Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Σαν να μην υπάρχει αύριο...

Θέλω να σας ξεσηκώσω!
Αλήθεια που είσαστε αυτή τη στιγμή;
Στη δουλειά; Σπίτι; 
Όπου και να βρίσκεστε πατήστε το play, βάλτε στο τέρμα την ένταση, σηκωθείτε, στριφογυρίστε, τραγουδήστε δυνατά αυτό το αγαπημένο ρεφρέν, χορέψτε πεντοζάλη μέχρι τελικής πτώσεως!
Ελάτε μαζί μου να γίνουμε παιδιά, έφηβοι, φοιτητόπουλα...
Σαν να μην υπάρχει αύριο...


"Και γινήκανε πλημμύρες
Μας τελείωσαν οι μπύρες
και βραχήκαν τα τσιγάρα
δεν ανάβουν οι αναπτήρες...
Και γινήκαμε μουσκίδι
φέρτε μου ένα κατσαβίδι
να ξεβιδωθούμε λίγο
μπας και φύγουμε από ΕΔΩ!!!!!!!!!"



"Και ξεκίνησε να βρέχει,
ποιος μας φτύνει λέμε 'μεις..."

Σας ευχαριστώ...
Λίτσα






Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

17 σχόλια:

  1. Καλημέρα γεμάτη ενέργεια και δημιουργία!!!

    ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οτι πρεπει για να ξεσηκωθουμε...τελειο κομματι :):):) καλημεραααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένος ο Μουζουράκης αλλά ποτέ δεν βρίσκω παρέα για τα live του πάντα κάτι τυχαίνει..
    Λες τελικά να χρειάζεται μόνο ένα κατσαβίδι?
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέεεελειος.... είναι η μέρα του Μουζουράκη σήμερα!!!!Α ρε αδερφή να ξεβιδωθούμε λίγο!!!!( το "ε ρε πατέρα για'σένα" στο τέλος...αχ αχ αχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι πιο ωραία απο το να ξεκινάς τη μέρα σου με τραγούδι και χορό!!!
    Πάμε κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μολις διαβασα την αναρτησή σου, είμαι στο γραφείο, δυστυχώς δε μπορώ να σηκωθω και να αρχισω να χορεύω, αλλα χορεύουν τα ποδαράκια μου, αθορυβα κατω απο το γραφείο!!!
    παιδια ζήστε την καθε σας μερα σα να είναι η τελευταία..μπορεί και να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΝΟΣ ΜΟΥΖΟΥΡΑΚΗΣ?ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟΣ!!!ΤΙ ΦΩΝΗ!!!.ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Η ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΜΟΥ(ΕΧΩ ΤΟΥΣ ΚΡΥΦΟΥΣ ΜΟΥ ΡΕΠΟΡΤΕΡ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΣ ΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ. ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε ρε γλέντια να καεί το πελεκούδι,τί λέμε τώρα.Πολύ καλός ο Μουζουράκης,να είσαι καλά πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. νασε καλα Λιτσακι μου..το θελαμε ολες αυτο το ξεσηκομα..καλο βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ξεσηκωτικό!!Να'σαι καλά Λιτσάκι!!
    Ναιιιιι συμφωνώ, να μείνουμε παιδιά!!Αρνούμαι να μεγαλώσω!!ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο!!!!τέλειο!!!!να σαι καλά Λιτσάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γειά σου ρε Πυροβολάκη-Μουζουράκη με τα ωραία σου!!
    Γειά σου και σένα ρε Λιτσάκι, μας ξεσήκωσες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!