Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Δώρα από παντού!

Πριν τις γιορτές έλαβα μέρος σε μια κλήρωση δώρων που έγινε με την πρωτοβουλία της Νατάσας, η οποία είναι ειδική σε θέματα ομορφιάς και φροντίζει για την εμφάνισή μας!
Ο γιόκας της λοιπόν τράβηξε τον τυχερό λαχνό που έγραφε τ' όνομά μου! Κέρδισα μία σειρά από βερνίκια της εταιρίας Sephora!
Εδώ και μία εβδομάδα σχεδόν περίμενα να καταφθάσουν! Εχθές ήταν επιτέλους η μεγάλη μέρα! Ο φάκελος έφτασε και μαζί του ήρθε ακόμη ένας...



Αρχικά άνοιξα της Νατάσας! Πέντε πανέμορφα και χαρούμενα βερνίκια!



Νατάσα ευχαριστώ και ειδικά τον μικρό σου που τράβηξε το δικό μου όνομα!

Ο άλλος φάκελος ήταν από την Pour Angelique. Κι αυτόν τον περίμενα και ήξερα πολύ καλά τι περιείχε. Έτσι πίστευα, μέχρι που τον άνοιξα...
Δύο κουτάκια κι ένας φάκελος...



Στο σημείωμά της, μεταξύ άλλων μου έγραφε ότι το ένα κουτάκι προορίζεται για την αδερφή μου!
Άνοιξα το δικό μου με ενθουσιασμό, λαχταρώντας να δω το αγαπημένο δαχτυλίδι. Αλλά εκεί μέσα, στο μικρό κουτάκι, τα δώρα ήταν περισσότερα...



Δύο όμορφα βραχιόλια κι ένα υπέροχο κολιέ με χειροποίητο τριαντάφυλλο και ιδιαίτερο κούμπωμα (δείτε το κι ΕΔΩ), αποτελούσαν έκπληξη!! Τόσο όμορφα!



Κι έπειτα... αυτό το δαχτυλίδι που μου έκλεψε την καρδιά από την πρώτη στιγμή! Φτιαγμένο με κουμπιά και στα χρώματα που ΛΑΤΡΕΥΩ! Τα απόλυτα καλοκαιρινά μου χρώματα! Τώρα πια στολίζει το χέρι μου και δεν το χορταίνω...



Αγγελική μου, σ' ευχαριστώ! Σου χρωστάω...

Αλλά τα δώρα, δεν σταμάτησαν εδώ! 
Η Peny, φίλη της αδερφής μου, της έστειλε κάτι "μικρό", όπως είπε, για μένα!
Κι άλλο κουτάκι έφτασε στα χέρια μου λοιπόν και η χαρά μου απερίγραπτη!
Προσπαθούσα να μαντέψω, δίχως επιτυχία.



Έτσι το άνοιξα και αντίκρισα το πανέμορφο κατακόκκινο βραχιόλι, φτιαγμένο από βελούδο και χάντρες, το οποίο είχα θαυμάσει στο blog της (ΕΔΩ) και τώρα έγινε δικό μου! 
Peny ευχαριστώ!



Όπως καταλαβαίνετε νιώθω πολύ τυχερή!
Και είμαι χαρούμενη, όχι μόνο για τα δώρα, αλλά για την φροντίδα και την αγάπη που μου δείχνουν άνθρωποι που δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ!
Κορίτσια σας ευχαριστώ από καρδιάς!
Όσοι δεν γνωρίζετε τα blog των κοριτσιών, νομίζω ότι αξίζει να ρίξετε μια ματιά!

Σας εύχομαι μια όμορφη μέρα κι ένα ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!
Φιλιά

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286 

39 σχόλια:

  1. Τι ωραίες εκπλήξεις!!!
    Τυχερούλα!
    Μου αρέσει πολύ και το μανικιούρ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tυχερή..που έχεις τόσους να σε αγαπάνε..γιατί το αξίζεις!!
    φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα λιτσάκι μου με τα υπέροχα δωράκια σου....... Τι όμορφα χρώματα στις όζες!!!

    Αλλά και τι υπέροχο το δαχτυλιδάκι σου.. Να τα χαρείς κορίτσι μου καλο!! Τι ωραίο να παίρνουμε δωράκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λίτσα μου!!!

    Τα αξίζεις και ακόμα περισσότερα...!!!
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σου πάει όλος ο χρόνος έτσι τυχερός!
    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα χαρεις με υγεια!!!! Τι ομορφη αισθηση να ανοιγεις δωρακια :):):)

    καλο μεσημερακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου και καλοφόρετα! Ολα τα δώρα είναι υπέροχα, τα χειροποίητα όμως έχουν πάντα άλλη χάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με γεια σου!πραγματικά μοντέρνα, ευκολοφόρετα και καλόγουστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τα χαρείς τα δωράκια σου!!!είναι όλα υπέροχα!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια είναι όλα!!!! Να τα χαρείς,και να είσαι πάντα τυχερή στην ζωή σου...με γειάσου,καλοφόρετα!!! Καλό σ/κ,πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τα χαρείς τα δωράκια σου όλα πολύ όμορφα.Ζήλεψα το δαχτυλίδι από κουμπιά....το ομολογώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά,φέτος ο Αγιος Βασίλης μας χρωστούσε δώρα!χεχε!Καλοφόρετα να είναι!! Να τα χαρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ' ευχαριστώ Λιτσάκι για τα ζεστά σου λόγια!!Το άξιζες και με το παραπάνω το δωράκι!!
    Να τα χαρείς όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΑΑΑ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΠΗΡΕΣ!!!!!!!! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΤΟΥ BLOGGING! ΧΑΧΑΧΑ Κ ΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΛΟ ΚΕΡΔΙΖΑ GIVEAWAYS!! ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙΣ Κ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ Κ ΝΑ ΖΗΛΕΥΟΥΝ...ΧΑΧΑΧΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τυχερούλα........Το δαχτυλίδι τοείχα δει στην ανταλλαγή δώρων και ήταν από τα αγαπημένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τυχερό αστεράκι πάνω απο το κεφαλάκι σου Λίτσα! Ειναι όλα υπέροχα! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χχμμ ναι εισαι παρα πολυ τυχερη, αλλα εισαι και ομορφος ανθρωπος μια που η παρουσιαση που εκανες ειναι εκπληκτικη..

    καλο σ/κ ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. με γεια με γεια !!! τι υπεροχα δωράκια !!! τι ωραιο να σε σκεφτονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑ!!!!!ΜΕΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ !!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φραουλίτσα μου με γειά σου! Είναι όλα τόσο χαρούμενα και παιχνιδιάρικα και κουβαλούν πολλή αγάπη!! Πάντα τυχερή να είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τυχερουλα! Τοσα δωρα και ολα πανέμορφα!!!Παντα τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τυχερούλα....όλα τα δωράκια είναι πάρα πολύ όμορφα και χαριτωμένα!!!
    Φιλάκια πολλά καλή μου και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ!!!!!!!ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΝΟ; ΑΝΤΕ ΒΑΦΕ!!!!!!...ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ; ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΕΣΥ ΞΕΤΙΝΑΞΕΣ ΤΗΝ ΜΠΑΝΚΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κοπελια, δεν πας να παιξεις κανα λοττο σημερα? Το'χεις το τετραφυλλο τριφυλι κρυμμενο κατω αποτα μανιταρια?χαχα!!!
    Υπεροχα ολα! Θα σε κανουν πολυ χαρουμενη να τα κοιτας και να τα φορας και να τραβουν τα βλεμματα... Να τα χαρεις,κοριτσακι....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πράγματι είσαι πολύ τυχερή που έχεις ανθρώπους να σε σκέφτονται και να σε φροντίζουν!
    Τις γιορτές καθώς σκεφτόμουν τα δώρα που θέλω να κάνω,πέρασες αστραπιαία απο το μυαλό μου έστω κι αν δεν έχουμε συναντηθεί!
    Όλα τα δώρα σου είναι πανέμορφα..το δαχτυλίδι το λάτρεψα κι εγώ!
    Σε φιλώ.Όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαχαχαχχα!!αληθεια!!ιδιο ποστ , ιδιος τιτλος!εχεις και δωρακι απο την αγγελικουλα!!τελεια τα δωρακια σου!!! καλοφορετα! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΛΙΤΣΑ!!!ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ!ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τυχερούλααααα! σε ζηλεύω για τα΄τόσο όμορφα δωράκια που έλαβες! :)
    Να τα χαρείς και να είσαι πάντα τόσο τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι ωραίο αίσθημα ο ενθουσιασμός όταν ανοίγεις ένα δώρο!! Το δαχτυλίδι είναι πολυ ωραίο!! Πολυ παιχνιδιάρικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα,όμορφα τα δωράκια σου!!!!
    Καλή Κυριακή να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μεγειά και καλοφόρετα τα πανέμορφα δωράκια!!Να εισαι παντα τόσο τυχερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πάντα τύχη !!!
    Καλοφόρετα όλα!!!!
    Με γεια!!!
    Καλή βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ε τωρα ζηλευω θελω και εγω ειναι ολα τοσο τελεια που θελω μια μερα ο ταχυδρομος να κανει λαθος και να μου τα δωσει ολα εμενα χαχαχα καλως σε βρηκα να εισια καλα να τα χαρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. με γεια τα δωρα σου..να τα χαρεις..ολα πανεμορφα..νασαι καλα κοριτσι..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τι όμορφα δώρα!!!:) καλή εβδομάδα!!!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Λιτσάκι..ευχαριστώ πολύ...
    κάνε κλικ σε αυτό το σύνδεσμοhttp://www.blogytricks.info/2011/06/blogger-blogs.html , για να δεις αυτό που συζητούσαμε εχθές στο fb..Αν χρειαστείς κάτι άλλο,είμαι στη διάθεση σου..φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!