Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Αυτά τα ήσυχα πρωινά!

Προχθές η Theano περιέγραψε την πρωινή της ρουτίνα... πολύ ζηλευτή ομολογουμένως!
Εγώ δεν προλαβαίνω να ξυπνήσω πρώτη στο σπίτι, μιας και ο μικρός μάς προλαβαίνει όλους...
Σήμερα όμως ξύπνησα και το μικρό μου κοιμότανε ακόμη, ο Ανδρέας κι ο Φαίδωνας λείπανε για τα πρωινά ψώνια κι εμένα με μαγνήτισε η όμορφη μουσική που ακουγότανε από την κουζίνα...
Σηκώθηκα, πέρασα μπροστά από τον σωρό των παιχνιδιών (...) 




και πλησίασα το γλυκό μου ραδιοφωνάκι (δώρο των KaPa), απ' όπου ερχόταν αυτή η γλυκιά μελωδία.




Ησυχία... Ηρεμία... και η μελωδία...
Κοίταξα από την μπαλκονόπορτα και το μάτι μου έπεσε επάνω στα ανθισμένα μου κυκλάμινα...




Περιπλανήθηκα στο σαλόνι, του έριξα μια ματιά και συνειδητοποίησα ότι όλες του οι γωνιές δεν εκφράζουν καμιά εποχή πια...,ούτε καν εμένα. Είναι τα πάντα λίγο απ' όλα και... τίποτα. Και λουλούδια και κολοκύθες και κουκουνάρια και στεφανάκια... αλλά τίποτα συγκεκριμένο...
Σαν παρατημένα!




"Αυτό πρέπει ν' αλλάξει" σκέφτηκα.
Άρπαξα το σημειωματάριό μου και άρχισα να καταγράφω όλα όσα πρέπει να κάνω, όσα πρέπει ν' αλλάξουν στο σπίτι και βέβαια να τα μοιραστώ μαζί σας...




Γέμισα δύο σελίδες γράφοντας ασταμάτητα για ιδέες, γεύσεις, εικόνες...
"Πότε θα προλάβω; " ξανασκέφτηκα.
Δεν πειράζει, ας είναι...
Μακάρι να ήταν αυτές οι υποχρεώσεις μας, η ρουτίνα μας, οι προβληματισμοί μας!  




Καλή και δυναμική εβδομάδα!!





Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286 

25 σχόλια:

  1. Αχ πόσο καιρό έχω να αισθανθώ αυτή την ησυχία που λες!!! Από τότε που γεννήθηκε η Ειρήνη την έχω ξεχάσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα,Λιτσάκι μου και σε σένα.....μακάρι όλες μας οι έννοιες να ήταν αυτά που αναφέρεις!!!Πέρνα από το σπίτι μου έχεις να παραλάβεις ένα βραβείοhttp://www.natasa-makeup.blogspot.com/2012/01/blog-post_15.html....φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να απολαύσω τέτοια πρωινά πρέπει να βάλω ξυπνητήρι. Άσχετο, αλλά πρέπει να έχεις πολύ όμορφο σπίτι από τις ματιές που έριξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ! ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΡΑΤΩ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΚΟΡ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ.....ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφες υποχρέωσης ειναι αυτες!!!Περιμενουμε να δουμε!!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ πράγματι πολύ χαλαρωτική και ξεσηκωτική αυτη η στιγμη που καταγραφεις ολα οσα ονειρευεσαι να αλλαξεις!Καλές προετοιμασίες για το ανοιξιατικο decor!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ τα γράφω σε ημερολόγιο ένα ένα, για να πηγαίνω με σειρά και να τα τελειώνω ένα ένα! Είμαι κι εγώ σε φάση ξεκαθαρίσματος και ανανέωσης (και πολύ μ'αρέσει)! Καλή δύναμη λοιπόν και με κέφι! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα γράφεις κι εσύ σε σημειωματάκια ε..εγώ γράφω και τις δουλειές του Νίκου όχι μόνο τις δικές μου..αμέ! Περιμένουμε τις αλλαγές σου τώρα!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίτσα μου ναι σε όλα όσα γράφεις... ησυχία... δύσκολο θέμα, ας μην τα αγγίξουμε.
    Αλλαγές στο σπίτι ...η επιθυμία μου αλλά πότε δεν ξέρω.
    Μακάρι όντως να ήταν αυτά τα προβλήματά μας!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΧ!!! ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΥΡΝΑΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΔΩ, ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΚΕΙ.
    ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.ΑΝΟΙΞΗ ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΡΓΕΙ ΛΙΓΟ ΕΩΣ ΠΟΛΥ???ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΟΜΩΣ....
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα Λίτσα και με το καλό οι αλλαγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑ!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΑΛΙ ΟΜΟΡΦΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΡΟΥΤΙΝΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή εβδομάδα μωρό...θα την βρεις την άκρη και τα νέα σου στολίδια και το νέο σου ρυθμό.Θα ξεπηδήσουν νέες γεύσεις και νέες ιδέες και νέες εικόνες...Μα ακόμη κι έτσι το σπίτι είναι ζεστό και γεμάτο με τη γλυκιά θαλπωρή της οικογενειούλας σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λίτσα μου εσύ τα γράφεις σε σημειωματάριο εγώ τις έκανα ήδη τις αλλαγές!Άλλαξα θέση στα έπιπλα του σαλονιού γιατί με είχε πιάσει κρίση!Ήθελα μια γωνιά δικιά μου να χουχουλιάζω να διαβαζω τα βιβλία μου και να λέμε τις ιστορίες μας με τη μικρή.Και την έφτιαξα!
    Πάντως η φωτο με τις ράγες τρένου σαν να πέρασες και από το σπίτι μας είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ο ραδιοφωνο!!!! Και η μουσικη της Αμελι υπεροχη. Και η ηρεμη καθημερινοτητα ειναι πολυποθητο αγαθο και χαιρομαι που το εκτιμας!!

    Καλες "ανακαινησεις" ευχομαι :)

    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια γλυκιά καλημέρα!!!!!! Λιτσάκι μου μακάρι κάθε μέρα να κάναμε τετοιες αλλαγές!!!!

    Καλά έχω πάθει πλάκα με αυτά το μανιτάρια που έχετε και οι δυο αδερφές. Θέλω και εγώ!! Πειράζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λιτσάκι, τι ωραία που τα περιέγραψες! Το ραδιόφωνο είναι εξαιρετικό, υπέροχο! Περιμένω με αγωνία να δω τις αλλαγές σου και τις πανέμορφες φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν εχω τι να πω!! τι όμορφα διακοσμημένα και τακτοποιημένα ειναι όλα!!! πόθος μεγάλος..δεν ξέρω αν ποτέ καταφέρω κάτι τέτοιο...όσο για τον "σωρό" παιχνιδιών... ένα εχω να σου πω...ολο το ΣΚ μουρμούραγα στα παιδιά μου να μαζέψουν το δωμάτιό τους!!! ΟΛΟ το ΣΚ όμως!!!!! έφτασα οριακά να το φτιάξω μόνη μου...αλλα όχι... αύριο θα στρωθούμε και οι τρεις μας, μαζί με καινούρια κουτάκια να τα οργανώσουμε... μεγαλεπίβολο σχέδιο...ελπίζω να το πετύχω...
    πάντως σου λέω ένα πράγμα... θα σου στέλνω φωτο από το σπίτι (όταν πάμε επιτέλους)... να μου δίνεις ιδέες!!!!!
    να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσουν πολύ οι αλλαγές.Θα περιμένω να δω τι θα σκεφτείς αν και είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανυπομονώ να δω τις αλλαγές σου!!! καλή εβδομάδα με πολλή έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λιτσάκι μου, καταρχήν υπέροχη η μουσική που μας έβαλες!!! Εσύ και η αδελφούλα σου συνέχεια στην πρίζα μας βάζετε, η μια με τα λουλούδια και τους κήπους, η άλλη με το ντεκόρ του σπιτιού! Τι θα πρωτοπρολάβουμε να κάνουμε κι εμείς; Εγώ βρίσκομαι ακόμη στη φάση που προσπαθώ να βρω τους ρυθμούς μου. Δεν έχω συνέλθει από την κούραση των εορτών! Βέβαια με έχει πιάσει μια μανία με την ραπτική. Θα προσπαθήσω να κάνω και σχετική ανάρτηση, δεν υπόσχομαι τίποτα! Περιμένω πώς και πώς να δω τα κατορθώματά σου, ανήσυχό μου πλασματάκι! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή εβδομάδα Λίτσα μου!!! Όλες οι μελωδίες του Yann Tiersen είναι καταπληκτικές και έχουν αυτό το "κάτι" που σε κάνει να ηρεμείς, να χαμογελάς, να κάνεις θετικές σκέψεις και σχέδια!
    Οι φωτογραφίες από το σπίτι σου μ'αρέσουν πολύ όμως ανυπομονώ να δω τις αλλαγές που σχεδιάζεις!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παλι τα μανιταρακια στη μεση.... Δεν σε κανουν χαρουμενη και μονο που τα κοιτας? :ο)
    Αντε με το καλο να ξεκινησεις τις αλλαγες! Εμεις καναμε ηδη μια "εσωτερικη μετακομιση" μεσα στις γιορτες,η οποια μας ανανεωσε τρομερα! Κυκλοφορουμε στο σπιτι μεσα,κοιταζομαστε και χαμογελαμε σαν χαζα!χαχα!!!
    παντως η Ανοιξη εχει ηδη τρυπωσει στο ομορφο ηδη σπιτικο σας και απο παντου στελνει τις νοτες της!
    Φιλακια, Φραου-Λιτσακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή εβδομάδα Λίτσα!
    Οι αλλαγές κάνουν καλό! Αλλάζει η διάθεση και ο "αέρας" του σπιτιού μας!
    Πανέμορφα κυκλάμινα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!