Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

It's party time!

Εχθές είχε γενέθλια ο ανιψιός μου και η αδερφή μου έστησε μια όμορφη γιορτή στο σπίτι της!
Αρχικά με όμορφο στολισμό, όλα φτιαγμένα από τα χεράκια της.
Ορίστε μερικές καλοκαιρινές ιδέες που μυρίζουν θάλασσα...

 








Το φαγοπότι ατελείωτο...




Ααχχ, αυτά εδώ τα λουκανικάκια με την πιτούλα τα έφτιαξε ο γαμπρούλης μου.
Πιστέψτε με, είναι απλά και πεντανόστιμα.


Η τούρτα των μεγάλων ήταν αυτή


Δυστυχώς δεν την δοκίμασα, παλεύω να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης!!

Η τούρτα του εορτάζοντα αυτή!


Υπερπαραγωγή! Έτοιμη για απογείωση!!! Και.............



Φουουουουουουου... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΩΡΓΟΟΟΟΟ!
Χρόνια καλά. Χρόνια δημιουργικά. Χρόνια ευτυχισμένα!
Και του χρόνου!

L.

2 σχόλια:

  1. Ομορφες φωτογραφίες μικρή...ωραία ήταν!Στην τελευταία ο Γιωργάκος είναι έτοιμος για εκτοξευση...Είναι κιόλας 5 το σκουλουκούι μου!! σνιφ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι ωραία εδώ μέσα! Πολύ μου αρέσουν τα παιδικά γενέθλια και οι ετοιμασίες τους! Πολύ ομορφο το μπλοκ σου Λίτσα! Ενημερωτικό και καλαισθητο! Θα σου έρχομαι φιλενάδα! Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!