Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Το ποντικάκι

Σήμερα η ημέρα ήταν μουντή και βροχερή. Σχεδόν μελαγχολική.
Από εκείνες που σε προτρέπουν να παραμείνεις κάτω από τα σκεπάσματα του ζεστού σου κρεβατιού.
Έτσι, σηκωθήκαμε σχετικά άκεφοι, διότι οι υποχρεώσεις δεν περιμένουν ποτέ και δυστυχώς δεν μας επιτρέπουν να τ' αφήσουμε όλα για αύριο.

Καθώς λοιπόν καθόμουν στον υπολογιστή, χαμένη μέσα στη χαρτούρα μου, προβληματισμένη για όσα θέλω να κάνω, αλλά και όσα πρέπει να γίνουν, ο μικρός τριγύριζε και εξερευνούσε τα πάντα γύρω του. 
Ξαφνικά διαπίστωσα ότι στο σπίτι επικρατεί ησυχία, ξέρετε, από αυτές τις... περίεργες "ησυχίες". Αυτές που σε κάνουν να ανησυχείς. Ο μικρός άφαντος!
Κατάλαβα αμέσως. Ήξερα πολύ καλά που βρισκόταν!
Τελευταία έχει μία μανία με την τουαλέτα. Πρέπει να είναι πολύ εντυπωσιακή για ένα ανθρωπάκι 9,5 μηνών.
Δεν τον αποτρέπει κανείς και τίποτα από το να την εξερευνήσει! Ούτε εμείς, ούτε το σβησμένο φως. Μόνο η κλειστή πόρτα. Μια-δυο φορές όμως την βρήκε μισάνοιχτη και τρύπωσε. Και τις δύο φορές τον πέτυχα τη στιγμή της εξόδου, να κοιτάζει δεξιά αριστερά και τελικά να βγαίνει στα κλεφτά, σαν τον ποντικό. 
Έτσι και τώρα! Μόνο που αυτήν τη φορά... το ποντικάκι πιάστηκε στη φάκα!


Ναι ναι, γνωρίζω καλά αυτό το αθώο ύφος...
Εγώ βέβαια τον απολύμανα καλού, κακού!!









Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286 

48 σχόλια:

  1. ααααα τι τρομερή φατσούλα μωρέ είναι αυτή!!! Βρε τον πόντικα!!!Είδες...αν ήταν κορίτσι θα την έβρισκες στις κρέμες σου!! Τα αγόρια...στο στοιχείο τους τη βρώμα και τη δυσωδία!!! αχ αχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΜΟΥΡΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;;;;;;;
    ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΛΩΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΔΙ;
    ΔΩΣΤΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποντικάκι μα τι ποντικάκι αγάπη μουυυ... κι εγώ την δικιά μου έτσι την λέω γιατί τρυπώνει παντού!!!! Αχ Λίτσα μου κι εγώ το ίδιο τραβάω μην βρει ανοιχτή την πόρτα όλο εκεί βρίσκεται... εμένα κάθεται απ'έξω αν είναι κλειστεί και την χτυπάει μπας και ανοίξει. :) έχουν πολύ γέλιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι καλός ποντικάκος! Κανονικά πιάστηκε στη φάκα! Αξιαγάπητη φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΑΑΑ!!!!!Τι φατσούλα!!!!!!!Θυμάσαι που η Χρυσάνθη μου έμπαινε για να τρώει χαρτί;;;;Ας εξερευνεί,δεν πειράζει!!!Και ,τι μου θύμησες τώρα...το καλοκαίρι ήμαστε σε ένα γάμο,μόνο με τη μικρή,χωρίς τη Μάρθα.Αφού της είπα πολλές φορές να πάμε τουαλέτα για τσίσα,η μικρή μου έλεγε "έκανα"...τελικά ,με μεγάλο καμάρι μου είπε ότι πήγε ΜΟΝΗ της στις γυναικείες τουαλέτες,διάλεξε μια που της άρεσε και ...τα έκανε!!!!γιατί,όπως είπε,μεγάλωσε!!!Εγώ έπαθα σοκ!!!!!Όταν γυρίσαμε σπίτι την έκανα μπάνιο με Betadine scrub.............!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α!!!και συ εδώ(φαίνεται ν'αναρωτιέται)!!!Του χάλασες την αταξία και ήταν τόσο αθόρυβος!!!Πάντως αυτό ισχύει:όταν υπάρχει ησυχία στο σπίτι, κάποιος κάτι σκαρώνει :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχα, τι γλυκούλι ποντικάκι είναι αυτο!!! Να τον χαιρεσαι Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχαχα τι ποντικομουτράκι!!
    Σκέτος γλύκας είναι!
    (Και η Εσθήρ 2 χρονών την ίδια μανία έχει....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχα ο ποντικός σου μου εφτιαξε τη μερα!!!
    Να τον φιλησεις και να τον ξουπήξεις!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιτσάκι,και εμένα με τρόμαζαν αυτές οι "ανησυχητικές"ησυχίες!!έτσι τις ονόμαζα...χαχαχα πάντα τον έβρισκα να κάνει αυτά που δεν έπρεπε,και πάντα έκανε ησυχία,μιας και δεν θα τον άκουγα!!Απίστευτα είναι τα μικρά........να τα χαίρεσαι γλυκιά μου.φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γλυκό ποντικάκι είναι αυτό;;αχ αυτές οι περίεργες ησυχίες!!!!εκείνο το χαρτί υγείας έχει ξετυλιχτεί άπειρες φορές!!!!!πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙΑ!!! ΠΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ.ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα Λιτσακι!!!
    Τι φατσουλα απιστευτη ειναι ο μπομπιρας!!!!! Ποντικομικρουλης,σταληθεια!!! χαχαχα!!!
    Κι εγω οταν επικρατει αυτη η περιεργη σιγη στο σπιτι,παω γυρω-γυρω ολα τα δωματια να δω τι συμβαινει( να ειμαι τουλαχιστον προετοιμασμενη ψυχολογικα βρε παιδι μου για το τι θα αντικρυσω....)
    Φιλια και καλη σου μεραα!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α,και η τουαλετα ηταν το φετιχ μας παντα!!! Εχω βρει την Ουρανια 2 χρονων να χει βουτηξει το χερι της στο νερο της λεκανης και να με κοιτα ολο χαρα! "πλιτς!πλιτς!ακι,μαμα!!!"
    Εγκεφαλικο εγω! Οκ να συμβαινει!Μα να το βλεπω και μπροστα μου....ΣΟΚ σου λεω!!! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ax!!! Θεούλη μου τι ωραίο ποντικάκι είναι αυτό???
    Μακάρι το σπίτι μας να έχει πάντα ποντικάκια ( μα τι λέω...χαχαχα) !!!
    Είναι τέλειος ο μικρούλης σου!!!
    Εμείς ακόμα δεν μπουσουλάμε!!! Λες να τον βρίσκω εκεί???

    Υπέροχη εικόνα!!!!!!
    Να τον χαίρεσαι!!!

    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι φατσούλα είναι αυτή?
    Παναγιά μου, είναι σκέτη γλύκα!
    Από μικρή έχω όνειρο να αποκτήσω δυο αγοράκια...
    Να τα χαίρεσαι γλυκιά μου!
    xxx

    atouchofrouge.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλέ το μωρό μπήκε στην τουαλέτα να σου κάνει ένα τζα!! Αλλά αυτή η ησυχία έχει πολύ πλάκα. Εμένα η δικιά μου όταν κάνει πονηριά, φωνάζει κιόλας, "μαμά ξέρεις που είμαι;"!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχεις το πιο όμορφο ποντικάκι του κόσμου!!
    Να τον χαίρεσαι κούκλα μου!!
    Καλήμερα και φιλιά,Olgianna!!!

    http://estade-moda.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφο μουτράκι είναι αυτό!!!Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω !!!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου Λίτσα!Και μένα η μικρή είχε ένα θέμα με τη τουαλέτα και τώρα που έγινε 2 έχει κολλήσει με το πλυντήριο!!!Πολύ δίκιο έχεις πάντα οι ησυχίες κάτι κρύβουν!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχαχαχα τελεια φατσα :):):):)


    καλημερα βροχερη και γλυκα μελαγχολικη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι φατσούλα είναι αυτή. Σκέτη γλύκα. Πως να το μαλώσεις όταν σε κοιτάει έτσι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χαχα Λιτσάκι μου το ποντικάκι σου είναι σκέτη γλύκα μακάρι να είχαμε και εμείς τέτοια ποντικάκια στο σπίτι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγάπη μου, θα τρελαθώ... Τι κουκλί ζωγραφιστό! Τι πονηρή φατσούλα! Να το χαίρεσαι, Λιτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τελικά αυτή η απόλυτη ησυχία δεν ξεγέλάει ποτέ μια μαμά! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου Λιτσάκι. Εμείς ακόμα έχουμε καιρό μέχρι να αρχίσουν οι εξορμήσεις στην τουαλέτα,χιχι! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. να σου πω ενα μυστικο..καντον να μπερδευτει λιγο..κανε διαφορες κατασκευες..κουδουνακια..κρεμασε διαφορα ζωακια στις πορτες..και ιδιως στην τουαλετα..ειναι ενα παιχνιδι που θα τον μαρτυρα..και θα τον ακους φυσικα..παντως η φατσουλα του μαρτυρα πολλα..φιλια γλυκια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα!Εγώ να σου πω την αλήθεια μ'αυτό το βιτσιο του παιδιού με την τουαλέτα μια κρίση την παθαίνω ΚΑΘΕ φορά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ, τι μουτράκι είναι αυτό? Στέλνω την καλημέρα μου και στους 2 σας : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. fraulini η φωτο δεν παιζεται
    που το ξετρυπωσες το ποντικακι ρε συ..
    κι εγω αισθανομαι την ιδια μουνταμαρα σημερα στην ψυχη, ετσι για καποιο ανεξηγητο λογο..μα η φωτο σου μεκανε και γελασα.
    φιλια

    υγ.σου στειλα χαιρετισματα μεσω γιαννη σημερα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ζήστε με όλη σας την δύναμη αυτή την γλύκα των μικρών παιδιών σας!! Να τα χαίρεστε και να είναι πάντα καλά!! Οταν μεγαλώνουν(να ξέρατε πόσο αλλάζουν) θυμάσαι ότι εκαναν με μια γλυκειά ανάμνηση και γελάς!! Τέλειος ο ποντικούλης σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αχαχαχα Τι όμορφο ποντικάκι είναι αυτό;;!! Τύφλα να 'χει ο Jerry!! Ο δικός σου ποντικομικρούλης είναι μια γλύκα!!! Έτσι είναι τα αγοράκια βέβαια... τους αρέσει να πηγαίνουν παντού...Εμείς τα κοριτσάκια είμαστε πιο φρόνιμα!! χιχιχι Φιλάκια Φραου-λίτσα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Tέτοια ποντικάκια,τα θέλω και εγω στο σπίτι μου..χαχα:-)
    Δώστου ενα φιλάκι και απο εμενα..είναι γλύκας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλά είναι γλύκας!!! Μα τι φάτσα "ουπς" είναι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΕ ΕΝΑΣ ΠΟΝΤΙΚΟΥΛΗΣ!!!!!!!!ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καρδιά μου...μην χάσεις λεπτό από αυτήν την φάση της ζωής σου με το παιδί....να το χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τι φατσουλινακι ειναι αυτό....να το χαιρεσαι Λιτσα!!!
    ο δικός μου προτιμαει την αποθηκη μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βρε τον άτιμο!!!Εννοείται πως όταν υπάρχει η απόλυτη ησυχία,κάτι παράξενο συμβαίνει...!!!
    Αφιερώνω και τραγουδάκι για να σου φτιάξω την μέρα...
    http://www.youtube.com/watch?v=mJAVi4VkADI&feature=related
    Πολλά γλυκά φιλιά!!Και στο ποντικάκι φυσικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χαχαχα! τρέλα ο ποντικομικρούλης! Είναι σα να λέει, όχι μαμά εγώ δεν έκανα τίποταααα! Είμαι καλό παιδί, πριν ακόμα τον ρωτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χα χα!!! Το γνωρίζω κι εγώ αυτό το αθώο ύφος όπως και την "παράξενη" ησυχία! Τα ίδια έκανε και ο δικός μου! Χα χα! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αμαν, τι φατσα είναι αυτή? Για ζούληγμα! Να το χαίρεσαι το ποντικάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΙ ΓΛΥΚΙΑ ΦΑΤΣΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ελάτε παρακαλώ να παραλάβετε βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. φραουλιτσα...πες αλεύρι!
    βραβειάκι σε γυρεύει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. το ποντικάκι σου είναι τέλειο! τέτοια μας κάνουν τα ποντικάκια μας και λέμε για όλα χαλάλι! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και που είσαι ακόμα......Χα Χα Χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!