Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Καλημέρα με γέλια!

Προχθές το απόγευμα ήρθε η αδερφή μου για καφεδάκι και μου έφερε αυτό το πινακάκι. 


Δεν έσβησα το μήνυμα.
Το κρέμασα στην κουζίνα, πάνω από το αγαπημένο μου ημερολόγιο.


Για δείτε όμως κι αυτό το μικρό καδράκι από κάτω.
Απεικονίζει ένα τσαμπί λευκά σταφύλια και είναι από την βάφτιση του ανιψιού μου του Αντώνη.
Τα μοίρασαν σε όλους τους καλεσμένους ως αναμνηστικό δωράκι και όχι ως μπομπονιέρα.
Είναι ξεχωριστά, γιατί είναι μοναδικά.
Τα έφτιαξε μια φίλη των παιδιών. Έφτιαξε 1000 κομμάτια με διαφορετικά θέματα επάνω.
Στο κάτω μέρος αναγράφεται το όνομα του μωρού, η ημερομηνία της βάπτισης, το θέμα του κάδρου και το νούμερο αυτού. Για παράδειγμα εγώ έχω το 293/1000.
Τα καδράκια φτιάχτηκαν στο εξωτερικό, από μία κοπέλα, ονόματος Enrice.
Είναι όμως μια ιδέα που θα μπορούσε να υιοθετηθεί κι εδώ!



Από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφο!

Και τώρα θα σας αφήσω.
Πάω να πιω το κρύο τσάι που έφτιαξα.
Είναι από φρούτα του δάσους και μάλιστα χωρίς τεΐνη (της Lipton).
Σήμερα έχω μια ακαταμάχητη όρεξη για γλυκό κι αυτό το ρόφημα μου την περιορίζει, γιατί έχει από μόνο του γλυκιά γεύση.



Τα παιδιά κοιμούνται!
Είναι ευκαιρία να το απολαύσω!!
Σας φιλώ

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ


L.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!