Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Τα λουλούδια του μπαξέ

Δυστυχώς δεν έχω μπαξέ, ούτε και κήπο, έχω όμως μία μεγάλη βεράντα και αγαπώ πολύ τα λουλούδια. Αυτό έγινε τα τελευταία χρόνια, θέλω να πω... πάντα μου άρεσαν και τ' αγαπούσα, αλλά δεν ήξερα να τα φροντίζω. Με τον καιρό έμαθα. Όχι ότι τώρα δεν ξεκάνω κανένα φυτό πια, όλο και κάποιο σαπίζω ή ξεραίνω! Φέτος για παράδειγμα δεν κατάφερα να σώσω κανέναν από τους βασιλικούς που αγόρασα. Περίεργο, ε; Τάχα τι θέλουν οι βασιλικοί; Πολύ νερό. Κι όμως!
Το πρωί βγήκα να τα ποτίσω - μιας και δεν το έκανα το βράδυ - και δεν αντιστάθηκα, είπα να αποτυπώσω μερικές εικόνες.



 
 














Επιτέλους, μετά από δύο ολόκληρα χρόνια βλέπω την ορχιδέα μου ανθισμένη και πάλι...


Για το τέλος άφησα τ' αγαπημένα μου γαρυφαλλάκια που έχω τ' όνομά τους!

 




Σας εύχομαι ένα λουλουδένιο, όμορφο, δροσερό και ξέγνοιαστο Σαββατοκύριακο!!

L.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!