Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Μικρές αλλαγές, μεγάλες χαρές

Για να φτιάξω την αγαπημένη μου γωνιά πριν λίγους μήνες, αγόρασα ένα επιπλάκι από το ΙΚΕΑ μαζί με δύο καλάθια, το οποίο θα φιλοξενούσε τα βιβλία και τα περιοδικά. Τετράγωνο, λευκό, σκέτο. Αποφάσισα να του δώσω λίγο χρώμα με μια όμορφη κορδέλα, την οποία κόλλησα στο έπιπλο με blue tack (μην το χαλάσω κιόλας...).




Την ίδια κορδέλα πέρασα και στα καλάθια, οπότε το επιπλάκι απέκτησε προσωπικότητα, λίγη απ΄τη δική μου φυσικά, καθώς αγαπώ οτιδήποτε floral και μωβ-λιλά!




Που θέλω να καταλήξω;
Πριν λίγο καιρό άρχισα να βαριέμαι την κουζίνα. Σκέτη, άχρωμη, άοσμη.
Θεαματικές αλλαγές δεν μπορώ να κάνω, διότι το σπίτι το νοικιάζουμε, διαφορετικά θα είχα φέρει τα πάνω - κάτω, πιστέψτε με!!
Δίπλα στην μπαλκονόπορτα λοιπόν έχει ένα ραφάκι. Δείτε το (λυπάμαι για την σκοτεινή φωτό, αλλά ο καιρός δεν βοηθάει):




Στο ραφάκι βρίσκονται όλα τα βιβλία μαγειρικής και κάποια από τα ζαχαρωτά που χρησιμοποιώ στα γλυκά.




Σκέφτηκα λοιπόν, να το ομορφύνω.


Πήρα ένα από τα ρολά χαρτιού (το κόκκινο) που είχα αγοράσει το καλοκαίρι και έκοψα μια μικρή λωρίδα. Έπειτα, με τη βοήθεια ενός σφηνοπότηρου, της έδωσα σχήμα στο τελείωμα.





Έγινε κάπως έτσι.





Πριν τις γιορτές, βρήκα στο Sprider Home μια κουρτίνα κουζίνας, κόκκινη, λίγο country-cottage. 
Μου άρεσε πολύ και ταίριαζε απόλυτα με αυτό που είχα στο μυαλό μου.
Αγοράστηκε (γύρω στα 19€)!





Τώρα μάλιστα. Πολύ καλύτερα.
Φυσικά και δεν τελείωσα ακόμη, σκέφτομαι πολλά και διάφορα...
Έκανα όμως την αρχή!


Φιλιά και καλή εβδομάδα!!







Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

50 σχόλια:

  1. ωραιες οι χαρουμενες γωνιες σου και το επιπλακι,θελω κι εγω να το παρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρες αλλαγες αλλα με τοσο στιλ που το χαιρεσαι να το βλεπεις!!!
    Το πουα τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φοβερες αλλαγες!!!! Εβαλες χρωμα μπραβο μπραβο!!!! Τρελαινομαι για αλλαγες και οι δικες σου εκαναν την διαφορα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες αλλαγές,που μας φτιάχνουν την διάθεση πάντα και ομορφαίνουν και τον χώρο που ζούμε.... το επιπλάκι το έχω και εγώ και είναι πραγματικά πολύ βολικό!! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα Λιτσάκι μου,και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι μπράβο να βάλουμε λίγο χρώμα στη ζωή μας οχι άλλο μαυρίλα,πολύ μου άρεσε η αλλαγή σου πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ φραουλένιες οι αλλαγές σου!Έφερες λίγο από άνοιξη μέσα στην όμορφη γωνιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάλλον είσαι ειδική στις ανανεώσεις! Τρελαίνομαι για πουά και country cottage σχέδια! Και του πάει πολύ!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το επιπλάκι έγινε αγνώριστο και πανέμορφο. Πολύ όμορφες οι αλλαγές σου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tέλειες και όμορφες αλλαγές!!!
    Άντε για να σου φτιάξουν και την διάθεση,που ήταν λιγάκι πεσμένη...
    Keep going my dear!!!
    Kisses,Olgianna!!!

    http://estade-moda.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και όπως όλοι ξέρουμε η αρχή είναι το ήμισυ του παντώς. Μια ανοιξιάτικη πινελιά στην καρδιά του χειμώνα . Τέλεια η ιδέα της ανανέωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα έφτιαξες πολύ όμορφα!!!!τέλειες αλλαγές!!!!αν χρειάζονται λέει;;εγώ να δεις τι κάνω όλη την ώρα!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λιτσα μου εγιναν ολα τελοια..το χρωμα εδωσε μια ωραια νοτα..σουπερ αλαγη..καλο βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΑ Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΟΥ....ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μου αρέσει η προσωπική σου πινελιά..
    περιμένω την συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι έχεις προσωπική σφραγίδα.
    Για μένα αυτό είναι το παν στο στυλ. Από κει και πέρα, ακόμα κι αν δεν προτιμώ
    το φλοράλ {για το δικό μου σπίτι}, όταν το βλέπω στο δικό σου, μου αρέσει πάρα πολύ,
    γιατί το έχεις δέσει υπέροχα με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του χώρου σου!!
    Το ραφάκι και η κουρτίνα επίσης!! Χαίρομαι να βλέπω στύλ φιλενάδα μου, είμαι της καλαισθησίας τί να κάνουμε .. χιχιχ
    υγ. σκεφτόμουν τώρα τελευταία να κάνω μια ανάρτηση με το country cottage, μου δίνει ιδέες :p
    Τεράστιο φιλί *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ, ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα φιλενάδα! όπως σου έχω ξαναπεί η αγαπημένη σου γωνιά μου αρέσει πολύ! τώρα δε με την κορδελίτσα είναι θεϊκή!! πέρνα από το σπιτάκι μας μια βόλτα για παραλαβή βραβείου! φιλιά και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πανέμορφες οι αλλαγές στην κουζίνα.Η κουρτίνα όνειρο και το ραφάκι επίσης τέλειο...μπράβο μικρή!!Πιο φωτεινά, πιο χαρούμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νοικοκυρούλα μου εσύυυυυ! Υπέροχη γωνιά..κι εγώ από το ΙΚΕΑ πήρα το δικό μου καινούργο γραφείο για τη δική μου γωνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με λίγο χρώμα και μερικές προσωπικές πινελίες πόσο πιο όμορφος και ζεστός γίνεται ο χώρος... Μόλις φτιάξει λίγο ο καιρός, θέλω κι εγώ να φτιάξω μία γωνιά μόνο για ΄μενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειο!!!!!Τέλειο!!!!!Τέλειο!!!!!Και το επιπλάκι σου και η κουζίνα καλά ο συνδυασμός καρό-πουά φοβερός!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πόσο μου αρέσει το κόκκινο και κυρίως το πουά σου αλλάζει όλη τη διάθεση!!!Ωραία επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολυ ομορφα ολα!! Ετσι να παιρνουμε απλα επιπλα και να τα μεταμορφωνουμε εμεις οι ιδιοι! Εχουν άλλη αξια :))))

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. my dear i have an award for you!!
    http://artnouveaucom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ, ΦΡΑΟΥΛΕΝΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ!!!!ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ, ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εχω ακριβως το ιδιο επιπλακι απο το ΙΚΕΑ. Δεν σκεφτηκα να του δωσω μια προσωπικη πινελια να το ομορφυνω λιγακι :) Ωραια ιδεα!

    Και το ραφακι στην κουζινα σου εγινε υπεροχο. Αυτο το κοκκινο καρω και πουα μου αρεσει κι εμενα πολυ, ειδικα συνδιασμενο με τυρκουαζ :)

    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ¨Ομορφες οι αλλαγές που έκανες Λιτσάκι!!
    Μικρές αλλά σημαντικές για να αλλάξει και η διάθεση σας!!


    Υ.Γ Εννοείται πως το δικό σου δαχτυλίδι είναι αξεπέραστο!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχες οι αλλαγές σου και βλέπουμε πόσο μπορούν να αλλάξουν τον χώρο και κυρίως τη διάθεσή μας μικρές διακοσμητικές πινελιές!!!
    Καλή βδομάδα!!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΓΛΥΚΙΑ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ! ΕΙΔΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΜΕΡΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα Λίτσα! Κάτι τέτοιες μικρές αλλαγές είναι που μας ανανεώνουν και μας φτιάχνουν τη διάθεση! Νομίζω ότι το πας πολύ καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ γλυκά και όμορφα και ρομαντικά όλα! Μπράβο που σου αρέσει να ομορφαίνεις με μικρά πραγματάκια την απλή μας ζωή! Ετσι πρέπει! Κι εγώ μία από τα ίδια! Λοιπόν χάρηκα πολύ που σε βρήκα και θα τα λέμε από δω και πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η κουρτίνα είναι όλα τα λεφτά!!! Πάντως καλά έκανες και άλλαξες τη μικρή σου βιβλιοθήκη και το ράφι της κουζίνας! Πήρε μια άλλη όψη το σπίτι!!! Φιλιά ανήσυχο κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πανέμορφα! Ιδιαίτερα το ραφάκι της κουζίνας! Έχω μια αδυναμία στα πουά. Είναι που έχεις κι αυτά τα καταπληκτικά ρετρό αντικείμενα σκορπισμένα εκεί τριγύρω (σουρωτήρι, ραδιοφωνάκι, ζυγαριά) Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βρε Φραουλιτσα μου, εσυ και η αδερφουλα σου,πρεπει να δωσετε τα σπιτια σας για φωτογραφηση σε περιοδικα για inner design!!! Με εχετε χαζεψει με τις τοσο ομορφες γωνιες...
    Εκεινο το τυρκουαζ,τρανζιστορακι ειναι?
    Δεν το φτιαχνεις λιγο πουα κι αυτο να μην στενοχωριεται?χαχαχα!!!
    Λατρευω το polka-dot style!!! Μαλλον γι'αυτο τρελλαινομαι με τα μανιταρια και τις πασχαλιτσες....
    Φιλια και καλη εβδομαδα! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι να πρωτοθαυμάσω.Υπέροχες όλες οι γωνίτσες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι καλά!! Πόσο μου αρέσει που ομορφαίνεις τις γωνιές σου!! Μπράβο και καλή έμπνευση και για τα υπόλοιπα που έχεις στο μυαλό σου!
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΣΥΧΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΙΑ!!!!!!!!!!ΑΜ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Ο ΠΟΝΤΙΚΟΥΛΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΗΣ....ΕΣΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΛΛΑΣ...ΚΙ Ο ΜΠΕΜΠΕΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ..... ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μου θυμιζουν παλιακες κουζινουλες ..νοσταλγικα συναισθηματα μου βγαζει η αλλαγη σου και τοσο την αγαπησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ!!ΤΕΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΛΑΚΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΑ NOK-OUT!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Λιτσάκι είσαι μια έμπνευση μόνη σου εσυ...πανέμορφες οι αλλαγές!I love dots!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ ωραία ανακαίνιση κι από εδώ και τα ντεσιμπέλ είναι πάλι πολλά! Σκεπάσαν τη φωνή του Παπαμιχαήλ στον αγαπητικό της Βοσκοπούλας! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Όμορφες αλλαγές γεμάτες χρώμα και φως.Μπράβο Λίτσα,χρειαζόμαστε όλοι μια ανανέωση...μας ξεσήκωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ όμορφη η κουζίνα σου, και γενικά οι ιδέες που μοιράζεσαι!
    Τυχαία μπήκα στο μπλογκ σου και επειδή κι εγώ φτιάχνω σπίτι θα ήθελα τη βοήθειά σου..μου αρέσει πολύ ο καφέ πάγκος σου που έχει όψη ξύλου. Τι υλικό είναι και πόσο ανθεκτικο για κουζίνα?Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου (δεν αναφέρεις όνομα, οπότε μπορεί να είσαι και φίλος... χεχε) χαίρομαι πολύ που σου αρέσει αυτό που βλέπεις, μακάρι να σου δίνω ιδέες...
      Φυσικά και να σε βοηθήσω, το ξύλο του πάγκου είναι ειδικό για κουζίνα, που σημαίνει ότι είναι ανθεκτικό στα χτυπήματα (αρκεί να μην το παρακάνουμε) και στις θερμοκρασίες! Δεν είναι μεγάλος και τον πήρα από Leroy Merlin. Θέλω κάποια στιγμή να κάνω ειδική ανάρτηση για τον πάγκο, με φωτογραφίες. Ελπίζω να τα καταφέρω μέσα στις επόμενες 10 ημέρες! Αν χρειαστείς κάτι πες μου...

      Διαγραφή
  44. Τρέλα είναι η κουζίνα σου!Την μεταμόρφωσες!Τα χρώματα δένουν τόσο πολύ !Το κόκκινο πουά μου αρέσει φοβερα!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σκέτη γλύκα έγινε η κουρτίνα σου, και το πουά ίδιο με την μπορντούρα !!!! Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα και ειδικά όπως τα 'παίζεις' εσύ στην διακόσμηση του σπιτιού σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φραουλίτσα τι όμορφες οι αλλαγές σου!!!Πωπω πολύ μαρεσει το πουα χαρτι στο ραφάκι και η κουρτίνα που ταιριαξαν τοσο όμορφα μαζί!!Σουπερ εγινε και η ραφιερα με την λουλουδατη κορδελίτσα!Καταπληκτικά όλα!!μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημέρα Λιτσάκι!!
    Ήρθα για καφεδάκι στο σπιτάκι σου και χαζεύω τις όμορφες ιδέες σου..
    Είμαι και εγω σε μια φάση''τα πετάω όλα και αρχίζω απο την αρχή''χαχα!
    πόσο μου αρέσει η προσωπική σου πινελιά και η ρομαντικότητα που βγάζει ο χώρος σου.Μα αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι οτι μας δίνεις εύκολες και οικονομικές ιδέες..
    Να το χαίρεσαι το σπιτάκι σου Λιτσάκι..μέσα απο τη καρδιά μου!!
    φιλιά και καλό σ/κ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!