Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Κυριακάτικα πρωινά!

Κυριακή πρωί...
Πάντα μελαγχολούσα τις Κυριακές.
Σημαίνουν την έναρξη νέας εβδομάδας.
Που με τη σειρά της σημαίνει την επιστροφή στο σχολείο, στη δουλειά, στην καθημερινότητα.
Το μόνο που ευχαριστιόμουν πάντα τις Κυριακές, ήταν τα πρωινά, διότι η μέρα είναι όλη μπροστά μου!!
Τη χθεσινή Κυριακή είπα να την καλημερίσω κάπως έτσι


Με αυγόφετες!! Τις είχα πεθυμήσει.
Εγώ τις έφαγα με μέλι. Δίαιτα...

Βέβαια η απόλυτη γεύση είναι με ζάχαρη.
Όπως τις έφαγαν οι υπόλοιποι... τυχεροί!






Είμαι σίγουρη ότι όσοι ζείτε κεντρική και νότια Ελλάδα, θα σκέφτεστε ότι είναι σκέτη αηδία, αλλά εδώ πάνω είναι, πως να το πω..., τρόπος ζωής!!
Και πιστέψτε με, είναι πεντανόστιμες όπως και να τις φας.
Άλλοι τις προτιμούν αλμυρές.
Άλλωστε είναι και μια καλή λύση για τα παιδάκια που δεν τρώνε αυγό. Έτσι σίγουρα θα το φάνε!!
Τώρα το πως φτιάχνοται νομίζω πως το ξέρετε όλοι, ή τουλάχιστον οι περισσότεροι.
Χτυπάτε 2-3 αυγά (ανάλογα πόσες φέτες θα φτιάξετε), ρίχνετε μέσα λίγο αλάτι και λίγο φρέσκο γάλα (αυτό το έκανε η γιαγιά μου για να είναι πιο αφράτες), βουτάτε τις φέτες στο μείγμα κι από τις δύο πλευρές κι έπειτα στο τηγάνι (το λάδι να έχει κάψει). Δεν τις αφήνετε πολύ, ίσα ίσα να ροδίσουν.
Βέβαια γούστα είναι αυτά, κάποιοι τις προτιμούν ξεροψημένες . Εγώ θέλω να 'ναι τραγανές απ' έξω και αφράτες μέσα.

Ο αντρούλης μου είναι από Κρήτη και δεν είχε ιδέα από αυγόφετες. Όταν μάλιστα του περιέγραψα πως φτιάχνονται, με κοίταζε με μισό μάτι. Μόλις όμως δοκίμασε έγινε θαυμαστής τους!!


Κι επειδή η Κυριακή πρέπει να συνδιάζεται με βόλτες, έβαλα τα καινούρια μου πεδιλάκια, που πήρα τώρα, με τις ωραιότατες εκπτώσεις και πήγαμε σε φίλους μας.


Εκεί γνωρίσαμε τον Παντελή


Ναι, χελώνα είναι ο Παντελής.
Λένε πως οι χελώνες φέρνουν γούρι και καλοτυχία. Γι αυτό δεν πρέπει να τις διώξεις αν μπουν στον κήπο σου!

Μετά από πολύ φαγητό, πολλή ζέστη και πολύ παιχνίδι, επιστρέψαμε σπιτάκι μας.
Είναι φοβερό το πόσο ξεκουράζεται κανείς σπίτι του.
Εκεί, αραγμένα στον καναπέ, δύο ευχαριστημένα παιδάκια...
Χορτασμένα από παιχνίδι, ήλιο, φαγητό κι αγκαλιές!!
Τ' αγόρια μας!


ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

L.


Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

4 σχόλια:

  1. Από που να αρχίσω που έχω τόσα να σχολιάσω....Λοιπόν από τις τέλειες αυγόφετες.Θέλω να σε ενημερώσω ότι οι γιοι μου, τα παιδιά μιας γνήσιας γλυκατζούς τρώνε τις αυγόφετες όπως τις κάνει η γιαγιά τους, δηλαδ'η μόνο με τυρί φέτα που ψήνετε μαζί με το αγό.Δεν λέω ωραίες είναι κι έτσι αλλά....Τους έχω κάνει Θεούς να τις δοκιμάσουν γλυκές και το έκαναν μόνο όταν τους έπεισα ότι μοιάζουν με λουκουμάδες....Κατάντια!!
    Το δεύτερο που θέλω να σου πω είναι ότι πολύ συχνά βρίσκουμε χελωνάκια στον κήπο και τα φυγαδεύουμε άρων των άρων γιατί τα σκυλιά τρελαίνονται για το παιχνίδι..."ποιός θα φάει τη χελώνα".Ετσι εξηγείτε όλη η γκαντεμιά...γμτ!!
    Τα καινούρια πέδιλα πάνε τέλεια στα πόδια σου:) και δεν σου λέω σε ποιά τιμή τα βρήκα στην Τσιμισκή γιατί θα με βαρέσεις και δεν το θέλω...Τέλος η τελευταία φώτο με τα ανήψια μου είναι απλά συγκλονιστική!!!Κάτι που είναι βέβαια κι αυτά τα σκασμένα όμορφα, κάτι κι από το νέο ταλέντο της μαμάς...έγινε το θαύμα!! Μπράβο για το νέο ταλέντο που ξετυλίγεις μικρή, αδερφή!!
    Καληνύχτα, πάω να βγάλω τους τενόρους από το μπάνιο....
    sis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να τα χαίρεστε τα καμάρια σας και τις αυγοφέτες σας (παρ όλο που είμαι Αθηναία τις γνωρίζω και τις λατρεύω) αλλά .....λέω να συγκρατηθώ ...φιλακιααααα
    υγ. το πέδιλο ζούπερρρ
    Κα Τάντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. -Επειδή και σε εμένα αρέσουν τα γλυκά Κυριακάτικα πρωινά, με γλυκές λιχουδιές, κι ας με μελαγχολούν.
    -Επειδή έχω χελώνες κι άλλα ζωάκια.
    -Επειδή μου αρέσει το blog σου.
    Θα ξανάρθω να διαβάσω κι άλλα!
    Καλημέρα, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Z. με τα υπέροχα και ιδιαίτερα blog σου, ευχαριστώ για όλα! Το Kitchen stories βρήκε ήδη τη θέση του στ' αγαπημένα μου.
    Θέλω πολύ να ξανάρθεις!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!