Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Εσείς πως περάσατε το ΣΚ;

Σαββατοκύριακο!!
Πάντα χαίρομαι όταν έρχεται!
Το δικό μας ήταν γεμάτο εναλλαγές. Κυρίως καιρικές.
Η Παρασκευή μας άφησε με βροχές και χαλάζι! Το κλίμα εδώ ήταν σχεδόν τροπικό, ο αέρας ανεξέλεγκτος και το νερό πολύ.

Κάπως έτσι ήταν κατάσταση. 
Στη φωτογραφία βέβαια (τραβηγμένη από το μπαλκόνι της αδερφής μου), δεν αποτυπώθηκε σχεδόν τίποτα από αυτό το τρελό ξέσπασμα.


Όμως αυτά τα καλοκαιρινά μπουρίνια έχουν και το ρομαντισμό τους!
Τουλάχιστον εγώ πάντα τα λέτρευα. Τις βροντές, τις αστραπές, όλα!
Βέβαια όσο εμείς απολαμβάναμε τη βροχή, τα παιδιά μας έκλειναν τ'αυτιά τους κι έτρεχαν πανικόβλητα να σωθούνε! Λογικό, έτσι απότομα που άνοιξαν οι ουρανοί...

Ευτυχώς το μπουρίνι δεν άφησε πίσω του σοβαρές ζημιές.
Μόνο κάτι σπασμένες γλάστρες, πολλές λάσπες και αφόρητη υγρασία.

Το Σάββατο ήταν ζεστό και δημιουργικό.
Φτιάξαμε με τον Φαίδωνα λουλούδια από ρολό χαρτιού υγείας ή και κουζίνας.



Τα οποία βρήκαν τη θέση τους στο δωμάτιό του


 Και ένα χάρτινο καραβάκι για να ταξιδεύει...



Σάββατο βράδυ και να 'μαστε πάλι σ' ένα φιλικό σπίτι να τρώμε σουβλάκια στα κάρβουνα!
 


Κάτω από αυτό το φεγγάρι...


Αναρωτιέμαι τι θα γίνει μ'αυτό το φαγητό επιτέλους;
Από τότε που αποκτήσαμε τα παιδιά, πηγαίνουμε από σπίτι σε σπίτι (μεταξύ αυτών και το δικό μας βεβαίως-βεβαίως) για καφέδες και ψησίματα.
Αυτή τη μορφή πήραν πλέον οι βραδυνές μας έξοδοι... 
Έτσι και τα παιδιά παίζουν και εμείς λέμε τα δικά μας.
Οφείλω όμως να παραδεχτώ ότι που και που μου λείπουν τα Σαββατόβραδα που βγαίναμε για ποτάκι...
Τέλος πάντων.

Η Κυριακή ήταν ήσυχη, λίγο παιχνίδι, λίγη ξεκούραση και αυτό το νέο απόκτημα!
Το δικό μου στεφάνι.


Τελικά η αδερφή μου έφτιαξε ένα και για μένα.
'Εχω την εντύπωση ότι το δικό μου είναι πιο όμορφο από αυτό που έφτιαξε για τον εαυτό της! Είναι όμοια και όμως διαφέρουν...
Φαίνεται το έφτιαξε με περισσότερη αγάπη.
Ευχαριστώ αδερφάκι!!

Καλή εβδομάδα σε όλους σας!
(Ελπίζω να είδατε το Μήνυμα-SOS)

L.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!