Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Ξεχωριστά βάζα

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα.
Αν έχετε γυάλινα μπουκάλια από αναψυκτικά, μην τα πετάτε! Μπορεί να είναι χρήσιμα ως βάζα.
Έχετε υπόψιν σας αυτές τις αυτοκόλλητες χρωματιστές ταινίες;


Εγώ τις πήρα από το Jumbo, πρέπει να έχει όμως και σε βιβλιοπωλεία


Μπορείτε να τις κολλήσετε γύρω από ένα μπουκάλι και να φτιάξετε κάτι τέτοιο



Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και σε γυάλινα βάζα π.χ από πίκλες, ή από καφέ, η μαρμελάδας.
Τα κοριτσάκια σας θα χαρούνε, ότι πρέπει για το δωμάτιό τους. Τώρα αν έχετε αγόρια, όπως εγώ, πολύ απλά, τα κρατάτε για τον εαυτό σας.
Εγώ το έβαλα στο μικρό μου εργαστήρι, που έχει όλα τα υλικά χειροτεχνίας . Θα σας το δείξω άλλη φορά.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!!

L.

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα BOB (εκ του...BOB ο Μάστορας). Πολύ όμορφη πρόταση!Περιμένω ως δώρο ένα απο τα δημιουργήματά σου (πριν γίνεις διάσημη και αποκτήσουν αμύθητη αξία)!Φιλιά σε όλη την οικογένεια!
    Κ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία ιδέα..μου αρέσουν και τα ρεσώ επίσης!!..έτσι όπως τα έχεις στολίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία ιδέα!!κι έχω πολλές τέτοιες ταινίες!!μου αρέσει πολύ και το ντεκουπάζ σε γυαλί αλλά κι αυτό είναι υπέροχη ιδέα!!!μπράβο!!!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα; Στο τζάμπο σε πιο section τις βρίσκει κανείς; Επίσης είναι αδιάβοχες; Δηλαδη τα πλένεις τα μπουκάλια ή είναι μόνο για διακόσμηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια τις βρίσκεις εκεί που είναι οι κορδέλες και τα χαρτιά περιτυλίγματος. Έχει κι άλλα σχέδια. Είναι αδιάβροχες, δεν χαλάνε. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν το παρακάνω με το νερό, γιατί φοβάμαι μην ξεκολλήσουν. Φανταστείτε τες σαν σελοτέιπ.

      Διαγραφή
  5. ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΠΡΩΤΟΕΙΔΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ
    http://www.yozocraft.com/product-list/31

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου ξετρελάθηκα! Ειδικά όλες οι λουλουδάτες, αλλά και οι δαντελένιες, είναι πανέμορφες!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!
      Θα έχω υπόψιν μου το site γιατί μπορεί να μου χρειαστεί!
      Φιλιά και καλή Πρωτομαγιά

      Διαγραφή
  6. να σαι καλα και να δημιουργεις ομορφα πραγματακια!!
    εγω ξετρελαθηκα και με τις υφασματινες, κυριως τις λουλουδατες και τις πουα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εεε δεν μπορω να μη σου δειξω και αυτο!!!
    http://www.scoutiegirl.com/2012/04/acute-how-to-diy-fabric-tape.html

    το τι σεντονια εχω να χαλασω για να φτιαξω αυτοκολλητες υφασματινες ταινιουλες δεν λεγεται!!

    καλες κατασκευες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη καταπληκτική ιδέα!! Να δω πότε θα βρω λίγο χρόνο να τη δοκιμάσω.... αχ αχ

      Διαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!