Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Θυμίζει καλοκαίρι!

Υπάρχουν γεύσεις που τις έχω συνδέσει με το καλοκαίρι, είμαι σίγουρη ότι συμβαίνει και σε εσάς. Με πηγαίνουν αρκετό καιρό πίσω..., στα παιδικά μου χρόνια.

 
Καλαμπόκι..., ρόκα το λέει ένας θείος μου, καλαμπόκα το έλεγε ο παππούς μου! Σημασία δεν έχει πως το λένε, αλλά η αξέχαστη γεύση του, που την έχω συνδέσει με νυχτερινές βόλτες σε κάποια παραλία...
Και η μυρωδιά αξέχαστη!

Αλλά η γεύση που με τρελαίνει και με συγκινεί κάθε φορά, γιατί με ξανακάνει παιδί, είναι αυτή:


Αγαπημένο υποβρύχιο.
Τόσο δροσερή εικόνα.
Γεύση βανίλια, γεύση μοναδική.



Το καλοκαίρι είναι ακόμη εδώ! Για κάποιους τώρα αρχίζει.
Καλό υπόλοιπο!

L.

1 σχόλιο:

  1. Ax κι εμένα το υποβρύχιο με τρελαίνει και είναι κλασσικό κουτάκι στο ντουλάπι μας....Σε ευχαριστώ για τις αναμνήσεις!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!