Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Κρύο!

Πάει και η Κυριακή...
Το κρύο σήμερα στα μέρη μας δεν αστειεύτηκε καθόλου κι εμείς το πήραμε στα σοβαρά, γι αυτό και πήραμε χθες τα ξύλα μας. Ο Ανδρέας όλη την ημέρα την έφαγε έξω στοιβάζοντάς τα και μόλις τα κατάφερε έπιασε μια γλυκιά βροχούλα... φθηνά τη γλιτώσαμε.
Πριν μετακομίσουμε ζούσαμε σ' ένα σπίτι πολύ μικρότερο, μακριά από όλους τους συγγενείς και φίλους και... δίχως τζάκι. Προς μεγάλη μας χαρά το νέο μας σπίτι έχει τζάκι, το οποίο τώρα που χειμωνιάζει (και που το πετρέλαιο έχει ξεφύγει) θα το μπουμπουνίζουμε μέρα-νύχτα.

Όπως καταλαβαίνετε δεν κάναμε τίποτα από αυτά που είχαμε σχεδιάσει για το ΣΚ, οπότε είπα να αφήσω και την τούρτα για κάποια άλλη φορά. Ευτυχώς ο Φαίδωνας είναι καλύτερα.

Πρωί πρωί λοιπόν ο Ανδρέας μας έφερε μπουγάτσες. Στο άκουσμα του χαρμόσυνου αυτού νέου, ο Φαίδωνας ξεκόλλησε με την μία από την τηλεόραση.


Αχ άλλη γλυκιά αμαρτία αυτή η μπουγάτσα με το αχνιστό καφεδάκι...
Ο Ανδρέας βέβαια της..."αλλάζει τα φώτα". Θα σας εξηγήσω αμέσως. 
Ο άντρας μου ο Κρητικός (συγκρατήστε το) παίρνει μπουγάτσα με τυρί - οι Αθηναίοι μην σχολιάζετε... δεν είναι ώρα για διαφωνίες - και της ρίχνει από πάνω ζάχαρη. ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!


Έτσι, λέει, τρώμε μπουγάτσα στην Κρήτη. Μα αν την θέλεις γλυκιά χριστιανέ μου, του λέω, πάρτην με κρέμα!!
Όπως και να 'χει, εγώ είμαι κλασική στις γεύσεις. Το γλυκό, γλυκό και το αλμυρό, αλμυρό. Το Φαιδωνάκι φυσικά, έμοιασε στην μαμά κι όταν κάποια στιγμή δοκίμασε το αριστούργημα του μπαμπά του έφριξε!! Το παιδί μου.
Αχνιστό καφεδάκι και μπουγάτσα, τέλεια!













Θυμόσαστε επίσης ότι κάθε Κυριακή μαγειρεύει ο Ανδρέας.
Ψαρόσουπα παιδιά. Μου έκανε κι ένα μάθημα, διότι σε ό,τι αφορά τα ψάρια είμαι σκράπας.


Θυμάμαι όταν πρωτογνωριστήκαμε με τον Ανδρέα και του είπα ότι δεν τρώω ψάρια γιατί δεν μου αρέσουν με κοίταζε με γουρλωμένα μάτια σαν του είπα "με λένε Ε.Τ. και είμαι εξωγήινος". Από τότε βάλθηκε να με πείσει ότι νομίζω πως δεν μου αρέσουν, κι αυτό, γιατί δεν τα έχω φάει σωστά μαγειρεμένα. Είπα κι εγώ στον Κρητικό ότι δεν τρώω ψάρια... καλά να πάθω.
Τέλος πάντων, η αλήθεια είναι ότι είχει δίκιο και κατάφερε να μου μάθει να τα τρώω. Τώρα πια μου αρέσουν, αλλά και πάλι δεν είναι από τ' αγαπημένα μου!

Έξω αυτή τη στιγμή φυσάει και βρέχει, η δε θερμοκρασία έχει πέσει κατακόρυφα!
Σκέφτομαι τα καημένα μου τα λουλουδάκια που θα παγώσουν. Η μόνη που αντιστέκεται είναι η βουκαμβίλια μου, η οποία πέρα από ξερή κι απότιστη, είναι και ολάνθιστη. Καλά λένε λοιπόν ότι η βουκαμβίλιες πρέπει να ταλαιπωρηθούν για ν' ανθίσουν. ΜΗΝ τις ποτίζετε χαχα!

Έτσι θα σας αφήσω λοιπόν, με αυτήν την όμορφη εικόνα και με ευχές για καλή εβδομάδα!
Τα φιλιά μου

12 σχόλια:

  1. Δεν τρως ψάρια????????? Α φιλενάδα δεν θέλω τέτοια! Να μην τρώει ο Γερμανός το καταλαβαίνω αλλά εμείς εδω αμαρτία! Εκανα μια συναγρίδα με μπάμιες προχθές...ακόμα ξερογλειφώμαστε...τελεια σου λέω και ο άντρας μου δεν τρωει μπάμιες!Αχ! Αντε ευτυχώς αναρρώσατε! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ και σε μένα δεν είναι τα αγαπημένα μου!!!Οταν τα μαγειρεύω ιδίως εγώ ούτε που τρώω!!Μου αρέσουν όταν μου τα σερβίρουν έτοιμα!!!!χαχα!!
    Το κρύο έσφιξε και σήμερα ανάψαμε το τζάκι !!!
    Λίτσα μου καιρός για χουχούλιασμα !!Σου εύχομαι Καλή εβδομάδα και απύρετη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αδερφή!!!Είδα τις μπουγάτσες και αναγάλιασε η ψυχή μου...Σου έμαθε ο Κρητικός να τρως ψάρια, ε...μάθε του Κρητικού σε παρακαλώ να τρώει μπουγάτσα, μιας κι είναι προιόν της μισής μας πατρίδας!!
    Οσο για τις βουκαμβίλιες...ισχύει αυτό που γράφεις.Οταν ποτίζετε πολύ πρασινίζουν τα φύλλα της...και εγώ πρόσφατα το έμαθα!
    Κάποιοι "ανθιζουν", με την κακοπέραση χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Georgina μου, ναι δεν είναι αγαπημένο φαγητό... Τρώω όμως, γιατί θέλω να το μάθουν τα παιδιά και γιατί είναι καλή τροφή γενικότερα... Καλή εβδομάδα και φιλιά!!
    ΧΡΥΣΑΝΘΗ με καταλαβαίνεις ε? Εγώ πάλι δεν τα μεγειρεύω ποτέ, φτιάχνω μόνο ψαρόσουπες που μου είναι εύκολες... Τα υπόλοιπα ο Ανδρέας!! Όσο για το κρύο, χαμός! Απότομα άρχισε. Καλή εβδομάδα
    SIS ο Κρητικός δεν καταλαβαίνει τίποτα... Του έμαθα όμως τις αυγόφετες, κάτι είναι κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα!! Με υποδέχθηκες με μια λαχταριστή μπουγάτσα και μου άνοιξες την όρεξη!! φυσικά την προτιμώ με κρέμα!! Όχι με τυρί και ζάχαρη!! χαχαχα Ευχαριστώ πολύ και για το σχόλιο σου!!
    Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τρελαίνομαι για μπουγάτσα με κρέμα!!αχ,τι έπαθα απογευματιάτικα!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπορώ να τρέφομαι μόνο με ψαρια και χόρτα....εγώ με τον κρητικό είμαι.....
    φιλάκια πολλα σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα γούστα μας ταιριάζουν - και στη μπουγάτσα και στα ψάρια! Είμαστε γνήσιες βορειοελλαδίτισσες!
    Μια ζεστή καλημέρα από την κρρρρρρύα Κατερίνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και τι δεν θα 'δινα να είχα τώρα μια μπουγάτσα! Πέρνα και από το σπιτάκι μου! Έχω κάτι να σε κεράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου...υπέροχη ανάρτηση...ούτε κι εγώ είμαι φίλος στα ψάρια και βέβαια ούτε και στην μπουγάτσα με τυρί και ζάχαρη...θα την απολαύσω σαν και σένα γλυκιά με καφεδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μοντέρνα Σταχτοπούτα καλωσήρθες. Μαθαίνω κι ενημερώνομαι μέσω του blog σου... Καλά η μπουγάτσα του άντρα μου... έγραψε ε? Φιλιά
    MyStickland πόσο σε καταλαβαίνω...
    KyriaKapou δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό από εσάς... τι να πω?
    Nantia χαίρομαι που έχω συμπαραστάτες!! Κι εδώ το κρύο... έσφιξε!!
    Princess ευχαριστώ για το γλυκό σου κέρασμα, όπως βλέπεις ανταποκρίθηκα αμέσως!! Φιλιά
    Eva Z. ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι για τα ωραία σου γούστα!! Στον άντρα μου να τα πεις... Αχ πόσο δίκιο έχεις για το καφεδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. litsaki oso se gnorizo kalitera (mesa apo to blog sou) anakalupto oti exoume polla koina,xixixi....ki ego eimai klassiki stis geuseis kai den trelenomai katholou gia ta psaria,eksairountai ta thalassina tou tupou xtapodia garides kai kalamaria...tora bebaia pou ksanagurisame sti germania tha kano polu kairo na do kai na fao mpougatsa!filakia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!