Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Τέλος εποχής με αλλαγές και δώρα

Όλα τελείωσαν. 
Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, γιορτές, τέλος!
Και η νέα χρονιά ξεκινά!
Το σπίτι ξεστολίστηκε και σε λίγο θα φορέσει τα ανοιξιάτικα!
Ως και το blog άλλαξε, απλοποιήθηκε με νέες σελίδες, ώστε να βρίσκετε πιο εύκολα αυτό που ψάχνετε.

Ανοιξιάτικο είναι και το δώρο που μου έκανε η παιδική μου φίλη Γιάννα, όσο ήμουν Γερμανία.
Μπήκε στο σπίτι φορτωμένη με τα νόστιμα μπισκοτάκια της, και πολλά δώρα. 
Δώρα για όλους!



Η αγάπη μου για τις όμορφες κούπες είναι γνωστή και η Γιάννα, που ξέρει ν' αφουγκράζεται τις επιθυμίες όλων, μου δώρισε δύο πανέμορφες κούπες και μία γαλατιέρα!
Σύμβολό τους ο μικρός κοκκινολαίμης!



Τις λάτρεψα με την πρώτη ματιά! Είναι της Pip Studio, μιας αγαπημένης μου εταιρίας, της οποίας θα ήθελα να έχω όλα τα αντικείμενα αν μπορούσα! Τόσο πολύ μου αρέσουν! Απόλυτα ρομαντικά και floral, καλύπτουν κάθε γωνιά του σπιτιού. Ρίξτε μια ματιά εδώ: http://www.pipstudio.com/en/.


Ακόμη και η σακούλα ήταν Pip Studio!




Όλα τέλεια!
Γιάννα μου σε φιλώ και σ΄ευχαριστώ!


Καλή εβδομάδα!










Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286



24 σχόλια:

  1. χρονια πολλα!!μολις επαθα ερωτα!!πανεμορφες κουπες!τα μοτιβα θυμιζουνε kath kidstone!!με γεια σου!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και από μένα!!Οι κούπες υπέροχες, πραγματικά......από αύριο επιστροφή στην καθημερινότητα μας!!!Να είσαι καλά γλυκιά μου Λίτσα....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά πανέμορφα...νέα υπέροχη εμφάνιση!! Καλή αρχή στη νέα χρονιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανεμορφες κουπες δεν τις γνωριζα το ομολογω αλλα τις εμαθα μολις και τις λατρεψα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα τα δωράκια, ρομαντικά και χαρούμενα!!Να τα χαρείς γλυκιά Φραουλίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά! Καλό ξεκίνημα!

    Πολύ ωραία η αλλάγη! Το μόνο που λίγο με μπέρδεψε είναι ότι σε μερικές κατηγορίες οι αναρτήσεις μπαίνουν από την παλιότερη στην νεότερη ενώ έχουμε συνηθίσει το αντίθετο.
    Ευχαριστουμε ακόμα που μας συμπεριλαμβάνεις στην κατηγορία blogs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν οι κούπες, αλλά και το νέο look του blog.
    KATHYCALLIE κατάλαβα τι εννοείτε, δεν έχετε κι άδικο. Θα το άλλαζα, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να τα ξανακάνω από την αρχή. Μου φαίνεται βουνό!! χαχαχα
    Σας φιλώ όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΟΥ ΛΙΤΣΑ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά Λίτσα μου, τέλειες οι κούπες αλλά και τα μπισκοτάκια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό ήταν!!! Ερωτας με την πρώτη ματιά!!! Τι τελειο μαγαζι είναι αυτό;
    Καλή χρονιά Λίτσακι, υγεία και αγάπη στην οικογενεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη χρονια..να τα χαρεις τα δωρακια σου..καλη σου μερα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα! Ωραίες οι αλλαγές, υπέροχες οι κούπες! Αναμένουμε τις ανοιξιάτικες ιδέες εν καιρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες κούπες!!!ως και η σακκουλα προσεγμένη!!
    Με γειά το νέο λούκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απιθανες οι κουπες με την γαλατιερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ξετρελλαθηκα και παω να χαζεψω το site της εταιρειας :):):):) Αν και ειμαι ταπι.... αλλα θα χοσρτασει το ματι εστω :)

    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιχνίδι, παιχνιδάκι! Έλα για το Top 10 σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα τα δωρακια σας!!Εύχομαι ετσι χαρουμενη και πολύχρωμη να ειναι και η χρονια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρέσει πολύ η νεα εμφάνιση του blog..είναι φρέσκο και πιο εύχρηστο!!Μυρίζει άνοιξη!!
    Υπέροχες οι καινούριες κούπες..θα κάνω μια βόλτα απο το site που μας προτείνεις!!...φιλιά πολλά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!!!Τα δωράκια τέλεια!!!Μεγειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο το νέο λουκ του μπλογκ και το τραγουδάκι υπέροχο Λίτσα μου!!!Μπράβο!!Τα δωράκια σου υπέροχα να τα χαρείς!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχα τα δωράκια σου!!! Οι κούπες είναι τόσο γλυκές λες και βγήκαν από παραμύθι! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λιτσάκι, οι κούπες είναι τρέλα !!!! Με γειά σου, κάπως έτσι φαντάζομαι και το υπόλοιπο σπίτι σου, και αυτό το στύλ σου πάει πολύ νομίζω :))
    Περιμένω να δω και το τοπ 10 σου *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λιτσάκι μου οι κούπες είναι υπέροχες! Καλορίζικο το νέο λουκ! Μ' αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αχχχ θέλω τα γλυκάκια της φωτογραφίας!!χιχιιχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!