυτά που πολλές φορές θέλουμε να κάνουμε, αλλά ο χρόνος δεν μας αφήνει.
    Πάντως τα βραβεία θέλω να πιστεύω ότι δίνονται με όλη την αγάπη από αυτούς που μας τα προσφέρουν χωρίς να θέλουν να μας δεσμεύσουν ή να μας "υποχρεώσουν" να κάνουμε αναρτήσεις όταν δεν έχουμε κάτι να πούμε ή δεν έχουμε τον χρόνο και τη διάθεση.Αυτό δεν είναι και η ελευθερία και η αυθεντικότητα του bloggger;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Theano μου ευχαριστώώώ!! Αχ πόσο χαίρομαι με όσα γράφεις!
      Κι εγώ πιστεύω ότι τα βραβεία δίνονται με αγάπη. Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκα που δεν έπαιξα το παιχνίδι των ερωτήσεων!
      Σ' ευχαριστώ και πάλι και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!!Είδες πόσος κόσμος σε σκέφτεται!!Αυτό σίγουρα θα σε χαροποιεί!!
    Να σου πω για τη μουσική- η αλήθεια είναι πως ξεκινάει κάπως απότομα και δυνατά και κάθε φορά τρομάζω( η χαζή!!). Πάντως τα κομμάτια που επιλέγεις μ ' αρέσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κορίτσι, όπως φαίνεται δεν είσαι η μόνη που τρομάζει, οπότε θα το διορθώσω!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου φραουλίτσα μου!Εχεις ενα υπεροχο blog και ....οχι..... ποτε δεν βαριόμαστε να σε διαβάζουμε γιατι οι σκεψεις σου ειναι τοσο όμορφες και αγαπησιαρικες!!!
    Οσο για την μουσικη ,εμενα μου αρέσει, την μικρή μου ρώτα που καμιά φορά οταν την κοιμίζω αγκαλιά, ξυπνάει για να δει τι συμβαίνει!!!
    Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου, τι ωραία που μου τα γράφεις!
      Αχ το καημένο το μωρό, το τάραξα; χαχαχα δεν θα ξαναγίνει!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Γεια σου Φραουλιτσα! σου έστειλα και γω ένα ακόμη βραβείο!!! Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Agathi μου καλησπέρα! Ευχαριστώ! Θα έρθω να παραλάβω.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Γειά σου φραουλιτσάκι μου!! Μεγειά τα βραβειάκια :))
    Και τα τρία σε αντιπροσωπεύουν, εγώ θα σου έδινα και το βραβείο
    του πιο όμορφου και απαλού ροζ μπλογκ ;)
    Εγώ δε βαριέμαι ποτέ να μαθαίνω πράγματα για σένα!!
    Αλλά καταλαβαίνω, πέσανε πολλά χιχιχ ..
    Να έχετε μια όμορφη δημιουργική εβδομάδα !!
    Σε φιλώ γλυκά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Biscotaki μου ευχαριστώ πολύ! Αχ ναι, η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος μου είναι ροζ και λίίίγο λιλά!! Τρέλα!!
      Χαίρομαι πολύ που δεν βαριέσαι (τι ψώνιο, ε; χαχα)
      Φιλιά πολλά κορίτσι και περιμένω ανάρτηση για το country-cottage...

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα!!!καλό μήνα με γεια τα όμορφα βραβεία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητηρια για τα βραβεία σου!!!!Το μπλογκ σου αξίζει παρα πολλά γιατι ειναι υπέροχο!σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!