Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Τι γλυκό να σ' αγαπούν...


Το μικρό και τριανταφυλλένιο μου έγινε 1η του Οκτώβρη 6 μηνών. Ούτε που κατάλαβα πως πέρασε ο καιρός κι έγινε πια κανονικό ανθρωπάκι...

Θυμάμαι λοιπόν που λίγο πριν γεννήσω χάζευα το αγαπημένο μου blog, αυτό της Kelle (για το οποίο σας έχω ξαναγράψει) και έπεσα επάνω σε αυτήν την καταπληκτική δημιουργία:

http://www.kellehampton.com/2011/03/patty-whack.html
Και για να είμαι πιο σωστή, θα σας πω ότι αυτό το καταπληκτικό ποδηλατάκι είναι δημιούργημα της Linkel Designs. (δείτε το εδώ και σε κόκκινο http://www.etsy.com/listing/69112109/bicicletta-summer-bicycle-necklace).
Τα κοσμήματα που φτιάχνουν είναι τόσο ρομαντικά - απλά υπέροχα!! 

Περιττό να σας πω ότι ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά...
Μοιράστηκα τον πόνο μου με την αδερφή μου, η οποία βέβαια τον συμμερίστηκε, μιας και της φάνηκε εξίσου όμορφο...

Κι έτσι πέρασε ο καιρός κι εγώ το ξέχασα το ποδηλατάκι κι είχα στο νου μου μόνο την γέννα.
Κι όταν γεννήθηκε το τριανταφυλλένιο μου, έλαβα (μεταξύ πολλών δώρων) κι ένα κουτάκι από την Κατερίνα και τον Πανταζή. Ανοίγοντάς το αντίκρισα αυτό!!!


Δεν φαντάζεστε πόσο χάρηκα!!
Το καλύτερο ξέρετε ποιο είναι; Ότι το φτιάξανε μόνοι τους!! Καλά, ότι πιάνουν τα χεράκια τους το ήξερα, αλλά αυτό δεν το περίμενα με τίποτα...
Φυσικά δεν είναι ακριβώς το ίδιο με της Kelle, αλλά το δικό μου είναι φτιαγμένο με πολλή αγάπη και το λατρεύω!

Λίγες μέρες μετά, τα κορίτσια (το τρελοπαρεάκι μου), μου κάνανε δώρο αυτό:



Αυτή η αγαπημένη καρδούλα είναι της Loisir και γράφει MUM.

Και έτσι τα λατρεμένα μου κολιέ έγιναν δύο! 

Τι γλυκό να σ' αγαπούν...

Καλή εβδομάδα!!

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Είμαι νέο μέλος του διαδικτυακού σου σπιτιού και θέλω να σου ευχηθώ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου, να είστε όλοι καλά και ευτυχισμένοι. Το ποδηλατάκι είναι υπέροχο και νομίζω καλύτερο απο αυτό της kelle. Εντυπωσιάστηκα. Είσαι τυχερή!
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. My blueprint - Δέσποινα ευχαριστώ πάρα πολύ! Κι εμένα μ'αρέσει πολύ περισσότερο το δικό μου...
    Το ξέρω ότι είσαι μέλος, έχω προσπαθήσει πολλές φορές να γίνω μέλος στο δικό σου παρεάκι αλλά δεν το βρίσκω (τα μέλη εννοώ). Υποθέτω πως εσκεμμένα δεν έχεις μέλη... Θα ξαναπροσπαθήσω!
    Κι εσύ να χαίρεσαι την κουκλίτσα σου!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ έτσι πιστεύω...ότι το ποδηλατάκι σου είναι πιο όμορφο...δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι να διαβάζω τα μπλογκ σας...Να το χαίρεσαι το μικρούλι σου...και τις στιγμές που περνάτε...πριν να γίνω μαμά δεν φανταζόμουν πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιτσάκι, όχι δεν είναι ότι εσκεμμένα δεν έχω μέλη, απλά δεν έχω ποτέ μέχρι τώρα καθίσει ν' ασχοληθώ σοβαρά με τη διαμόρφωση του site. Νομίζω όμως ότι με τον blogger αρκει να πατήσεις παρακολούθηση επάνω, αλλά πάλι δεν είμαι σίγουρη... Sorry για την ανοργανωσιά μου. Θα κοιτάξω να το βελτιώσω. Εγώ πάντως σε βρήκα ψάχνοντας για blogger από Θεσσαλονίκη. Χαίρομαι που σε βρήκα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαίρεσαι τα αγοράκια σου και να τα καμαρώνεις!!!!Να δεις αμέτρητες χαρές!!
    Πολύ όμορφα και τρυφερά τα δωράκια!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αδερφούλα να το χαιρόμαστε το νινί μας!
    Το ποδηλατάκι δεν είναι για σένα,είναι για εκείνο το κοριτσάκι που θυμαμαι, με τα μακριά μελένια μαλλιά και το λιγνό κορμάκι που όργωνε με το ποδήλατο και την τρελοπαρέα της όλες τις γειτονιές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Andria μ' αρέσει που περνάμε καλά διαβάζοντας τις αναρτήσεις μας. Στο διαδίκτυο ανακάλυψα έναν νέο κόσμο, μια μικρή κοινότητα... Κι εγώ περνάω όμορφα με όλους σας και περιμένω πάντα τα νέα σας! Ευχαριστώ!!
    ΔΕΣΠΟΙΝΑ κι εγώ χαίρομαι που βρεθήκαμε!! Μακάρι να βρεις λίγο χρόνο για το blog σου, γιατί γράφεις πολύ όμορφα...
    ΧΡΥΣΑΝΘΗ ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια, εμπιστεύομαι το μάτι σου που ξέρει να ξεχωρίζει... (αν κρίνω από αυτά που φτιάχνεις). Φιλιά
    ΑΔΕΡΦΑΚΙ κι εγώ το θυμάμαι αυτό το κοριτσάκι, αν και... όχι τόσο συχνά όσο θα έπρεπε. Κι έτσι... το αφήνω να χάνεται και είναι κρίμα, γιατί υπάρχει ακόμα!! Αυτό θ' αλλάξει, λίγο ακόμη και θα ξαναβρώ τον εαυτό μου...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Λίτσα!!
    Το πρώτο πράγμα που ένιωσα όταν άρχισα να διαβάζω το blog σου ήταν "ευτυχία"! Σου μιλάω ειλικρινά,μου έφτιαξες τη μέρα! Μου θύμισες ένα κορίτσι που είχα ξεχάσει,ένα αισιόδοξο κορίτσι,εκείνο που χαιρόταν με το παγωτό της μηχανής κ δεν περίμενε για να ευτυχίσει (ΟΤΑΝ θα τελειώσουν οι εξετάσεις,ΟΤΑΝ αγοράσει αυτοκίνητο,ΟΤΑΝ βρει τον ιδανικό σύντροφο..),επέλεγε να είναι ευτυχισμένη εδώ και ΤΩΡΑ..Και μου το θύμισες εσύ,με το υπέροχο ιστολόγιό σου,τα χρώματα,τη μουσική,τα γλυκά,τα λουλούδια,τις φωτογραφίες..και προπάντων με την αμεσότητά σου και την φιλική και ανθρώπινη προσέγγιση,την αυθεντικότητά σου..δεν έχω λόγια!
    Το μόνο που έχω να σε ρωτήσω είναι..πώς διατηρείσαι με τόσα υπέροχα γλυκά που φτιάχνεις??? Γιατί κι εγώ γλυκαντζού είμαι αλλά η περιφέρεια περιφέρεια εεε?
    φιλιά πολλά!Εχω μια κορούλα 20 ημερών,είμαι ευτυχισμένη και μου έδωσες πολύ έμπνευση για το πώς θα γλυκάνω τις μέρες της! Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι (έτσι μ'αρέσει να σας λέω, είστε δικοί μου άνθρωποι πια...) δεν φαντάζεσαι πόσο σ'ευχαριστώ για όλα τα υπέροχα λόγια. Μακάρι να είμαι πηγή της έμπνευσής σου ή απλά να σου φτιάχνω μια δύσκολη μέρα!
      Να το χαίρεσαι το μικρό σου ζουζούνι, πάντα γερό και τυχερό!
      Όσο για την κρίσιμη ερώτηση... μη νομίζεις, τα καταφέρνω με δυσκολία και δίαιτα. Άλλωστε πάντα ήμουν τσουπωτή. Και τώρα σε φάση δίαιτας είμαι και μάλιστα αυστηρής, γιατί μου 'χουν μείνει 5 κιλά από την εγκυμοσύνη και τα βαρέθηκα.
      Από την άλλη σκέφτομαι ότι όλα μέσα στη ζωή και στο πρόγραμμα είναι, ε δεν θα χαλαστώ και για τα κιλά, εκτός αν νιώσω άβολα.
      Σου εύχομαι κάθε ευτυχία, να περνάτε όμορφα και καλό καλό καλοκαιράκι.
      Ελπίζω να τα ξαναπούμε, πάντα χαίρομαι με τα μηνύματα!!
      Να μου γράψεις και τ'όνομά σου.
      Φιλιά κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Εγώ πάντως μια χαρά αδύνατη σε βλέπω! :-)
    Μην με ευχαριστείς,απλά να ξέρεις οτι πιάνουν τόπο αυτά που γράφεις!
    Διαμάντα με λένε!
    Καλό καλοκαίρι και σε σένα,να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!