Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Επιχείρηση θάλασσα!

Δεν κοιμόμουν ποτέ πολλές ώρες και δεν ξυπνούσα αργά το πρωί. Ακόμη κι όταν έβγαινα και γύριζα σπίτι... πρωινές ώρες, ξυπνούσα πάνω στο τρίωρο. Έτσι χωρίς λόγο, προφανώς φταίει η πάστα από την οποία είμαι φτιαγμένη... Τώρα όμως με τα παιδιά... αχ πόσο ζηλεύω αυτόν τον πρωινό υπνάκο που έχει τόση γλύκα!!
Ξυπνήσαμε νωρίς λοιπόν και παίξαμε στη βεράντα με τις σαπουνόφουσκες και θυμήθηκα πόσο μου άρεσε αυτό το παιχνίδι μικρή. Ξόδευα τόνους απορρυπαντικού και η μαμά μού φώναζε... Μου φαινόταν συναρπαστικές οι φούσκες και τα χρώματα που έπαιρναν στο φως! Διαπίστωσα πως είναι ακόμη το ίδιο συναρπαστικές, ειδικά όταν είδα τον γιο μου να τις κυνηγάει τσιρίζοντας.



Απλά εγώ έπαψα να τις κοιτάζω... με μάτια παιδικά!

Και κάπως έτσι πέρασε η ώρα κι ήρθε η στιγμή να ετοιμαστούμε για την θάλασσα. Αντηλιακό και στα δύο παιδιά, μαγιό, καπέλα, μπρατσάκια, παιχνίδια, τσαγάκι για τον μικρό, χυμό για τον μεγάλο, νερό έτσι κι αλλιώς, φρούτα, πετσέτες, ομπρέλα... με άλλα λόγια σκέτη τρέλλα. Απαραίτητο αξεσουάρ:


Αυτός εδώ ο κροκόδειλος!!

Και όταν πια τα ματάκια έγιναν κάπως έτσι από την αλμύρα και την κούραση,  

αποφασίσαμε να την κάνουμε.
Ο μικρός ωστόσο κοιμόταν καθόλη τη διάρκεια της βόλτας μας
και ξύπνησε 10 λεπτά πριν φύγουμε.
Φαίνεται όμως ευχαριστημένος. Ε;;  :ο)

L.

2 σχόλια:

  1. Φατσούλα τέλεια, παιδάκια όμορφα και τυχερά που έχουν εσένα μανούλα! Απορώ πώς βρίσκεις έστω αυτόν τον ελεύθερο χρόνο. Εγώ με το παιδί είμαι τελείως κλεισμένη στο σπίτι. Δε φταίει βέβαια το παιδί. Μάλλον η δική μας ιδιοσυγκρασία. Φιλάκια φιλενάδα, να είστε καλά magica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτα τέλειες οι φώτο με τις σαπουνόφουσκες...με συγκίνησες μικρή!Οσο για τον Μαραθώνιο του μπάνιου χε χε...το αποτέλεσμα μετράει και το αποτέλεσμα φαίνεται στη φάτσα του μπέμπουλα....όπότε τρέχα μάμα τρέχα!!!
    φιλια sis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!