Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Ένα μικρό θαύμα...

Σήμερα, μετά από καιρό, έκανα ένα ζεστό καφεδάκι να πιω κι έπιασα να διαβάσω για άλλη μια φορά αυτό εδώ το μικρό βιβλιαράκι με τίτλο "Ένα μικρό θαύμα", το οποίο μου έκανε δώρο η μαμά μου  (μεταξύ άλλων) πριν 3,5 μήνες, όταν έγινα μανούλα για δεύτερη φορά. Περιέχει διάφορα αποφθέγματα σχετικά με τα παιδιά. Θέλω να σας μεταφέρω μερικά.
Όσες είναι μανούλες θα τα νιώσουν κι όσες δεν είναι ακόμη, θα πάρουν μια γεύση...


"Τρία πράγματα χρειαζόμαστε για τα παιδιά μας: ένα ποτηράκι σοφία, ένα βαρέλι εξυπνάδα και μία θάλασσα υπομονή."

"Ένα παιδί κάνει το σπίτι πιο ευτυχισμένο, την αγάπη πιο δυνατή, τα χέρια πιο ήρεμα, τις νύχτες μικρότερες, τις ημέρες μεγαλύτερες και το μέλλον πιο φωτεινό!"


"Πιάσε το χέρι ενός παιδιού και άφησέ το να σε οδηγήσει. Παρατήρησε τις πέτρες τις οποίες θα πιάσει και άκου όσα θα σου διηγηθεί. Ως αποζημείωση θα σου δείξει έναν κόσμο, που χρόνια τώρα έχεις ξεχάσει!"

"Τρία πράγματα μας έχουν απομείνει από τον παράδεισο. Τα αστέρια της νύχτας, τα λουλούδια της ημέρας... και τα μάτια των παιδιών!".

Αυτά είναι τα λατρεμένα ματάκια που αντικρύζω εγώ καθημερινά.
Λαμπερά
Αγνά
Αγαπησιάρικα


Το αγαπημένο μου όμως είναι το εξής:

"Είναι ρίσκο, λέει η Λογική.
Είναι επιβάρυνση, λέει η Εμπειρία.
Δεν είναι τίποτε άλλο από μια τεράστια ευθύνη, λέει η Προσοχή.
Είναι ανησυχία και στενοχώρια, λέει ο Φόβος.
Είναι η μεγαλύτερη ευτυχία απ' όλες, λέει η Αγάπη."
(Rudyard Kipling)


Εδώ θα προσθέσω ότι είναι παιχνίδι.
Είναι ενθουσιασμός.
Είναι ένα συνεχές ξάφνιασμα για το πόσο πολλά αντιλαμβάνονται και πόσο καλά ξέρουν να ακούνε...

L.

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

6 σχόλια:

  1. Τι τέλεια λογάκια...μυρίζουν μανούλα!! Η φώτο με τον καφέ...mmm μυρίζω το άρωμα του!!
    sis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα λογάκια και τι γλυκά ματάκια σ'αντικρύζουν,Λίτσακι μου...να τα χαίρεσαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ευτυχία... να προσθέσω κι εγώ!!! Λίτσα μου να χαίρεσαι τους γιούς σου!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε διαβαζω με ματακια...βουρκωμενα!
    Αχ, αυτα τα αθωα ματακια των παιδιων μας!
    Ειναι τοσο μωρα κι ομως ξερουν τοσα να μας μαθουν εμας ,τους μεγαλους....!
    (Η αληθεια ειναι πως το παιδι που ειμαι απο μεσα μου, αρνειται πεισματικα να μεγαλωσει και αυτο ειναι ενα προβλημα για την κοινωνια των μεγαλων οπου ζουμε...!-Μιλαμε για αφελεια σε βαθμο βλακειας!χιχι!!!):οp
    *Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα λόγια!
    Πολύ ωραίο πράγμα να είσα γονιός
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...θα συμφωνήσω απόλυτα!!! Εδω και 6 μήνες το ζω και εγω!!
    Αυτά τα μάτια είναι η "δύναμη" κάθε μανούλας...και πυξιδα της ζωής μας.
    Τους φιλικούς μου χαιρετισμούς απο μια φρεσκομαμά.
    Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!